No haista nyt pitkä vittu. Sivulta 300 voit katsoa minun viestistä kuvakaappauksen. Tässä ei Win10 häiriöt paljon paina, kun samat ongelmat oli myös Android puhelimella TeliaTV sovelluksella.Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.
//Joonas S.
Ei pysty. Tulin duunista himaan n. 18:50, jolloin avasin telkkarin sekä puhelimesta Telia TV:n. Telia TV:ssä on vaihtoehto katsoa peli suoran tai -alusta, jolloin luonnollisesti painoin vaihtoehtoa katsoa pelin alusta. No paskan marjat, peli käyntiin suoraan kohdasta, jolloin Kärpät painoi ensimmäistä maalia ylivoimalla.Mites se nyt meneekään, että pystyykö peliä alkaa katsoa alusta pelin ollessa vielä kesken? Eli jos pääsen tänään töllön ääreen klo 20.00, niin voinko alkaa katsoa peliä sen alusta lähtien tuolloin, vai pitääkö odottaa, että peli loppuu ennen kuin tallenne on katsottavissa?
Kannattaa mennä kirjastoon ja pistää peli sieltä käyntiin niin lähtee alusta.Ei pysty.
Kiitos vinkistä. Onneksi ei mennyt pelistä maaleja eikä ilmeisesti ainakaan oleellisia tapahtumia ohi. Herää kysymys, miksi etusivulta mentäessä on kyseinen vaihtoehto olemassa jos se ei kerran toimi?Kannattaa mennä kirjastoon ja pistää peli sieltä käyntiin niin lähtee alusta.
Sama mainos on pyörinyt jo jonkin aikaa näissä ottelukoosteiden alussa. Ja miksi se ääni pitää olla aina täysillä?
Tosta kirjastosta. Pitäskö siellä olla näkyvissä kaikki tän kauden pelit. Itellä näkyy vaan eilinen IFK-Kärpät ja ei muuta. Sen lisäksi Liiga live360 on katsottavissa mut ei mitään muuta.Kannattaa mennä kirjastoon ja pistää peli sieltä käyntiin niin lähtee alusta.
edit. Pelin löytäminen on tosin haasteellista, kun ei ole päivämääriä @Telia, mutta vuosiluku näkyy, joten vähän edes helppaa...
Sama mainos on pyörinyt jo jonkin aikaa näissä ottelukoosteiden alussa. Ja miksi se ääni pitää olla aina täysillä?
Tosta kirjastosta. Pitäskö siellä olla näkyvissä kaikki tän kauden pelit. Itellä näkyy vaan eilinen IFK-Kärpät ja ei muuta. Sen lisäksi Liiga live360 on katsottavissa mut ei mitään muuta.
Äänimaailman mullistus kai tuokin?Sama mainos on pyörinyt jo jonkin aikaa näissä ottelukoosteiden alussa. Ja miksi se ääni pitää olla aina täysillä?
Itse en kyllä ymmärrä tätä TV-sovelluksen perään itkemistä. Ostin elämäni ekan älytelkkarin muutama viikko sitten ja testasin millaista se Viaplayn tai Yle Areenan käyttö on sen kautta. Helvetin rasittavaa on kaukosäätimellä liikkua valikosta toiseen, Chromecast + älypuhelin vie kyllä helppokäyttöisyydessä tämän taistelun ihan 100-0.Mutta esim. tv-sovelluksen puuttuminen vituttaa, Ruudulla tuo toimi hienosti. Toki Chromecast on ihan pätevä kapistus.
Helvetin rasittavaa on kaukosäätimellä liikkua valikosta toiseen, Chromecast + älypuhelin vie kyllä helppokäyttöisyydessä tämän taistelun ihan 100-0.
Ei ole minullakaan. Eikä kyllä telkkarin kaukosäädinkään. Tässä tapauksessa se kännykkä ajaa kaukosäätimen asian.Kaikilla ei ole kännykkä integroituna käteen. Joillakin näyttää olevan töissäkin, vaikka sitä ei työssä tarviisikaan.. :) Meitä on erilaisia käyttäjiä..
Pikkasen tuli takapakkia tämän osalta. Lisätietoa uudesta HTML5-playerista saadaan todennäköisesti lähiaikoina. //Joonas S.
Itse en kyllä ymmärrä tätä TV-sovelluksen perään itkemistä. Ostin elämäni ekan älytelkkarin muutama viikko sitten ja testasin millaista se Viaplayn tai Yle Areenan käyttö on sen kautta. Helvetin rasittavaa on kaukosäätimellä liikkua valikosta toiseen, Chromecast + älypuhelin vie kyllä helppokäyttöisyydessä tämän taistelun ihan 100-0.
Itse en kyllä ymmärrä tätä TV-sovelluksen perään itkemistä. Ostin elämäni ekan älytelkkarin muutama viikko sitten ja testasin millaista se Viaplayn tai Yle Areenan käyttö on sen kautta. Helvetin rasittavaa on kaukosäätimellä liikkua valikosta toiseen, Chromecast + älypuhelin vie kyllä helppokäyttöisyydessä tämän taistelun ihan 100-0.
Ihan viisasta ettei luvata toimivan lähiaikoina vaan luvataan pelkkää lisätietoa. Kesällä voi sitten taas hymiöiden kera hehkutella, että kauden alkuun ollaan valmiita. Siis viime syksyn tapaan Telialla ollaan valmiita, mutta tuote ei ole. Onneksi on viiden vuoden sopimus niin jonkinlaiset mahdollisuudet saada itse tuote edes puolivalmiiksi.Pikkasen tuli takapakkia tämän osalta. Lisätietoa uudesta HTML5-playerista saadaan todennäköisesti lähiaikoina.
//Joonas S.
Ihan viisasta ettei luvata toimivan lähiaikoina vaan luvataan pelkkää lisätietoa. Kesällä voi sitten taas hymiöiden kera hehkutella, että kauden alkuun ollaan valmiita. Siis viime syksyn tapaan Telialla ollaan valmiita, mutta tuote ei ole. Onneksi on viiden vuoden sopimus niin jonkinlaiset mahdollisuudet saada itse tuote edes puolivalmiiksi.
Enhän minä niin sanonut. Sanoin nimenomaan että itse en ymmärrä sitä, ei se ole minulta pois jos joku muu sitä kaipaa. Aivan.Joten on loogista, että kun sinä et tykkää etkä osaa/ole tottunut siihen, niin kukaan muukaan ei voi olla eikä tykätä, turvat kiinni turha valitus. Aivan.