En vähättele ongelmiasi (no vähän vähättelen) mutta on kyllä todella todella pieni osa tilaajista joilla on vain tämä yhdistelmä. Android tai iOS laite on varmasti yli 90% tilaajista, chromecastin käyttäjistä vielä useammalla.
Nyt ollaan ongelman (Telia-kielellä ominaisuuden) ytimessä. Telia
olettaa juuri näin, siitä syystä että siellä on pleikkarisukupolvi tekemässä tuotetta pelkästään saman sukupolven käyttäjille. Minä taas uskallan väittää että Win10 käyttäjien osuus on paljon isompi ja moni niistä haluaa käyttää Win10/CC:tä että saa suoratoistopalveluja striimattua telkkariin. Käyttäjät +40 v. ei käytä kännykkää samalla tavalla kun nuoret, vaan tietokone ja TV -yhdistelmä on kova sana meidän keskuudessa. Minullakin on vain Win10/CC-combo ainoa järkevä vaihtoehtona, sillä minä en käytä kännykän pikkunäyttöä urheilun katsomiseen, kun olen tottunut 75" näyttöön. Ja tämä combo on toiminut kun junan vessa Ruudulla, C Morella, Netflixillä ja Viaplaylla. Ennenkuin joku ehdottaa että siirryn Android/CC-comboon: En todellakaan rupea pelleilemään puhelimen kanssa, sillä olen tottunut että voin läppäristä kelata mielenkiintoisia tapahtumia heti tapahtuman jäkeen ja se ei onnistu jouhevasti millään kännykällä.
Meitä 40+ ihmisiä on todella paljon joilla aika ei yksinkertaisesti riitä hallilla juokseminen ja siksi katsomme ottelut kotoa. Yksikään minun tutuista ei katso kännykän kautta, jokainen katsoo kannettavan tietokoneen näytöltä tai haluisi katsoa Win/CC-combolla.
Enkä ymmärrä edelleenkään tätä jankkausta tuosta digiboksista, tämän tyylisiä kytkykauppoja on maailma täynnä. Eri operaattorit tarjoavat erilaisia laitteita, puhelimia, tabletteja jne. määräaikaisella sopimuksella, huonekaluja myydään osamaksulla jne.
Joo, kyllähän noita kytkyjä löytyy maailmalta, mutta muissa kytkyissä maksetaan tuotteen hinta/arvo + kulut/kate sopimusaikana. Telian boksissa maksetaan tuotteen hinta/arvo jo kolmessa kuukaudessa.
Telia mainostaa kaiken lisäksi "joukkuepassista puolestaan laskutetaan vain niiltä kuukausilta, kuin oma joukkue pelaa", mutta nyt kun oikeastaan ainoa mikä toimii "varmasti"(?) on tuo Telian boksi, niin sekään ei enää pidä paikkansa, sillä boksista joutuu maksamaan ympäri vuoden.
Tästä viimeisestä tuli muuten samalla mieleen: Onkohan niin että Telia suostuu vain maksamaan hyvityksiä jos myös boksin kautta katsomisessa on ongelmia, eli on todistettavissa että vika on heidän päässä?