Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 501 585
  • 21 776

Aapee79

Jäsen
Minua kyllä ihmetyttää, että miksi Telia näin päättäväisesti nyhtää asiakkailtaan jokaisen mahdollisen pennosen, jos heillä oikeasti on tarkoituksena markkinoida Teliaa kokonaisuutena tämän liiga-tuotteen avulla. Tällä hetkellä Telia tekee itselleen vain hallaa, kun ei osoita arvostavansa asiakkaitaan.

Samaa itsekin mietin. Tuntuu, että tahallaan sahataan itseään oksasta, minkä päällä istutaan. Ei siinä vaan ole mitään logiikkaa eli aika käsittämätöntä toimintaa. Tässä on selvästi nyt joku suurempi juju, koska Liiga on tällä hetkellä isosti miinumerkkinen tuote Telialle. Toki se oli ennakkoonkin odotettavissa ja eihän nämä muutamat kymmenet miljoonat eurot ole kuin taskurahoja kyseiselle yritykselle. Sama kuin itseltä tippuisi euron kolikko kaivoon.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Minua kyllä ihmetyttää, että miksi Telia näin päättäväisesti nyhtää asiakkailtaan jokaisen mahdollisen pennosen, jos heillä oikeasti on tarkoituksena markkinoida Teliaa kokonaisuutena tämän liiga-tuotteen avulla. Tällä hetkellä Telia tekee itselleen vain hallaa, kun ei osoita arvostavansa asiakkaitaan.
KAi sitä nyt voi tehdä paskaa, kun yksinoikeus on saatu ja Liigakin taitaa olla niin pitkään tyytyväinen kunhan rahaa tulee tilille tasaisin väliajoin. Katso liigaasi muualta, jos ei palvelu kelpaa. Ai niinn....
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilisen ottelukierroksen aikana osalla käyttäjistä Telia TV-sovellus näytti DRM-herjaa. Häiriö oli havaittavissa ainakin Windows 10-sovelluksella. Häiriön juurisyytä tutkitaan parhaillaan ja erillistä hyvityslomaketta ei näillä tiedoin tulla avaamaan. Pahoittelemme tilannetta.

//Joonas S.
Kyllä, sekä myös Chromecastilla sama juttu.
Minulla ei ole muita vaihtoehtoja katsoa peliä, kuin Cc/Windows 10.

Näin ollen sain eilen katsottua n. 30min pelejä, jonka jälkeen ei toiminut enää yksikään lähetys loppuillan aikana koska DRM.

Miten tämä ei ole hyvityksen arvoista? Olenko asiakkaana minkä arvoinen Telialle? Ilmeisesti täysi nolla, niin kuin kaikki muutkin maksavat asiakkaat.
Pahoittelut nyt ei vaan valitettavasti riitä.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Samaa itsekin mietin. Tuntuu, että tahallaan sahataan itseään oksasta, minkä päällä istutaan. Ei siinä vaan ole mitään logiikkaa eli aika käsittämätöntä toimintaa. Tässä on selvästi nyt joku suurempi juju, koska Liiga on tällä hetkellä isosti miinumerkkinen tuote Telialle. Toki se oli ennakkoonkin odotettavissa ja eihän nämä muutamat kymmenet miljoonat eurot ole kuin taskurahoja kyseiselle yritykselle. Sama kuin itseltä tippuisi euron kolikko kaivoon.
Sanoman edustaja sanoi jälkiviisaana, ettei olisi ikinä pitänytkään koskea koko paskaan. Tällä hetkellä kyllä näyttää siltä, että jääkiekko ei ole kovin hyvää bisnestä. Yllätys? Ei kenellekään vähänkään ajatuskykyiselle. Telialla on todennäköisesti pitempi proggis, jossa liiga on vain pakollinen kuluerä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten mahtaa 4K-kokeilut toimia pudotuspeleissä, kun nytkin näyttää skulaavan oikein mainiosti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulla ei ole muita vaihtoehtoja katsoa peliä, kuin Cc/Windows 10.
En vähättele ongelmiasi (no vähän vähättelen) mutta on kyllä todella todella pieni osa tilaajista joilla on vain tämä yhdistelmä. Android tai iOS laite on varmasti yli 90% tilaajista, chromecastin käyttäjistä vielä useammalla.
Eilinen Lukon peli näkyi häiriöttä androidin Telia TV -sovelluksella, itse asiassa toimi todella hyvin, vaikka netti ei näillä keleillä ole mitenkään erityisen nopea ja mulla oli toistuvasti tabletissa esim split screen -moniajo päällä ja katkaisin lähetyksenkin muutamaan kertaan.
 

Kerho64

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas, kyllä minäkin taistelin eilen DRM-virheen kanssa. Käytössä siis yhdistelmä Android TeliaTV-appi ja CromeCast.
Kännykästä apilla katsottaessa sain vihdoin näkymään, mutta eipä toiminut CC:n kanssa. Ja juu, ei buutit auttaneet.

Ja sitten se hauskuus, että kun sai pelin näkymään puhelimesta niin katkaisi tietenkin toisen käynnissä olevan pelin näyttämisen.

On viime aikoina ollut melkoisen takkuinen tuo Android + CC yhdistelmä.
Versio näyttäisi olevan uusin, 6.1.1 (379)
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En vähättele ongelmiasi (no vähän vähättelen) mutta on kyllä todella todella pieni osa tilaajista joilla on vain tämä yhdistelmä. Android tai iOS laite on varmasti yli 90% tilaajista, chromecastin käyttäjistä vielä useammalla.
Eilinen Lukon peli näkyi häiriöttä androidin Telia TV -sovelluksella, itse asiassa toimi todella hyvin, vaikka netti ei näillä keleillä ole mitenkään erityisen nopea ja mulla oli toistuvasti tabletissa esim split screen -moniajo päällä ja katkaisin lähetyksenkin muutamaan kertaan.
Totta puhut tavallaan. Tai siis kyllähän minulta löytyy iOS-laite iPhone SE:n muodossa, mutta siinä kun on tuo 4-tuuman suuri näyttö. Koitappa siinä sitten tihrustaa.

Jos maksan 25e/kk, minulla on maksavana asiakkaana oikeus olettaa jotta näen pelin muualtakin kuin pelkästään mobiililaitteelta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
@Leon kerrotko mikä sinun päämääräsi on tulla puolustamaan aina Teliaa ja kehumaan, että sinulla itselläsi homma toimii täydellisesti(ei yllätys)? Oletko rehellisesti sitä mieltä, että Telia on hoitanut tämän koko liigataipaleen kunnialla? Jos olet, ok. Jos et, niin miksi et ja miksi ihmiset eivät saisi valittaa asiasta esim. juuri tässä eli sille osoitettussa viestiketjussa? Ei nuo Telian ongelmat vaikenemalla korjaannu ja yhteydenotoista aspaan ei ole ollut mitään hyötyä, joten tämä on ihan hyvä kanava purkaa huonoja kokemuksia. Toki, osa porukasta täälläkin hassusti avautuu, vaikka ei edes ole ollut Teliaa eikä tule ottamaan, mutta se on eri keskustelu se.
Kerron ihan suoraan, että minua huvittaa tämä ketju välillä aivan suunnattomasti. Jengi huutaa pää punaisena vittuperkeleitä ja haistakaapaskoja. Samalla olettavat, että tänne vinkumalla saa jotain leffalippuja vuokraamosta ja laskut mitätöityä ongelmien sattuessa. Oikea kanava on asiakaspalvelu. Ja yhtä suoraan kerron, että ongelmiahan tässä ekan kauden mittaan on ollut. Katteettomia lupauksia, joita tänne selittelemään valjastetut duunarit sitten kieli keskellä suuta joutuvat kiertelemään ja kaartelemaan. Ei käy kyllä kateeksi. En puolustele Teliaa, mutta mulle tulee vastareaktio tästä mesoamisesta. Jos koet haukkumatta jättämisen Telian puolusteluksi, niin se on oma valintasi. En itse muista kertaakaan erikseen kehuneeni Teliaa lätkälähetysten osalta.

On tänne kirjoitellut sentään asiallisestikin käyttäytyviä kuluttajia. Valitettavasti hukkuvat vittuperkeleiden tulvaan. Olen itse asiakasrajapinnassa töissä ja olen kyllä tyytyväinen, että omassa asiakaskunnassani käyttäytyminen on hiukan aikuisempaa. Omaan työni kuuluu myös ongelmanselvittely ja se hoituu kaikkein parhaiten yhteistyöllä. Internetin ihmemaassa on ihan oikeasti vika välillä jossain muuallakin kuin operaattorilla, välillä toki operaattorillakin, kuten olemme tässä ketjussa saaneet lukea. Mulla ei ole mitään käsitystä hyvitysperusteista, eikä niitä varmaan tänne tulla kertomaankaan. Maalaisjärjellä ajateltuna minusta Telian kannattaisi tarjota hövelimmin niitä leffakoodeja, koska laskuhyvitykset ovat suhteellisen pieniä ja mielipaha korvauksen jälkeenkin luultavasti jää kaivelemaan.

Ja todellakin mulla on toiminut alusta lähtien homma niin hyvin, kuin omat yhteydet ovat antaneet myöden. Alussa laatu heitteli, mutta se johtui liian hitaasta netistä kahden matsin samanaikaiseen striimaamiseen. En tunne tätä lähetystekniikkaa kovinkaan hyvin, mutta ihmettelen kovasti, miksi toisilla ei toimi ns. mikään ja mulla ja ehkä muillakin toimii aina. En ole havainnut kenenkään striimaamista paremmin tuntevan tahon antaneen mitään asiantuntijalausuntoja, joten olen opetellut kantapään kautta rajaamaan näitä juttuja. Vaikka kaikki aina vakuuttavat, että yhteydet ovat kunnossa ja silti puskuroi ja pätkii, en vain ymmärrä, miksi se osuu toisille, mutta ei kaikille. Tai oikeasti ymmärrän, mutta en ymmärrä sitä, että se olisi automaattisesti Telian vika. Jos kaikilla pätkisi aina samaan aikaan, niin sitten se olisi helposti jäljitettävissä Telian syyksi. Mutta kun ei pätki. Jossain on ihan varmasti vikaa, mutta se vikakohta pitää selvittää.

Mulla on kolme maksettua palvelua, kuten olen tainnut pariin kertaan mainita. Vuodenvaihteessa nostin netin nopeuden 50 megaan ja satsasin hiukan reitittimeen samalla. Vaihdoin siis hinnat alkaen -mallin hiukan tyyriimpään, mikä oli saanut hyvät arvostelut verkkokaupassa. Eurosportin ja Viaplayn ongelmat katosivat samalla (kyllä, mulla oli ongelmia vastaanotossa!). Nuo ongelmat johtuivat luultavasti wlanista, 2,4 GHz on aika täynnä tässä naapurustossa. Liiga on alusta lähtien pelittänyt kuvan osalta kunnolla, mutta sitä katsoin aina olkkarin 5 GHz CC:llä. Kakkostelkkari + toinen CC oli kuuluvuuden takia huonommalla taajuudella ja ongelma esiintyi vain siinä. Reitittimen vaihdon jälkeen siirsin sen paremmalle 5 GHz taajuudelle ja sen jälkeen ei edes suurennuslasilla ole löytynyt mussuttamista minkään palveluntarjoajan laadusta. Tai itse asiassa nyt viikonloppuna Viasatin www-striimi oli hajalla, IOS + CC toimi samaan aikaan. Sekin korjaantui saman päivän aikana.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Totta puhut tavallaan. Tai siis kyllähän minulta löytyy iOS-laite iPhone SE:n muodossa, mutta siinä kun on tuo 4-tuuman suuri näyttö. Koitappa siinä sitten tihrustaa.

Jos maksan 25e/kk, minulla on maksavana asiakkaana oikeus olettaa jotta näen pelin muualtakin kuin pelkästään mobiililaitteelta.
Juu, ymmärrän harmituksen, enkä tiedä mitä kaikkia alustoja ongelma koski, mutta jos oli niin, että kännykällä peli oli katsottavissa niin tavallaan ymmärrän että hyvityksiä siitä ei makseta, vaikka sitä aika huonona asiakaspalveluna pidänkin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sanoman edustaja sanoi jälkiviisaana, ettei olisi ikinä pitänytkään koskea koko paskaan. Tällä hetkellä kyllä näyttää siltä, että jääkiekko ei ole kovin hyvää bisnestä. Yllätys? Ei kenellekään vähänkään ajatuskykyiselle. Telialla on todennäköisesti pitempi proggis, jossa liiga on vain pakollinen kuluerä.
Juuri sehän tässä ihmetyttää, että on ajateltu liigan olevan Telialle pidemmän tähtäimen juttu, jonka avulla markkinoidaan Telian koko tuoteperhettä eteenpäin, mutta samalla kuitenkin tehdään selväksi, että liigaa hankkineita asiakkaita ei arvosteta ja heiltä nyhdetään kaikki mahdolliset roposet kotiin. Asiakastyytyväisyys ei tunnu olevan lähelläkään tärkeyslistan kärkipäätä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Yllättikö ettei korvata mitään? Vain osalla asiakkaista. Ja vitu..t

Varmasti ollut tuhansia tämänkin ongelman kanssa. Sama vika kävi siis jo toisen kerran. Eli jos et vaihda peliä niin voit tuurillaan katsoa loppuun. Mutta jos kelaat katkaiset refreshaat tj niin homma oli siinä.

3 KalPan peliä on tämän taipaleen aikana kussut kun ei peli yksinkertaisesti näy. Silti korvauksia saatu vain 1/3.

Pitäisikö minunkin maksaa vain kun olen sohvalla peliä katsomassa. Se näkyy. Ja vain maksan niiltä päiviltä kuin peli tulee. En niiltä muilta viikonpäiviltä koska en näe sillon kiekkoa. Kun en näe pelipäivinäkään
 

JackMob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, EVZ
Onko täällä kukaan saanut sitä teliatvtä toimimaan vanhemmalla kalustolla, esim, win8.1 ja jollain selaimella? Puhelimen mininäytöltä voi katsoa ja onnistuu, mutta tietokoneella ei millään.

Menee niin hermot että jos en juuri heti saa sitä toimimaan niin palautan koko paskan.
On se kumma juttu kun kaksi kilpailijaa tekee toimivat käyttöliittymät. Sen ruudunkin ottaisin heti takaisin.

Sisäänkirjautuminen onnistuu ja liiga+joukkuetallenteiden kirjasto aukeaa. Vaan siinähän sitä onkin katetta rahoille.
Kuvaa ei saa millään pelaamaan. Ei yksinkertaisesti lähde lataamaan. Asiakaspalvelu totesi vain ettävoivoi, sepäs ikävää. Katso luuristas... Kolmistaan on aika saatanan vaikea katsoa luurista.

EDIT:
Kannatti näköjään avautua ja "munata" itsensä.
Sain homman pelittämään sekä Win7 että Win8.1 koneilla.
Ongelma oli nettiyhteys. Kun käytti DNAn kuitua, ei tapahtunut mitään, ei piuhalla eikä Wifillä. Jakamalla puhelimen (Saunalahti) yhteys, pelaa ihan ok. Tämä siis pelkästään WiFiä vaihtamalla.

Jos joku on sen verran asioista perillä, niin voisiko kertoa miksi tämä vaikuttaa? Puhelimessa on hitaampi 50M ja DNA 100M yhteys... ettei ainakaan siitä jää kiinni.

Ja jaettu tuska on helpompi kantaa, tämä meitä vinkujia kritisoiville vain tiedoksi. Ei saa ottaa hlökohtaisesti :-)
 
Viimeksi muokattu:

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Kyllä tähän ketjuun marmattaminen saa kaikki hyvitykset laskulle ja tekniset viat korjaantumaan, vaikkei olisi edes asiakas. Single point of contact.

Eli onko nämä valitukset sinun mielestä kaikki aivan turhia ja tuulesta temmattuja? Vaatimukset siitä, että kun palvelusta maksetaan, se myös halutaan. Ja jos ei saada, olisi kiva saada kompensaatiota eikä joutua maksamaan vaan täyttä hintaa tyhjästä?

Joo tiedetään, sinulla toimii ja on toiminut kaikki moitteita Unohdetaan se nyt tässä. Ainiin mutta, taisit aiemmin kertoa että esim. Areenan? kanssa on kyllä ollut ongelmia ja jonkun muunkin? muttei Telian. No, miltä maistuisi, jos sanotaan, että et vain osaa käyttää niitä. Sinulla on vanhat paskat vehkeet ja huono netti ja asetukset päin vittua ja olet vain kädetön niitä laittamaan ja valitat ihan turhasta - ne kun muilla toimii ihan fine, ainoa mikä vittuilee samalla kombolla jatkuvasti ja koko ajan on vain Telian surkuhupaisa "palvelu".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VTS

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Sanoman edustaja sanoi jälkiviisaana, ettei olisi ikinä pitänytkään koskea koko paskaan. Tällä hetkellä kyllä näyttää siltä, että jääkiekko ei ole kovin hyvää bisnestä. Yllätys? Ei kenellekään vähänkään ajatuskykyiselle. Telialla on todennäköisesti pitempi proggis, jossa liiga on vain pakollinen kuluerä.

Tämähän nyt oli selvää jo heti alussa. Yksinoikeus, jonka varjolla myydä liittymiä ja pokseja, turhaa omaa muuta paskaa. Sillä sen rahan tekevät. Vaikka tämä oliskin tämä kiekkoosio tappiollinen, niin muualta otetaan se tulos, jolla kuitataan tappio tästä + kermat päälle.
Onhan tämän nyt ihan päivänselvää jo tästä tuotteestakin päätellen, aivan kuraa eikä pätkääkään kiinnosta korjata / välittää palautteesta /asiakkaista. = mahdollisimman halvalla vaan.

Toi poksi oikeasti, posketon se veloitus siitä. Kuulin kuinka joku oli katkaissut tilauksen, no poksi jäi lipaston laatikkoon ja seuraavat 2v. siitä romusta 10/kk. Telia nauraa matkalla pankkiin 240€ rikkaampana ilman, että tarvitsee tehdä mitään! Kuinkahan monta vastaavaa onkaan, jotka kätensä on tuohon paskaan työntäneet, hyi hele.

Ja joku vielä kehtasi siellä näiden ketjujen alussa itkeä, kun tuli sanottua et kusetus ei lopu kun se näin mahdollistetaan "miten meitä muka kusetetaan.." .. morjens. Juu ei mitenkään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan tämän nyt ihan päivänselvää jo tästä tuotteestakin päätellen, aivan kuraa eikä pätkääkään kiinnosta korjata / välittää palautteesta /asiakkaista. = mahdollisimman halvalla vaan.

Toi poksi oikeasti, posketon se veloitus siitä. Kuulin kuinka joku oli katkaissut tilauksen, no poksi jäi lipaston laatikkoon ja seuraavat 2v. siitä romusta 10/kk. Telia nauraa matkalla pankkiin 240€ rikkaampana ilman, että tarvitsee tehdä mitään! Kuinkahan monta vastaavaa onkaan, jotka kätensä on tuohon paskaan työntäneet, hyi hele.
Se on tietysti surkeaa jos joku on sitoutunut makselemaan boksia jota ei tarvitse tai halua, mutta syyllistä kannattaisi varmaan haeskella sitten myös peilistä.
Kylmä fakta on, että minulle Telia on parempi palvelu kuin mitä Ruutu oli. Hiukan kalliimpi, mutta Ruudun viimeinen kausi olikin ns liian halpa.
Missään nimessä Telian tuote ei ole täydellinen, mutta ihan hyvä se on ja mielelläni siitä sen 25e kuukaudessa maksan. En ole varmaankaan ainoa.
Tottakai Telia myy liittymän tai boksin tai mitä tahansa jos asiakas sellaisen ostaa haluaa. Pakko- ja kytkymyynti on kuitenkin ollut todella paljon vähäisempää kuin mitä etukäteen pelättiin, tyyliin Telian liittymäasiakkaille 25€, muille 35€.
Mobiili- ja chromecast-katselu on tehty operaattoririippumattomaksi, kohtuuhintaiseksi ja käteväksi, suosittelen sitä kaikille.
Ottelulähetyksen ruudunaikaiset kökköydet on se suurin kehittämisen kohde.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Se on tietysti surkeaa jos joku on sitoutunut makselemaan boksia jota ei tarvitse tai halua, mutta syyllistä kannattaisi varmaan haeskella sitten myös peilistä.
Kylmä fakta on, että minulle Telia on parempi palvelu kuin mitä Ruutu oli. Hiukan kalliimpi, mutta Ruudun viimeinen kausi olikin ns liian halpa.
Missään nimessä Telian tuote ei ole täydellinen, mutta ihan hyvä se on ja mielelläni siitä sen 25e kuukaudessa maksan. En ole varmaankaan ainoa.
Tottakai Telia myy liittymän tai boksin tai mitä tahansa jos asiakas sellaisen ostaa haluaa. Pakko- ja kytkymyynti on kuitenkin ollut todella paljon vähäisempää kuin mitä etukäteen pelättiin, tyyliin Telian liittymäasiakkaille 25€, muille 35€.
Mobiili- ja chromecast-katselu on tehty operaattoririippumattomaksi, kohtuuhintaiseksi ja käteväksi, suosittelen sitä kaikille.
Ottelulähetyksen ruudunaikaiset kökköydet on se suurin kehittämisen kohde.

Boldasin. Sopivasti leikkasit tämän sieltä pois; "Ja joku vielä kehtasi siellä näiden ketjujen alussa itkeä, kun tuli sanottua et kusetus ei lopu kun se näin mahdollistetaan "miten meitä muka kusetetaan.." .. morjens. Juu ei mitenkään."

Se oli siellä ihan syystä.

Ja on tässä ollut ihan tarpeeksi sitä "boksilla näkyy paremmin, osta se ja tää niin näkyy paremmin" jne. Vaikka sitä miten sokerikuorruttaisi ja kaunistelisi. Olen kuullut monelta, että CC systeemeillä ei tullut mitään, boxit ottaneet ja sitten paljon parempi.

Kukaan ei kiistä, etteikö tyytyväisiäkin olisi tai voisi olla. Hyvä jos olet tyytyväinen, ei se minulta pois ole.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli onko nämä valitukset sinun mielestä kaikki aivan turhia ja tuulesta temmattuja? Vaatimukset siitä, että kun palvelusta maksetaan, se myös halutaan. Ja jos ei saada, olisi kiva saada kompensaatiota eikä joutua maksamaan vaan täyttä hintaa tyhjästä?
Jos nyt itsekin törkkään lusikkani tähän soppaan;

Mulla on lähtökohtaisesti positiivinen suhtautuminen Teliaan, koska lähetysten laatu on parantunut. Urhon ja Ruudun aikana kuva oli aikamoista puuroa ja saattoi vaihdella pelistä toiseen. Välillä oli ihan käsittämättömiä puusilmiä selostajina ja kuvakulmatkin vähintään kokeellisia. Studiossa heilui Valavuori heittelemässä betsivinkkejä ja twitteröimässä.

Tunnistan monia tässä ketjussa nostettuja ongelmia. Joo, välillä on kuva räpsinyt (etenkin alkukaudella), välillä on ollut kuvauksessa ongelmia, koosteet ovat sitä sun tätä ja lähetyksessäkin on viivettä. Perusjutut ovat osaltani kuitenkin kunnossa: kuva näkyy terävänä, palvelu on helppokäyttöinen ja lähetyksetkin pääosin laadukkaita.

Jos jotain ongelmia ilmenee, yritän ensisijaisesti ratkaista ne itse. En edes ajatellut, että tuo viive on monen mielestä suuri puute tuotteessa. Laitoin pelit livetulokset.comin suosikkeihin ja sieltä sitten tarkistelin muiden pelien muuttuneita tilanteita. Toisinaan olen myös katsonut kännykällä Liigan sivuja niin, että jätän oman joukkueen matsin peittoon.

Ruudun aikoina oli aivan järjettömän vaikeaa katsella pelejä jälkikäteen spoilaantumatta. Sivuilla sai seikkailla kädet peittona, ja kun matsi löytyi, piti myös varoa näkemästä ottelun kestoa, joka paljasti mahdollisen jatkoajan. Telian osalta homma on ratkaistu niin, että voin luottaa näkeväni tasalaatuisen lähetyksen vaikka seuraavana päivänä. Tämä toimii tietynlaisena varaventtiilinä, jos älyttömiä teknisiä ongelmia ilmenee.

Toki itsellänikin tulee toisinaan mitta täyteen. Alkukaudella oli siinä määrin probleemia, että otin yhteyttä asiakastukeen. Parissa minuutissa homma oli raportoitu ja seuraavasta laskusta oli vähennetty 10e.

Tarkoituksenani ei ole väittää, etteikö jollain muulla voisi olla valittamisen aihetta. Tämä ketju kuitenkin pistää huvittamaan, sillä asioista maalaillaan melko lailla yksipuolinen kuva. Uskon kuitenkin, että valtaosalle käyttäjistä Telia on ollut ihan toimiva kokonaisuus. Ei nyt mikään MLB.tv:n veroinen laatutuote, mutta kuitenkin riittävän hyvä - ja selkeästi edeltäjää parempi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Boldasin. Sopivasti leikkasit tämän sieltä pois; "Ja joku vielä kehtasi siellä näiden ketjujen alussa itkeä, kun tuli sanottua et kusetus ei lopu kun se näin mahdollistetaan "miten meitä muka kusetetaan.." .. morjens. Juu ei mitenkään."

Se oli siellä ihan syystä.
.
Jätin sen pois ihan syystä, en ymmärtänyt siitä mitään.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Jätin sen pois ihan syystä, en ymmärtänyt siitä mitään.

No se ei yllätä, olet kuulemma ihan tyytyväinen tähän Telian "tuotteeseenkin". Mutta se vastaa siis siihen peiliin katseluun ihan jo etukäteen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Toi poksi oikeasti, posketon se veloitus siitä. Kuulin kuinka joku oli katkaissut tilauksen, no poksi jäi lipaston laatikkoon ja seuraavat 2v. siitä romusta 10/kk. Telia nauraa matkalla pankkiin 240€ rikkaampana ilman, että tarvitsee tehdä mitään! Kuinkahan monta vastaavaa onkaan, jotka kätensä on tuohon paskaan työntäneet, hyi hele...

En ymmärrä miksi jäät kiinni tuohon boxiin, eikö olennaista ole tuo määräaikainen sopimus? Jokainen normaali järjellä varustettu ihminen ymmärtää varmasti nuo sopimusehdot. Niissä kerrotaan selvästi sopimuksen pituus, 24 kk ja koeaika, 14 vrk. Jos tämän jälkeen kiukuttelee, niin syy löytyy sieltä peilistä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
En ymmärrä miksi jäät kiinni tuohon boxiin, eikö olennaista ole tuo määräaikainen sopimus? Jokainen normaali järjellä varustettu ihminen ymmärtää varmasti nuo sopimusehdot. Niissä kerrotaan selvästi sopimuksen pituus, 24 kk ja koeaika, 14 vrk. Jos tämän jälkeen kiukuttelee, niin syy löytyy sieltä peilistä.
Siinä kahden viikon aikana voi tosiaankin testata boxin toimivuutta. Ikävää vain olla sen boxin kanssa naimisissa kun itse tuote mitä sillä pitäisi katsella ei tyydytä. Mukava maksella reilut parisataa kolmenkympin kikkareesta jolle ei ole mitään käyttöä. Voi toki olla iloinen kun on hieno boxi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siinä kahden viikon aikana voi tosiaankin testata boxin toimivuutta. Ikävää vain olla sen boxin kanssa naimisissa kun itse tuote mitä sillä pitäisi katsella ei tyydytä. Mukava maksella reilut parisataa kolmenkympin kikkareesta jolle ei ole mitään käyttöä. Voi toki olla iloinen kun on hieno boxi.
Kannattaisiko tätäkin harkita sen kahden viikon aikana?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kannattaisiko tätäkin harkita sen kahden viikon aikana?
Ehdottomasti. Hankalaa vaan kun kesällä oli Telialla tarjottavana vain lupauksia eikä mahdollisuuksia testata itse tuotetta. Tuotehan olisi erinomainen jos lupaukset ja suunnitelmat eivät olisi jääneet tyhjäksi sananhelinäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös