Tuo Telia Tv sovelluksen 50s viivekkin vielä kaiken lisäksi ihan liian suuri. Esim eilen C-morelta katsoin aika-ajoja ja kellotin viiveen olevan noin 20-25 sekuntia(Ja tämä vielä kaikenlisäksi Chromecastista castattuna!!!), tuo Telian väittämä että muissa suoratoistopalveluissa viive on samaa luokkaa on ihan paskanjauhantaa.
Tuo 20 sekunnin viive on tosiaan se, mikä on määritelty hyväksyttäväksi Liigan osalta.
Niko / Telia
Hienoa että edes pyritte saamaan viiveen hyväksytylle tasolle. Jotain valmista odotellessa tyydytään tähän. Kuten vähän kaikessa muussakin.Viiveet on tällä hetkellä samalla tasolla, kuin muissakin suoratoistopalveluissa, mutta meillä on tähänkin asioita kehitteillä joilla viivettä pyritään pienentämään jatkossa.
Niko / Telia
Kun valhetta toitottaa tarpeeksi monta kertaa, niin lopuksi ainakin itse uskoo sen olevan totta.Se on toki aivan täyttä paskapuhetta, että viive olisi samalla tasolla kuin muissa palveluissa.
Uskomatonta paskaa, mutta rehellisesti sanottuna, puuhastelun tason huomioon ottaen, en ole yhtään yllättynyt. Irtisanon tilaukseni tänään. Telia ei kunnioita maksavia asiakkaitaan sen vertaa, että vaivautuisivat tarjoamaan laadukkaan, toimivan tuotteen, ja kaiken kruunaa tämä, että asiakkaista riippumattomasta ongelmasta ei saa mitään hyvitystä, vaikka vika pilasi koko kiekkoillan. Hienoa, amatöörit. Kyllä on ikävä Ruutua.Telia Finland on Twitter
Kuukausiveloitteisiin paketteihin ei hyvityksiä. Kuinka laaja ongelma aiheuttaa hyvityksiä palvelun tilaajille? @Telia
Millä tavalla mun pitäisi käynnistellä nää laitteet (android+cc), jotta viive olisi mahdollisimman pieni, vai pystyykö asiaan omalla toiminnalla edes vaikuttamaan?Telia TV -sovelluksella viive on normaalisti n. 50 sekunnin luokkaa ja Chromecast/Apple TV voi tuoda siihen päälle hieman lisää. Tässä on sen verran monta muuttujaa, että käytännössä esimerkiksi kaksi samassa lähiverkossa olevaa samanlaista laitetta voi toistaa samaa lähetystä 15-60 sekunnin erolla. Kyse on lähetystekniikkaan liittyvistä ominaisuuksista ja lainalaisuuksista ja tämä sama koskee kaikkia muitakin vastaavia palveluita.
Ilari / Telia
Tyytyä saamaansa palveluun tai irtisanoa koko paska jos palvelu ei vastaa odotuksia eikä ole hintansa arvoinen. Voi tietenkin chattailla aspan kanssa ja boottailla ja uudelleenasentaa laitteistoansa todetakseen, että samaa suttua edelleen.Mitä tälle voi tehdä?
Uskomattoman vaikea tilaustakin perua. Luulisi, että tuosta Telia tv sovelluksesta se onnistuis, mutta ei onnistu. Telian sivuiltanikin olen etsinyt jo jonkun aikaa, että mistä voi perua...
Tämä on käynyt allekirjoittaneelle monta kertaa. Paras on kun painaa että aloita alusta niin koko paska ohjelma joko A. kaatuu, B. lakkaa lataamasta, tai C. menee silti siihen livelähetykseen. Kertaakaan ei ole koneella saanut sitä aloita alusta juttua auki ilman, että olisi pitänyt pitää jotain näytön edessä ja kuulokkeita irti ettei vahingossakaan spoilaannu.Olen surullinen, niin surullinen, kiitos @Telia. Olen Kärppien kausikorttilainen ja käyn seuraamassa paikanpäällä lähes kaikki Kärppien kotipelit. Tänään en mennyt Raksilaan, vaan nautin toisenlaisesta kulttuurista. Luotin siihen, että voin katsoa Kärppien ottelun TeliaTV: n kautta kotiin päästyäni. Käytin katso alusta -toimintoa. Ei näkynyt kuin alkumainos ja sen jälkeen pystysuunnassa olevia väripalkkeja. Lopetin ohjelman ja avasin uudestaan. Nyt pärähti päälle suoraan live-lähetys, eli Kärppien ottelun kolmas erä. Tilanne 6-1 loisti suurella silmieni edessä. Se siitä sitten.
En halua olla pikkumainen. Toivon kuitenkin, että ymmärrätte, miten suuri merkitys kannatajalle on se, että hän näkee suosikkijoukkueensa ottelut. Peli voi ollla illan kohokohta, monesti koko viikon kohokohta. Tuo kohokohta suli minulta tänään. Olen pettynyt. Paljon muitakin pettyneitä asiakkaita vaikuttaa olevan. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä. Isoa säröä isketään nyt kahden tuotemerkin kylkeen, niin Liigan kun ennenkaikkea Telian. Yök!
Siis mitä vittua ihan oikeasti?? Häiriöhän kesti ilmeisesti heidän oman tiedotteensa mukaan n. 1,5 tuntia. Kärpät-SaiPa alkoi 19:00, häiriö saatu korjattua (Telian mukaan) 20:17. Siinä vaiheessa on varmaankin jo kaksi erää pelattuna, ainakin lähestulkoon. @Telia jos tätä ei hyvitetä Liiga-passillisille, tai Kärpät/SaiPa tilaajille niin mitä pitää tapahtua että MAKSAVAT ASIAKKAAT saavat hyvitystä?????Telia Finland on Twitter
Kuukausiveloitteisiin paketteihin ei hyvityksiä. Kuinka laaja ongelma aiheuttaa hyvityksiä palvelun tilaajille? @Telia
mitä pitää tapahtua että MAKSAVAT ASIAKKAAT saavat hyvitystä?????
Jos tänä päivänä jotain ihmettelen niin sitä, miten asiakkaat ovat menettäneet aivan täysin suhteellisuudentajunsa näissä hyvitysjutuissa. Jos operaattori tarjoaa sinulle leffalippua, jonka hinta on vuokraamosta 5,80 € hyvitykseksi sellaisesta viasta, jonka todellinen arvo kuukausimaksussa jää johonkin 20 sentin paikkeille niin lyhyelläkin matematiikalla voi laskea, että operaattori tarjoaa vaivastasi täydellistä ylihyvitystä.
Viime kaudella, kun Ruudulla oli ongelmia, hyvitys tuli automaattisesti ja asiakkaat olivat tyytyväisiä.
Toisaalta taas, jos sinun autosi hajoaa ja viet sen huoltoon, niin tuskin sinäkään haluat kuumailmapalloa tilalle?
Kun valhetta toitottaa tarpeeksi monta kertaa, niin lopuksi ainakin itse uskoo sen olevan totta.
Uskomattoman vaikea tilaustakin perua. Luulisi, että tuosta Telia tv sovelluksesta se onnistuis, mutta ei onnistu. Telian sivuiltanikin olen etsinyt jo jonkun aikaa, että mistä voi perua...