Näköjään tauti tarttui myös Kärpät-Saipa peliin. Eka erässä ei mitään ongelmia, mutta toisessa erässä alkoi ongelmat..Vaihteeksi pätkii peli (Lukko-HIFK) lauantai-illan parhaaseen katseluaikaan. Kiitos ja hei, irtisanon tämän paskan. Miten te kehtaatte laskuttaa tuosta "laadusta" 25€/kk?
Aika omituista, että jälkilähetyksetkin pätkii.Kyllä potuttaa katsoa tota nykimistä Kärpät-Kalpa pelissä.
Joo tämä on eka kerta omallakin kohdallani kun lähetyksen kanssa on ongelmia. Mutta nyt niitä onkin sitten senkin edestä. Kommenteista päätellen lähetyksessä on vikaa laajemminkin.Kyllä on tähän mennessä lähetykset toimineet, mutta nyt Kärpät Saipa ottelu pätkii aivan helvetisti
Nykimistä oli jo Kärpät-SaiPa -ottelun alkuhetkistä alkaen, eli n. klo 19. Omalle kohdalleni ensimmäiset tekniset ongelmat tälle kaudelle, tähän asti läheteykset toimineet paremmin kuin millään aikaisemmalla toimijalla.
Mutta olen sen verran yliherkistynyt tumpelointiin edellisten räpeltäjien vuoksi (URHO,Ruutu), että peli on kerrasta poikki. En suinkaan irtisano Liiga-tilausta, mutta puhelinliittymä vaihtuu kyllä, sanotaan vaikkapa DNA:lle, vaikka kalliimmaksi tuleekin.
Elisalta ainakin itse sain samanlaisen tarjouksen mitä Telialtakin. Lisäksi DNA:lla taitaa olla noita määräaikaisuuksia, mistä ei kukaan tykkää.sanotaan vaikkapa DNA:lle, vaikka kalliimmaksi tuleekin.
Joo, kyllähän mullekin Verkkokaupassa Elisan tyypit yritti myydä samanhintaista liittymää. Meinasin sanoa, että palaan asiaan sitten kun Liiga-lähetykset alkaa tökkimään.Elisalta ainakin itse sain samanlaisen tarjouksen mitä Telialtakin. Lisäksi DNA:lla taitaa olla noita määräaikaisuuksia, mistä ei kukaan tykkää.
Joo, kyllähän mullekin Verkkokaupassa Elisan tyypit yritti myydä samanhintaista liittymää. Meinasin sanoa, että palaan asiaan sitten kun Liiga-lähetykset alkaa tökkimään.
Nythän tuo on tosin muutaman minuutin mennyt nykimäti.
No onhan se. Aivan sysipaskaa koko lähetys. Eikä auta, vaikka päivitin vaimon ja anopin nuorempaan, ostin kaikista uusimmat ja parhaimmat kompuutterit suoraan Piilaaksosta ja yhteydet on paremmat kuin mitä telia pystyy tarjoamaan.Onko Win10 + TeliaTV-sovellus pätkinyt?
Onneksi oon paikan päällä.
Näinpä. Maksavat asiakkaat ei ole samalla viivalla, kun viimeisen pelin katsojat joutuvat tyytymään selvästi huonotasoisempaan erätaukoviihteeseen.Oulun väkeä lukuunottamatta kaikki tuotannon väki vaihtoi vissiin vapaalle kun Oulun pelin erätauolla tarjotaan taas vain muiden otteluiden lopputuloksia ja taustalla pyörii sama ihana luuppi sadatta kertaa ympäri...
Pätki ihan helvetisti. Ensimmäinen kerta ku joutu laittaa vehkeet kiinni.Onko Win10 + TeliaTV-sovellus pätkinyt?
Onneksi oon paikan päällä.