pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Onko joku väittänyt, että tämä olisi urbaanilegendaa tai epäselvää?
Ei toki olekaan, mutta oli hyvä saada paikallisnäkemystä firman kotikonnuilta.
Onko joku väittänyt, että tämä olisi urbaanilegendaa tai epäselvää?
@Telia eikös näitä pitäisi pystyä katsomaan kahdella laitteella samanaikaisesti? Jo kahdesti käynyt sama: menen hallille ja annan tunnarit lainaan. Ei onnistu. Vaihdan salasanan. Ei onnistu. Miksi?
PS. Apin kautta ei voi antaa palautetta tai ottaa yhteyttä. Miksi?
Nyt yritin olla teihin yhteydessä, mutta miten? Kirjauduin sisään pankkitunnuksilla, mutta jos haluaisin tehdä vikailmoituksen, pitäisi kirjautua telia.fihin (vaikka olen jo mielestäni kirjautunut). Miten käytännössä tämä palaute nyt edes laitetaan? Erittäin sekava tämä telian sivu.
Okei, tämä tieto ei tullut minulle asti. Hyvä, että asia selvisi ja toivottavasti vika tulee kuntoon aivan pian.
Ilari / Telia
Näköjään arvioitu korjausaika vasta huomenna, eli tämän illan pelit jäivät nyt näkemättä.
Äsken katselin Jukurit-JYP -peliä tabletilla Telia TV -sovelluksella. Kuva alko pätkiä ja puuroutua, niin päivitin sovelluksen. Sillin hävis koko castaus nappi näytöltä. Kokeilin puhelimen kautta, niin sama homma, castausnappi loistaa poissaolollaan.
Tabletti on Samsungin, puhelin on Samsung Galaxy A5. Tabletilla poistin sovelluksen ja asensin uudelleen, ei korjaantunut.
On tämä yks tyämaa. Netti 100megaa elisalta, modeemilla jossa ns. pupunkorva-antennit. 2,4ghz, 5ghz wifillä + ios + cc testattu ja kaista ei vaan riitä. Hetken hyvää, hetken puuroa. Täysin sama Windowsin Telia Tv sovelluksella ja tietokone johdolla kiinni modeemissa. Kaikki muut suoratoistopalvelut kyllä toimii, tämä ei nyt vaan lähde.
Jeps. Nämä kyseiset ongelmat alkoivat n. viikko sitten jota ennen kaikki toimi loistavasti. Pre-seasonilta asti olen katsonut samalla laitteistolla.Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mistä nämä ongelmat johtuu kun monella on. Itsellä ei ole mikään laite/netti priimaa, mutta kuva on loistava, koitan sitten millä vehkeellä tahansa. Läppäri Win8, tabletti tai tabletilta Chromecastilla televisioon
Samanlaisia hyviä kokemuksia itsellänikin, voin allekirjoittaa täysin.Mä oon nyt käyttänyt Telian digiboksia DNA 100M kaapeli-laajakaistan kanssa + Teliatv-sovellusta iphonessa, ipadissa, appletv:ssä ja peilannut myös appletv kautta molemmista laitteista. Pelejä katsottu arviolta 10kpl ja kaikissa peleissä ollut kuva hyvä eikä mitään puuroutumista lähetyksen aikana, äänien kanssa ollut hieman ongelmaa mutta niin tuntuu olleen kaikilla. Vaikea uskoa että joillakin on noin vaikeaa kun antaa ymmärtää, omat kokemukset täysin päinvastaiset.
Mobiiliyhteys ja siihen päälle chromecast wi-fillä on kaikkea muuta kuin optimaalinen combo. Toimii kyllä ihan kohtuullisesti Netflixissä, joka lataa leffoihin puskuria reilusti. Suorissa lähetyksissä, joissa viive pieni, tulee ongelmia. Yksi häiriötekijä poistuu vähällä vaivalla jos kytkee chromecastin piuhalla reitittimeen.Sen perusteella mitä olen tilannetta seurannut, niin pääasiassa nämä ongelmat tuntuvat liittyvän käytössä oleviin yhteyksiin. Ja vaikka perusyhteys olisikin hyvä, niin Telian sovellus on myös hyvin tarkka siitä, että wi-fi -signaali on riittävän hyvä ja se ei ole tukossa. Telian lähetykset ovat siis kovin herkkiä yhteyden nopeuden ja laadun suhteen, missä olisikin kehittämisvaraa reilusti.
@Telia
Mikä on - "Virhekoodi: Vo11:403"
Jos ei Chromella pelaa mikä on suositeltu selain, ja Safari ja Firefox on poistettu pelistä teidän puolelta niin mikä sitten avuksi?
Sen verran tekniikkaa tähän väliin, että live-lähetyksissä fataalia on viiveen vaihtelu, ei se itse lähetysviive, mikä elävän tilanteen ja striimin välissä on. Viiveen vaihtelulla tarkoitetaan datapakettien viipymistä matkalla. Jos se pakettien viiveen ero on suuri, kuva on kuraa.Viivettähän Telian lähetyksessä on CCn kautta jopa ruhtinaallisesti.
Tuon virhekoodin kohdalla suosittelen uudelleenkäynnistystä ja sovellukseen uudelleenkirjautumista, sen pitäisi auttaa.
Macille Chrome on edelleen ainoa suositeltava vaihtoehto. Kun saadaan HTML5 käyttöön, niin selainsaatavuus paranee.
Essi / Telia
Oma toisen polven chromecastini on adapterilla kiinni ethernet-liitännällä. Ultraan ei adapteria tarvitse erikseen hommata. Suosittelen ehdottomasti.Sit tarvitaan enää Chromecast johon on mahdollista johto tökätä? Onko sulla sellainen? Mulla ei.
Kysyjä ilmoitti saaneensa kyseistä virhekoodia ihan ensi pelistä saakka. Tuskin nyt samaa selainistuntoa on viikkotolkulla pitänyt käynnissä?