Ryssäbottejahan me, joilla homma ei muka toimi, oikeesti ollaan. Koska eihän se voi olla niin, että mulla toimii ja jollain muulla ei. "Jos mun appelsiini oli ihan freesi, niin ei kellään muulla voi olla pilaantunut." Haista ite, näin suomeksi sanottuna. Nelforille en viitsi mitään enää sanoa, kun sen ruskea kieli näyttää niin vastenmieliseltä.
Itselleni soitettiin tänään häiriöilmoitukseni tiimoilta Teliasta. Pääpointit:
1) Selvittävät, miksi ihmeessä en pysty tunnistautumaan nettisivujen käyttäjäksi, vaikka olen nyt asiakastiedoissa Liiga-asiakkuuteni myötä. Olivat myös havainneet ilmoitukseni perusteella, että ilmeisesti nettisivut eivät hyväksy pankkitunnistautumista sellaiselta, joka ei ole koskaan Telian liittymäasiakas ollut.
2) Ovat havainneet, että Liiga-lähetykset ovat erittäin herkkiä reagoimaan Chromecastin yli langattoman yhteyden pieneenkin laadunvaihteluun. Siis myönsivät selväsanaisesti, että Chromecastin kautta on ollut paljon laatuongelmia, ja tilannetta pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.
3) Minkäänlaista rahallista hyvitystä eivät lupaile, mutta lahjoittavat asiakkaan mielenrauhan palauttamiseksi ilmaisia leffavuokrauksia.
Eli kaikille niille, jotka ovat täällä viisastelleet "ei voi olla noin vaikeeta, kun mulla on helppoa": Imekää omaanne, jos osaatte. Haha, arvasin ettette osaa. Telia sen sijaan tietää, ja myöntää ainakin kohtalaisen avoimesti, että heidän vehkeensä on keskenkasvuinen ja yrittävät saattaa sen miehiseksi mahdollisimman pian. Sitä odotellessa.