Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 881 663
  • 23 350

Telia

Jäsen
Ok. Valitettavasti mitään vikailmoitusta ei tule. Kuva vaan puuroontuu erittäin huonolaatuiseksi n. 1min välein.
Suosittelen tuon asian tiimoilta olemaan yhteydessä että voimme vikaa tutkia sinun kanssasi kuntoon. Emma / Telia
 
Professori: Kokeilin omalla laitteella tuota samaa ja huomasin että tuo Cast nappi hävisi myös. Suosittelen uudelleen kytkemään tuon wlaniin niin lähtee toimimaan. Eli varmista että langaton verkko on toiminnassa tuossa. Emma / Telia

Nyt alkoi pelittää puhelimen kanssa, mutta tabletin kohdalla ei tilanne ole muuttunut. Molemmat samalla tavalla yhdistetty, ettei siitäkään pitäisi johtua.
 

Telia

Jäsen
Minua ainakin häirihtee suunnattomasti, ettei tuossa sovelluksessa saa valita sitä laatua. Ruudulla pysyit lukitsemaan halutun laadun. Jos ei kone/kaista riittänyt korkeimpaan, sait lukittua seuraavan. Tällä pysyi mielestäni tuo laadunvaihtelukin hyvin kurissa. Ihan näin wink wink.

En tiedä miten homma tuossa soittimessa menee, mutta tuntuu reagoivan herkästi tuohon kaistan laadunvaihteluun. Muissa soittimissa ei nuin paljon puuroudu, saatikka vedä jumiin koko ohjelmaa. Vaan hetken voi olla suttua ja kohta taas priimaa.

Jätän tästä palautteen kehityksen puolelle. Emma / Telia
 

Telia

Jäsen
Onko tämä nyt uudelleen kytketty langattomaan verkkoon? Suosittelen tuon langattoman verkon unohtamaan ja uudelleen kytkemään laitteisiin, itsellä omassa Samsung S9+ puhelimessa en pääse toistamaan tuota samaa vikaa. Emma / Telia
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Käsittämätöntä toimintalogiikkaa taas Telialta. Miten ne osaa???
Ei tuo ole Teliasta kiinni vaan puhelimen ja cc combosta. Puhelin on tuossa vain kaukosäädin mutta jos käynnistät lähetyksen ennen castaamista niin silloin sulla on yksi lähetys puhelimessa ja toinen cc:ssä. Jos taas käynnistät kun castaus on jo käytössä niin on vain se cc lähetys menossa.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tuo ole Teliasta kiinni vaan puhelimen ja cc combosta. Puhelin on tuossa vain kaukosäädin mutta jos käynnistät lähetyksen ennen castaamista niin silloin sulla on yksi lähetys puhelimessa ja toinen cc:ssä. Jos taas käynnistät kun castaus on jo käytössä niin on vain se cc lähetys menossa.

Jännä ettei viaplaylla ole tätä ongelmaa kuitenkaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Näkeekös nuo koostevideot nykyään jostain ilman spoilereita? Siis onko sellaista sivua mistä voi laittaa koosteen pyörimään ilman pelkoa että näkee vahingossa lopputuloksen?

EDIT: Itse itselleni vastaten, YouTubestahan ne näyttää löytyvän: Telia loves Liiga
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jännä ettei viaplaylla ole tätä ongelmaa kuitenkaan.
Onko Viaplaylla rajoitus yhtäaikaisista käyttäjistä? Eikös siellä ole se tietty määrä laitteita mitä voi rekisteröidä?
 

JPL

Jäsen
Ei tuo ole Teliasta kiinni vaan puhelimen ja cc combosta. Puhelin on tuossa vain kaukosäädin mutta jos käynnistät lähetyksen ennen castaamista niin silloin sulla on yksi lähetys puhelimessa ja toinen cc:ssä. Jos taas käynnistät kun castaus on jo käytössä niin on vain se cc lähetys menossa.

Tämänhän pystyisi välttämään sillä, että
1 (ulos näkyvä) IP = 1 "lisenssi" ja näitä lisenssejä on sitten vaikkapa se 2kpl. Tällöin kotiverkossa saa olla vaikka 7 konetta yhtä aikaa eri peliä katsomassa ja vielä rouvakin saa katsoa suosikkijoukkueen peliä kännykältä. Näinhän se taisi Ruudulla loppuajasta olla, kun kyllästyivät ilmeisesti jatkuvaan valitukseen, kun ei pystynyt katsomaan yhtä aikaa muumeja ja lätkää.
 

Katto

Jäsen
Hienosti leikattu kooste Tappara-Saipa pelistä. Tappara tekee alkuun maalin, jota tarkastetaan videolta. Koosteessa odotellaan yli puolitoista minuuttia mikä on tuomarin ratkaisu. Mielenkiintoista katsoa tuomaria, joka on puhelimessa.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Hienosti leikattu kooste Tappara-Saipa pelistä. Tappara tekee alkuun maalin, jota tarkastetaan videolta. Koosteessa odotellaan yli puolitoista minuuttia mikä on tuomarin ratkaisu. Mielenkiintoista katsoa tuomaria, joka on puhelimessa.
Äläs nyt... tuleehan siinä tuomarin katselun jälkeen vielä ne samat uusinnat vielä pariin kertaan mitkä jo nähtin. Kuuden maalin pelistä taisi tuo ensimmäinen viedä kolmanneksen koosteesta.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko Telialla jotain teknistä ongelmaa uusien tilaajien kanssa? Tein aamulla tilauksen ja sain vahvistuksen, jossa oli toimimaton aktivointilinkki. Jonottelin puoli tuntia tekniseen tukeen ja siellä todettiin, että linkki ei tosiaan toimi ja serverillä oli tullut varmaan joku häiriö. Teknisen tuen kaveri teki tilauksen uudestaan ja pienen odottelun jälkeen sain uuden aktivointiviestin joka ei sekään toimi.

Kysellään nyt täältä kun en taas jaksaisi jonotella puolta tuntia tekniseen tukeen.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
@Telia eikös näitä pitäisi pystyä katsomaan kahdella laitteella samanaikaisesti? Jo kahdesti käynyt sama: menen hallille ja annan tunnarit lainaan. Ei onnistu. Vaihdan salasanan. Ei onnistu. Miksi?

PS. Apin kautta ei voi antaa palautetta tai ottaa yhteyttä. Miksi?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuote alkaa olla sitämyöten hyvässä kunnossa (ei toki mitenkään täydellinen/valmis), että vaihdoin eilen Lukkopassin Liigapassiin. Jos nyt Ruutuun vertaa niin edellä ollaan mm:
+ Mobiilisovellus toimii paremmin. Minulla Ruutu kaatuilee livelähetyksissä sekä kännykällä että tabletilla, vaikuttaisi että pienikin yhteysvaihtelu katkaisee lähetyksen saman tien. Telia TV toimii paremmin, ja chromecast on poikkeuksellisen nopea.
+Telia on täällä jatkoajassa erittäin aktiivisesti ja hyvällä asenteella läsnä.
+Erätauko-ohjelma on paljon parempaa kuin Ruudulla. Eli koosteita kierroksen muista peleistä, ja tuliko eilen jopa erätauon alussa kuvaa jäljessä olleen pelin erän lopusta? Erittäin hyvä systeemi, toki kun on kolmen kierroksen peli, niin koosteet alkaa nopeasti toistaa itseään, eli ne saisivat olla vähän pidempiä kun pelejä on vähemmän.
+Liigalive360 on erittäin hyvä konsepti ja paranee varmasti vielä.
+Maanantaivalmentajat myös mielenkiintoinen ja hyvin toteutettu, vaikka vähän sellainen tekstitv/liiga.fi-analyysi se joidenkin joukkueiden osalta on. Ikakin on vain ihminen ja junamatka Turusta Helsinkiin ei kestä ikuisesti.
+Otteluiden kuvanlaatu on parempi kuin Ruudussa. Itse kuvaus ei kyllä ole parantunut vielä luvatusti, ja äänimaailmakaan ei toistaiseksi joka paikkakunnalla ihan huippua ole.
+Selostajissa vähemmän laatuvaihtelua.

Kehitettävää on toki vielä vaikka kuinka paljon, ja ne on kyllä näissä ketjuissa kerrottu moneen kertaan, mutta tällainen pieni posi tähän väliin.
 

Telia

Jäsen
Onko Telialla jotain teknistä ongelmaa uusien tilaajien kanssa? Tein aamulla tilauksen ja sain vahvistuksen, jossa oli toimimaton aktivointilinkki. Jonottelin puoli tuntia tekniseen tukeen ja siellä todettiin, että linkki ei tosiaan toimi ja serverillä oli tullut varmaan joku häiriö. Teknisen tuen kaveri teki tilauksen uudestaan ja pienen odottelun jälkeen sain uuden aktivointiviestin joka ei sekään toimi.

Kysellään nyt täältä kun en taas jaksaisi jonotella puolta tuntia tekniseen tukeen.

Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, joten tämä vaikuttaa yksittäistapaukselta. Joudun pyytämään, että otat uudestaan yhteyttä tekniseen tukeen, niin tutkitaan asiaa tarkemmin. Kannattaa mainita, että tilaus on tehty jo kahteen otteeseen, mutta vika on ja pysyy. He voivat sitten laittaa vikatiketin eteenpäin.

Ilari / Telia
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, joten tämä vaikuttaa yksittäistapaukselta. Joudun pyytämään, että otat uudestaan yhteyttä tekniseen tukeen, niin tutkitaan asiaa tarkemmin. Kannattaa mainita, että tilaus on tehty jo kahteen otteeseen, mutta vika on ja pysyy. He voivat sitten laittaa vikatiketin eteenpäin.

Ilari / Telia

Tässä Ilari olit väärässä. Sain lopulta yhteyden tekniseen tukeen ja sieltä vahvistivat, että järjestelmä ei ole toiminut tänään ja tämä koskee muitakin kuin minua. Vian korjausaikataulu on "mahdollisimman pian", toivottavasti saatte homman toimintaan ennen illan pelejä.

Edit: Nyt tuli jo häiriötiedotekin.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juttelin ruotsalaisen kaverin kanssa millä on oma firma IT-alalla. Hän tuntee Ruotsin Teliaa ja vaikka se ei suoraan liittyisikään SM-liigaan, niin isompi johtaja aivan suoraan myönsi ei se tuote aina niin hyvä ole, mutta meillä on hyvä myyntitiimi.

Tässä ei ole mitään urbaanilegendaa tai epäselvää. Myynti tulee ensin ja asiakas on sitten toisena, vaikka ulospäin näytetään mitä.

Ruotsissa Teliaa kutsutaan Feliaksi.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juttelin ruotsalaisen kaverin kanssa millä on oma firma IT-alalla. Hän tuntee Ruotsin Teliaa ja vaikka se ei suoraan liittyisikään SM-liigaan, niin isompi johtaja aivan suoraan myönsi ei se tuote aina niin hyvä ole, mutta meillä on hyvä myyntitiimi.

Tässä ei ole mitään urbaanilegendaa tai epäselvää. Myynti tulee ensin ja asiakas on sitten toisena, vaikka ulospäin näytetään mitä.

Ruotsissa Teliaa kutsutaan Feliaksi.
Ei tuossa ole mitään järisyttävää tietoa liike-elämästä. Varsin yleinen linja on ettei valmisteta liian laadukkaita tuotteita vaan juuri riittävän hyviä jotka menevät vielä sopivaan hintaan kaupaksi, riittävälle määrälle asiakkaita. Paska homma tietysti sille marginaalijengille joista tuotteen myyjä ei ole kiinnostunut.

Esimerkki: mua vitutti pitkään kun mikään firma ei kaivanut valokaapelia juuri mun kadunpätkäni varteen vaikka parin kilsan päähän se tuli.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juttelin ruotsalaisen kaverin kanssa millä on oma firma IT-alalla. Hän tuntee Ruotsin Teliaa ja vaikka se ei suoraan liittyisikään SM-liigaan, niin isompi johtaja aivan suoraan myönsi ei se tuote aina niin hyvä ole, mutta meillä on hyvä myyntitiimi.

Tässä ei ole mitään urbaanilegendaa tai epäselvää. Myynti tulee ensin ja asiakas on sitten toisena, vaikka ulospäin näytetään mitä.

Ruotsissa Teliaa kutsutaan Feliaksi.
Onko joku väittänyt, että tämä olisi urbaanilegendaa tai epäselvää?

Sehän tässä Telialla nyt kusee, että aivan kaikkiin asiakkaisiin se pakkomyynti ei tehoa, vaan parempi ratkaisu olisi tehdä tuotteesta niin hyvä, että se saa asiakkaat tyytyväiseksi ja samalla mahdollisesti ostamaan muitakin yrityksen tuotteita. Toki mikä minä olen sanomaan, että olisiko tuo pitkällä aikavälillä tuottavampi strategia, mutta voisin kuvitella, että hyvää tulosta silläkin keinolla saataisiin aikaiseksi.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Suosittelen tuon asian tiimoilta olemaan yhteydessä että voimme vikaa tutkia sinun kanssasi kuntoon. Emma / Telia
Nyt yritin olla teihin yhteydessä, mutta miten? Kirjauduin sisään pankkitunnuksilla, mutta jos haluaisin tehdä vikailmoituksen, pitäisi kirjautua telia.fihin (vaikka olen jo mielestäni kirjautunut). Miten käytännössä tämä palaute nyt edes laitetaan? Erittäin sekava tämä telian sivu.
 

Telia

Jäsen
Tässä Ilari olit väärässä. Sain lopulta yhteyden tekniseen tukeen ja sieltä vahvistivat, että järjestelmä ei ole toiminut tänään ja tämä koskee muitakin kuin minua. Vian korjausaikataulu on "mahdollisimman pian", toivottavasti saatte homman toimintaan ennen illan pelejä.

Edit: Nyt tuli jo häiriötiedotekin.

Okei, tämä tieto ei tullut minulle asti. Hyvä, että asia selvisi ja toivottavasti vika tulee kuntoon aivan pian.

Ilari / Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös