Suosittelen tuon asian tiimoilta olemaan yhteydessä että voimme vikaa tutkia sinun kanssasi kuntoon. Emma / TeliaOk. Valitettavasti mitään vikailmoitusta ei tule. Kuva vaan puuroontuu erittäin huonolaatuiseksi n. 1min välein.
Suosittelen tuon asian tiimoilta olemaan yhteydessä että voimme vikaa tutkia sinun kanssasi kuntoon. Emma / TeliaOk. Valitettavasti mitään vikailmoitusta ei tule. Kuva vaan puuroontuu erittäin huonolaatuiseksi n. 1min välein.
Professori: Kokeilin omalla laitteella tuota samaa ja huomasin että tuo Cast nappi hävisi myös. Suosittelen uudelleen kytkemään tuon wlaniin niin lähtee toimimaan. Eli varmista että langaton verkko on toiminnassa tuossa. Emma / Telia
Käsittämätöntä toimintalogiikkaa taas Telialta. Miten ne osaa???Jos jompi kumpi katselee chromecastilla, niin katsokaa että se castaus laitetaan ensin päälle ja sitten vasta peli. Jos pelin käynnistää ensin ja sitten vasta castaa, niin järjestelmä katsoo tuon kahdeksi laitteeksi.
Minua ainakin häirihtee suunnattomasti, ettei tuossa sovelluksessa saa valita sitä laatua. Ruudulla pysyit lukitsemaan halutun laadun. Jos ei kone/kaista riittänyt korkeimpaan, sait lukittua seuraavan. Tällä pysyi mielestäni tuo laadunvaihtelukin hyvin kurissa. Ihan näin wink wink.
En tiedä miten homma tuossa soittimessa menee, mutta tuntuu reagoivan herkästi tuohon kaistan laadunvaihteluun. Muissa soittimissa ei nuin paljon puuroudu, saatikka vedä jumiin koko ohjelmaa. Vaan hetken voi olla suttua ja kohta taas priimaa.
Jätän tästä palautteen kehityksen puolelle. Emma / Telia
Nyt alkoi pelittää puhelimen kanssa, mutta tabletin kohdalla ei tilanne ole muuttunut. Molemmat samalla tavalla yhdistetty, ettei siitäkään pitäisi johtua.
Kokeiltu on, ei edistystä.Kokeile tabletilla uudelleen tuo wifin kytkentä. Emma / Telia
Keskiviikkona ja lauantaina on Liigalive.
Ei tuo ole Teliasta kiinni vaan puhelimen ja cc combosta. Puhelin on tuossa vain kaukosäädin mutta jos käynnistät lähetyksen ennen castaamista niin silloin sulla on yksi lähetys puhelimessa ja toinen cc:ssä. Jos taas käynnistät kun castaus on jo käytössä niin on vain se cc lähetys menossa.Käsittämätöntä toimintalogiikkaa taas Telialta. Miten ne osaa???
Ei tuo ole Teliasta kiinni vaan puhelimen ja cc combosta. Puhelin on tuossa vain kaukosäädin mutta jos käynnistät lähetyksen ennen castaamista niin silloin sulla on yksi lähetys puhelimessa ja toinen cc:ssä. Jos taas käynnistät kun castaus on jo käytössä niin on vain se cc lähetys menossa.
Onko Viaplaylla rajoitus yhtäaikaisista käyttäjistä? Eikös siellä ole se tietty määrä laitteita mitä voi rekisteröidä?Jännä ettei viaplaylla ole tätä ongelmaa kuitenkaan.
Ei tuo ole Teliasta kiinni vaan puhelimen ja cc combosta. Puhelin on tuossa vain kaukosäädin mutta jos käynnistät lähetyksen ennen castaamista niin silloin sulla on yksi lähetys puhelimessa ja toinen cc:ssä. Jos taas käynnistät kun castaus on jo käytössä niin on vain se cc lähetys menossa.
Äläs nyt... tuleehan siinä tuomarin katselun jälkeen vielä ne samat uusinnat vielä pariin kertaan mitkä jo nähtin. Kuuden maalin pelistä taisi tuo ensimmäinen viedä kolmanneksen koosteesta.Hienosti leikattu kooste Tappara-Saipa pelistä. Tappara tekee alkuun maalin, jota tarkastetaan videolta. Koosteessa odotellaan yli puolitoista minuuttia mikä on tuomarin ratkaisu. Mielenkiintoista katsoa tuomaria, joka on puhelimessa.
Onko Telialla jotain teknistä ongelmaa uusien tilaajien kanssa? Tein aamulla tilauksen ja sain vahvistuksen, jossa oli toimimaton aktivointilinkki. Jonottelin puoli tuntia tekniseen tukeen ja siellä todettiin, että linkki ei tosiaan toimi ja serverillä oli tullut varmaan joku häiriö. Teknisen tuen kaveri teki tilauksen uudestaan ja pienen odottelun jälkeen sain uuden aktivointiviestin joka ei sekään toimi.
Kysellään nyt täältä kun en taas jaksaisi jonotella puolta tuntia tekniseen tukeen.
Mitään yleistä vikaa ei ole tiedossa, joten tämä vaikuttaa yksittäistapaukselta. Joudun pyytämään, että otat uudestaan yhteyttä tekniseen tukeen, niin tutkitaan asiaa tarkemmin. Kannattaa mainita, että tilaus on tehty jo kahteen otteeseen, mutta vika on ja pysyy. He voivat sitten laittaa vikatiketin eteenpäin.
Ilari / Telia
Ei tuossa ole mitään järisyttävää tietoa liike-elämästä. Varsin yleinen linja on ettei valmisteta liian laadukkaita tuotteita vaan juuri riittävän hyviä jotka menevät vielä sopivaan hintaan kaupaksi, riittävälle määrälle asiakkaita. Paska homma tietysti sille marginaalijengille joista tuotteen myyjä ei ole kiinnostunut.Juttelin ruotsalaisen kaverin kanssa millä on oma firma IT-alalla. Hän tuntee Ruotsin Teliaa ja vaikka se ei suoraan liittyisikään SM-liigaan, niin isompi johtaja aivan suoraan myönsi ei se tuote aina niin hyvä ole, mutta meillä on hyvä myyntitiimi.
Tässä ei ole mitään urbaanilegendaa tai epäselvää. Myynti tulee ensin ja asiakas on sitten toisena, vaikka ulospäin näytetään mitä.
Ruotsissa Teliaa kutsutaan Feliaksi.
Onko joku väittänyt, että tämä olisi urbaanilegendaa tai epäselvää?Juttelin ruotsalaisen kaverin kanssa millä on oma firma IT-alalla. Hän tuntee Ruotsin Teliaa ja vaikka se ei suoraan liittyisikään SM-liigaan, niin isompi johtaja aivan suoraan myönsi ei se tuote aina niin hyvä ole, mutta meillä on hyvä myyntitiimi.
Tässä ei ole mitään urbaanilegendaa tai epäselvää. Myynti tulee ensin ja asiakas on sitten toisena, vaikka ulospäin näytetään mitä.
Ruotsissa Teliaa kutsutaan Feliaksi.
Nyt yritin olla teihin yhteydessä, mutta miten? Kirjauduin sisään pankkitunnuksilla, mutta jos haluaisin tehdä vikailmoituksen, pitäisi kirjautua telia.fihin (vaikka olen jo mielestäni kirjautunut). Miten käytännössä tämä palaute nyt edes laitetaan? Erittäin sekava tämä telian sivu.Suosittelen tuon asian tiimoilta olemaan yhteydessä että voimme vikaa tutkia sinun kanssasi kuntoon. Emma / Telia
Tässä Ilari olit väärässä. Sain lopulta yhteyden tekniseen tukeen ja sieltä vahvistivat, että järjestelmä ei ole toiminut tänään ja tämä koskee muitakin kuin minua. Vian korjausaikataulu on "mahdollisimman pian", toivottavasti saatte homman toimintaan ennen illan pelejä.
Edit: Nyt tuli jo häiriötiedotekin.