Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 500 289
  • 21 776

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
@Grafix @Goner minun mielestäni keskustelu meni nyt vähän huonoksi. Miksi et aio lukea, mitä sanon? Sen sijaan valitset syyttävän ja epämiellyttävän sävyn.

Kirjoitin vaikka kuinka monta kertaa, että tänä päivänä monen kotoa löytyy sekä tietokone (Windows tai Mac), Android-puhelin ja mahdollisesti vielä Android-tabletti tai IPad. Minulla on itselläni käytössä näitä laitteita ja minulla Telia-TV toimii kuin junan vessa. Jos minulla on ongelmia saada Telia-TV IPadilla toimimaan niin vaihdan pelin katsomisen sellaiseen laitteeseen, jossa homma toimii.

Minulle riittää ihan hyvin, että teen ilmoituksen Telialle ja he korjaavat jossakin vaiheessa, jos korjaavat. Minun laitteistoni on toiminut moitteettomasti. Ja jos esimerkiksi kaikki IPadin käyttäjät kärsisivät ongelmista niin totta kai siitä olisi täällä 1000 viestiä samasta aiheesta. Koska laitteisto-ongelmista valittavat ovat tälläkin foorumilla vähemmistö niin oletan, että enemmänkin tätä vähemmistöä yhdistää se, että he eivät joko pärjää laitteidensa kanssa tai sitten he eivät suostu tekemään jotain perustoimenpidettä omalle laitteelleen, vaikka tietävätkin, että vika sieltä laitteen päästä on kotoisin.

Ja Teliasta ei tule yhtään sen parempaa firmaa, vaikka kuinka porukalla haukkuisitte yhtä tyytyväistä asiakasta pataluhaksi.

Kysymyshän tässä tapauksessa on siitä että minä olen ihan pelkästään iPhonen ja iPadin käyttäjä. Se on minulle ihan tietoinen ratkaisu että kaikki laitteeni ovat yhteensopivia niin sovellusten kuin muidenkin toimintojen suhteen. Niin ja rouvalla on vielä MacBook Air tuohon lisäksi. Minä epäilen että enemmistö ajattelee laitteidensa ostohetkellä käyttöjärjestelmien yhteensopivuutta toisiinsa. Niin ja lapsillakin on iPhonet tämän lisäksi.

Jos nähdäkseni liigakiekkoa minun on vaihdettava koko perheen laitteet uusiksi, jokainen tajuaa että saa jäädä liiga ihan huoletta tilaamatta.

Miksi ihmeessä Telia ei lähtenyt strategiassaan siitä että rakennetaan Ruudun, Cmoren, HBO:n ja Netflixin tapaan sovellukset joita voi käyttää esimerkiksi markkinajohtaja Elisa Viihteessä??? Valitset haluamasi tuotteen, maksat siitä ja alat katsomaan. Telia ei saa tuota boxiaan myytyä niin paljoa että se kompensoi tämän tunaroinnin mitä maksavia asiakkaita jää nyt ulkopuolelle. Kyllä luulisi tähän nyt herättävän. IOS taitaa olla aika iso prosentuaalisestikin markkinoiden käyttöjärjestelmistä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla ei ole ollut iPhonen kanssa mitään ongelmaa kertaakaan. Ei myöskään Win10-appsin eikä Android-tabletin kanssa. Tuota vimeistä käytän kyllä äärimmäisen harvoin. Jos tästä nyt jollekin mitään iloa oli.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi ihmeessä Telia ei lähtenyt strategiassaan siitä että rakennetaan Ruudun, Cmoren, HBO:n ja Netflixin tapaan sovellukset joita voi käyttää esimerkiksi markkinajohtaja Elisa Viihteessä??? Valitset haluamasi tuotteen, maksat siitä ja alat katsomaan. Telia ei saa tuota boxiaan myytyä niin paljoa että se kompensoi tämän tunaroinnin mitä maksavia asiakkaita jää nyt ulkopuolelle. Kyllä luulisi tähän nyt herättävän. IOS taitaa olla aika iso prosentuaalisestikin markkinoiden käyttöjärjestelmistä.
Saako Elisa Viihteeseen DNA TV:n, tai saako DNA TV:seen Elisan Viihteen/Aition? Aika no-brainer minusta että operaattorit eivät toistensa tuotteita tue.
Muutenhan Telia TV toimii juuri esittämälläsi tavalla, eli voit ostaa ilman sitoumuksia liiga-, joukkue- tai pelipassin ja käyttää sitä omalla päätelaitteellasi Telian sovelluksella. IOS-laitteet on tuettuna oikein hyvin käsittääkseni, Apple TV mukaanlukien. Vanhemmat windowsit, chromebookit ym taitaa olla huonommin tuettu, ja tilaamisprosessi on kökkö, mutta ei nyt kuitenkaan mahdoton, paitsi ulkomaalaisille. Mitään bokseja ei tarvitse ostaa.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia Telian kaapeli-TV:ssä. Ei ole tarvinnut asennella mitään kikkareita tai kakkareita, pari napin painallusta ja game on. Pelit menevät automaattisesti boksiin josta niitä voi halutessaan katsella jälkikäteen. Viivekin on täysin tuntematon käsite. Äänet tosin ovat useimmiten samaa paskaa kuin Ruudunkin aikana, mutta se nyt taitaa koskea kaikkia vastaanottotapoja.

Harmi vaan monien kannalta että Telia on päättänyt näyttää takalistoa kaikkien muiden kaapelioperaattorien asiakkaille ja evätä tämän jakelukanavan kokonaan.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Kysymyshän tässä tapauksessa on siitä että minä olen ihan pelkästään iPhonen ja iPadin käyttäjä. Se on minulle ihan tietoinen ratkaisu että kaikki laitteeni ovat yhteensopivia niin sovellusten kuin muidenkin toimintojen suhteen. Niin ja rouvalla on vielä MacBook Air tuohon lisäksi. Minä epäilen että enemmistö ajattelee laitteidensa ostohetkellä käyttöjärjestelmien yhteensopivuutta toisiinsa. Niin ja lapsillakin on iPhonet tämän lisäksi.

Jos nähdäkseni liigakiekkoa minun on vaihdettava koko perheen laitteet uusiksi, jokainen tajuaa että saa jäädä liiga ihan huoletta tilaamatta.

Miksi ihmeessä Telia ei lähtenyt strategiassaan siitä että rakennetaan Ruudun, Cmoren, HBO:n ja Netflixin tapaan sovellukset joita voi käyttää esimerkiksi markkinajohtaja Elisa Viihteessä??? Valitset haluamasi tuotteen, maksat siitä ja alat katsomaan. Telia ei saa tuota boxiaan myytyä niin paljoa että se kompensoi tämän tunaroinnin mitä maksavia asiakkaita jää nyt ulkopuolelle. Kyllä luulisi tähän nyt herättävän. IOS taitaa olla aika iso prosentuaalisestikin markkinoiden käyttöjärjestelmistä.

Kysyt ihan tosissaan, että miksei Telian strategia ole myydä tuotettaan kilpailijoiden palveluihin? Samaan aikaan kerrot omistavasi vain Applen tuotteita, koska ne ovat yhteensopivia vain... niin, Applen tuotteiden kanssa. Samalla ajatusmallilla voinet miettiä, että miksei iPhoneen käy micro-usb-laturi, joka on universaali standardi? Eli miksei Apple lähde strategiassaan siitä, että tekisi tuotteen joka toimii Samsungin, HTC:n ja Huawein tapaan markkinoiden yleisimmässä laturissa? Varmaan huomaat, että kuten Apple toivoo sinun käyttävän vain heidän tuotteita/palveluita, myös Telia toivoo sinun käyttävän vain heidän tuotteita/palveluita. Yksinkertaista.

Telian ja Ruudun vertaaminen on siinä mielessä ongelmallista että toinen on operaattori ja toinen jakelukanava/suoratoistopalvelu. Eli Telian palvelu Elisa Viihteessä olisi aika sama kuin Ruudun palvelu MTV Katsomossa (Sanoma vs. Bonnier).

Toki tuon TeliaTV:n pitäisi olla, ja onkin yhteensopiva iOS-laitteiden kanssa. Toki jos millään ~10 laitteestasi tuo ei toimi niin vika on oltava yhteyksissä tai käyttäjässä. Koska kuten aiemminkin on mainittu, jos vika olisi itse laitteissa/yhteensopivuudessa, olisi se tullut täällä esille laajemmin.

Toivottavasti saat kuitenkin pelit näkymään, sehän se kuluttajalle tärkein seikka on - laitteesta ja operaattorista riippumatta.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Kuinkahan moni on niitä hyvityspäätöksiä lauantain 12.1 -kierroksesta saanut. Aika hiljaista on ainakin tähän suuntaan ollut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi ihmeessä Telia ei lähtenyt strategiassaan siitä että rakennetaan Ruudun, Cmoren, HBO:n ja Netflixin tapaan sovellukset joita voi käyttää esimerkiksi markkinajohtaja Elisa Viihteessä??? Valitset haluamasi tuotteen, maksat siitä ja alat katsomaan. Telia ei saa tuota boxiaan myytyä niin paljoa että se kompensoi tämän tunaroinnin mitä maksavia asiakkaita jää nyt ulkopuolelle. Kyllä luulisi tähän nyt herättävän. IOS taitaa olla aika iso prosentuaalisestikin markkinoiden käyttöjärjestelmistä.
Olisikohan kyse siitä, että Ruutu, Cmore, HBO ja Netflix eivät ole Elisan kanssa kilpailevia operaattoreita? Eihän Telian olisi mitään järkeä myydä isolla rahalla tuottamaansa palvelua siten, että se toimii kilpailijoiden palveluissa. Tai no, toki olisi järkeä jos nämä kilpailijat maksaisivat siitä tarpeeksi. Voi hyvin olla, että neuvotteluja on käyty, mutta Elisa ei ole halunnut maksaa sitä korvausta, mitä Telia on tuosta pyytänyt, jotta ei antaisi kilpailijalleen ylimääräistä etua.

Eipä Elisakaan tarjoa omia yksinoikeustuotteitaan Telia TV:ssä. Miksiköhän?
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Kuinkahan moni on niitä hyvityspäätöksiä lauantain 12.1 -kierroksesta saanut. Aika hiljaista on ainakin tähän suuntaan ollut.
Minulle tuli tekstiviestillä että hyvitys tulee... varmaan 20 sentin kertahyvitys
 
Suosikkijoukkue
Koovee
Minulle tuli tekstiviestillä että hyvitys tulee... varmaan 20 sentin kertahyvitys

Itellä oli outo kun maksoin eilen laskun niin 19,90 lasku muuttu 17,90 summaksi maksusuorituksen aikana. Tein siis hyvityshakemuksen viikko sit ja oletin että se tulee vasta ensi laskulla. Muutenkin toi kaks euroo ois aika pieni hyvitys. Laskulla ei ainakaan ollut hyvityksestä mainintaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Telian ja Ruudun vertaaminen on siinä mielessä ongelmallista että toinen on operaattori ja toinen jakelukanava/suoratoistopalvelu. Eli Telian palvelu Elisa Viihteessä olisi aika sama kuin Ruudun palvelu MTV Katsomossa (Sanoma vs. Bonnier).
Tämä raja tulee entisestään hämärtymään, Teliahan osti MTV:n. Eli saakohan jatkossa esim CMoren Elisa Viihteeseen, toivottavasti.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikohan kyse siitä, että Ruutu, Cmore, HBO ja Netflix eivät ole Elisan kanssa kilpailevia operaattoreita? Eihän Telian olisi mitään järkeä myydä isolla rahalla tuottamaansa palvelua siten, että se toimii kilpailijoiden palveluissa. Tai no, toki olisi järkeä jos nämä kilpailijat maksaisivat siitä tarpeeksi. Voi hyvin olla, että neuvotteluja on käyty, mutta Elisa ei ole halunnut maksaa sitä korvausta, mitä Telia on tuosta pyytänyt, jotta ei antaisi kilpailijalleen ylimääräistä etua.

Eipä Elisakaan tarjoa omia yksinoikeustuotteitaan Telia TV:ssä. Miksiköhän?

Ei tarjoa samasta syystä kuin DNA:kaan. Siksi kun DNA ja Elisa eivät saa myydä Telian liigatuotteita eteenpäin vaikka näyttää kaapelitelevisioissaan liigaa. Miksi siis DNA sallisi näytettävän Telia TV tuotteita. Telia ilmoitti heti kun tuli julki että Liiga on heidän tuotteensa että se Liiga ei näkyisi kuin ainoastaan Telian verkossa / laitteilla.
Todettakoon että näen DNA Hubilla mm C-Moren lähetykseyt.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tarjoa samasta syystä kuin DNA:kaan. Siksi kun DNA ja Elisa eivät saa myydä Telian liigatuotteita eteenpäin vaikka näyttää kaapelitelevisioissaan liigaa. Miksi siis DNA sallisi näytettävän Telia TV tuotteita. Telia ilmoitti heti kun tuli julki että Liiga on heidän tuotteensa että se Liiga ei näkyisi kuin ainoastaan Telian verkossa / laitteilla.
Todettakoon että näen DNA Hubilla mm C-Moren lähetykseyt.
Tästä tuli nyt lähinnä mieleen, että joko vastasit väärään viestiin tai sitten luit viestini todella huonosti.

En oikein löytänyt pointtiasi tuosta, mutta sen verran oikaisen, että niin DNA kuin Elisakin haluaisi kyllä näyttää Telian liigatuotteita, mutta Telian kannalta se ei ole taloudellisesti kannattavaa, mikäli se ei saa kilpailijoiltaan korvausta tästä. Jos asiasta on neuvotteluja käyty, niin ne on käyty ennen kuin Telia tuli julki suunnitelmiensa kanssa.

Ja kyllä, Cmoren sovellus toimii tietääkseni kaikkien kolmen operaattorin palveluissa. Ei kuitenkaan liity tähän keskusteluun ja syyt tähän löytyvät edellisestä viestistäni.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietääkseni Elisa ja DNA olisivat valmiita maksamaan kyseisen korvauksen mutta Telia on ykskantaan ilmoittanut että he eivät myy mitään oikeuksia eteenpäin. Joten neuvottelut ovat seis Telian kannan takia ei siksi etteivät Elisa ja DNA maksaisi oikeuksista.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Itellä oli outo kun maksoin eilen laskun niin 19,90 lasku muuttu 17,90 summaksi maksusuorituksen aikana. Tein siis hyvityshakemuksen viikko sit ja oletin että se tulee vasta ensi laskulla. Muutenkin toi kaks euroo ois aika pieni hyvitys. Laskulla ei ainakaan ollut hyvityksestä mainintaa.

Huikea on hyvitys, tulee mieleen Tuntemattomassa Hietasen anelema kuihtunut silakka.

Teliallahan maksaa yhden pelin pelipassi 9,90. Jos kauden aikana tärveltyy 5 pelin katsomien on yhden pelin pelipassiin rahat koossa. Aika reilua.
 

Telia

Jäsen
Teliallahan maksaa yhden pelin pelipassi 9,90. Jos kauden aikana tärveltyy 5 pelin katsomien on yhden pelin pelipassiin rahat koossa. Aika reilua.
Pelipassien kohdalla hyvitykset menee hieman erilailla, koska Liiga- ja Joukkuepassin kuukausimaksulla näkee useamman ottelun ja Pelipassilla ainoastaan yhden. Olisi kohtuutonta hyvittää Pelipassista kaksi euroa, kun koko passi on ostettu sen yhden ottelun tähden. Olemme ilmoittaneet Pelipassin ostaneille asiakkaille, että poistamme Pelipassin veloituksen kokonaisuudessaan tulevalta laskulta lauantaina 12.1. esiintyneen häiriötilanteen vuoksi.

//Joonas S.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelipassien kohdalla hyvitykset menee hieman erilailla, koska Liiga- ja Joukkuepassin kuukausimaksulla näkee useamman ottelun ja Pelipassilla ainoastaan yhden. Olisi kohtuutonta hyvittää Pelipassista kaksi euroa, kun koko passi on ostettu sen yhden ottelun tähden. Olemme ilmoittaneet Pelipassin ostaneille asiakkaille, että poistamme Pelipassin veloituksen kokonaisuudessaan tulevalta laskulta lauantaina 12.1. esiintyneen häiriötilanteen vuoksi.

//Joonas S.
Eikö Liigapassin ostaneita hyvitetä samalla euromääräisellä hyvityksellä kuin Pelipassin ostaneita? Miksi hyvitys olisi eri suuruinen, jos häiriö oli täysin sama?
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eikö Liigapassin ostaneita hyvitetä samalla euromääräisellä hyvityksellä kuin Pelipassin ostaneita? Miksi hyvitys olisi eri suuruinen, jos häiriö oli täysin sama?
Ei. Koska Liigapassilla sä voit katsoa usean joukkueen pelejä ja monta kertaa kuukaudessa ja tästä huvista sä maksat vain sen 24,90€ per kuukausi. Jossa yhden pelin hinnaksi tulee hmm.. en jaksa edes alkaa laskemaan, mutta todella vähän.

Kun taas pelipassin ostanut maksaa 9,90€ per peli ja jos siinä tullut jotain ongelmia, ettei nähnyt peliä niin sinne meni pelipassi. Niin miksi korvata 9,90€ yhdestä pelistä, jonka Liigapassin ostanut ei jostain syystä nähnyt?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@Teme91 Ymmärtänen tämän, mutta halusin kuulla Telian pc vastauksen.
0,3 senttiä olisi muistaakseni se laskennallinen hyvitys.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Pelipassien kohdalla hyvitykset menee hieman erilailla, koska Liiga- ja Joukkuepassin kuukausimaksulla näkee useamman ottelun ja Pelipassilla ainoastaan yhden. Olisi kohtuutonta hyvittää Pelipassista kaksi euroa, kun koko passi on ostettu sen yhden ottelun tähden. Olemme ilmoittaneet Pelipassin ostaneille asiakkaille, että poistamme Pelipassin veloituksen kokonaisuudessaan tulevalta laskulta lauantaina 12.1. esiintyneen häiriötilanteen vuoksi.

//Joonas S.

Tämän saman logiikan mukaan liigapassin ja joukkupassin ostaneilla pitäisi hyvityksen olla erisuuruinen. Liigapassilla näkee enemmän pelejä kuin joukkuepassilla.

Mutta tämä tästä, minä en niitä kaksi eurosianne tarvitse. Käyttäkää se kaksi euroa vaikkapa tuotteenne kehittämiseen.
 

Telia

Jäsen
@Teme91 Ymmärtänen tämän, mutta halusin kuulla Telian pc vastauksen.
Kyse on juurikin siitä, että kuukausimaksulliseen passiin kuuluu useampi ottelu ja Pelipassilla voi katsoa ainoastaan yhden ottelun. Jos tämä yksi ottelu ei toimi lainkaan, olisi Pelipassista veloittaminen hieman kyseenalaista. Mistä siinä maksettaisiin? Esimerkiksi Joukkuepassilla voi kuukauden aikana katsoa keskimäärin noin kymmenen matsia.

//Joonas S.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Olisikohan kyse siitä, että Ruutu, Cmore, HBO ja Netflix eivät ole Elisan kanssa kilpailevia operaattoreita? Eihän Telian olisi mitään järkeä myydä isolla rahalla tuottamaansa palvelua siten, että se toimii kilpailijoiden palveluissa. Tai no, toki olisi järkeä jos nämä kilpailijat maksaisivat siitä tarpeeksi. Voi hyvin olla, että neuvotteluja on käyty, mutta Elisa ei ole halunnut maksaa sitä korvausta, mitä Telia on tuosta pyytänyt, jotta ei antaisi kilpailijalleen ylimääräistä etua.

Eipä Elisakaan tarjoa omia yksinoikeustuotteitaan Telia TV:ssä. Miksiköhän?

Niin. Jyväskylässä operaattorit ovat jakaneet alueet niin ettei esimerkiksi meidän asuinalueella saa Telian kiinteää yhteyttä ollenkaan, asutaan Elisan monopolialueella. Elisaan sinällään ja Elisa Viihteeseen olen kovasti tyytyväinen. Kuinka helppoa noilla sovelluksilla nämä suoratoistopalvelut ovatkaan.

Myönnän olevani vanhan liiton jääriä enkä langattomiin yhteyksiin vielä niin paljoa luota etten Telian hybridi vai mikä lie boxiin lähde. Sitä kovasti kauppasivat. Tuo TeliaTV:n rekisteröinti ja muu olivat sitten niin tuskallista että annoin olla. Perjantai-iltapäivänä saattoi johtua ruuhkastakin. Tällä ikää kumminkin koen jo että palvelut pitää saada helposti koska niistä maksetaan. Katsotaan onko päätös lopullinen vai kokeilenko joskus uudelleen.

Telia tekee omat liiketaloudelliset ratkaisunsa ja minä omani.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Salt

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin. Jyväskylässä operaattorit ovat jakaneet alueet niin ettei esimerkiksi meidän asuinalueella saa Telian kiinteää yhteyttä ollenkaan, asutaan Elisan monopolialueella. Elisaan sinällään ja Elisa Viihteeseen olen kovasti tyytyväinen. Kuinka helppoa noilla sovelluksilla nämä suoratoistopalvelut ovatkaan.

Myönnän olevani vanhan liiton jääriä enkä langattomiin yhteyksiin vielä niin paljoa luota etten Telian hybridi vai mikä lie boxiin lähde. Sitä kovasti kauppasivat. Tuo TeliaTV:n rekisteröinti ja muu olivat sitten niin tuskallista että annoin olla. Perjantai-iltapäivänä saattoi johtua ruuhkastakin. Tällä ikää kumminkin koen jo että palvelut pitää saada helposti koska niistä maksetaan. Katsotaan onko päätös lopullinen vai kokeilenko joskus uudelleen.

Telia tekee omat liiketaloudelliset ratkaisunsa ja minä omani.
Tätä samaa asunalueiden monopoliasemiin liittyen olen itsekin ihmetellyt ja saanut jopa Telialta vastauksen tähän. He pelaavat siis pitkän tähtäimen peliä, jossa Teliasta pyritään tekemään kokonaisuutena niin paljon kilpailijoitaan houkuttelevampi, että taloyhtiöt yms. pyrkivät tekemään heidän kanssaa sopimuksia muiden operaattoreiden sijaan.

Noin yleisellä tasolla Telia TV on tällä hetkellä selvästi Elisa Viihdettä jäljessä ja Telia ottaa sillä saralla isosti kuokkaan. Periaatteessa liigatuotteen on tarkoitus toimia eräänlaisena sisäänheittäjänä, jolla Telia pyrkii kaventamaan Elisan etumatkaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Myönnän olevani vanhan liiton jääriä enkä langattomiin yhteyksiin vielä niin paljoa luota etten Telian hybridi vai mikä lie boxiin lähde...

Olen myös vanhan liiton mies, eikä meillekään Telian kuitua saa.

Tästä huolimatta päätin testata Telian digiboxin langattomalla yhteydellä (oma puhelin), olihan siinä 14 vrk palautusoikeus. Boxi tuli kotiin ilman kuluja ja ensimmäinen kuukausi oli ilmainen. Homma on toiminut hienosti, ei tarvitse kuin laittaa puhelimesta hotspot päälle, boxi löytää sen automaattisesti ja kuvan laatu on ollut hyvää. Liittymä on normi Elisan liittymä. Maksan mielelläni tuon kympin kuukaudessa boxin vuokraa, kun ei tarvitse säätää mitään, kaukosäädin riittää.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Harmi vaan monien kannalta että Telia on päättänyt näyttää takalistoa kaikkien muiden kaapelioperaattorien asiakkaille ja evätä tämän jakelukanavan kokonaan.

Voisin jopa harkita Liigapassin ostamista, jos palvelu olisi Elisaviihteen tuotevalikoimissa. Nyt minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa ostaa palvelua suoraan Telialta ja olla osa koekaaniineita (ellei SaiPa jostain syystä pääsisi välieriin).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös