@Grafix @Goner minun mielestäni keskustelu meni nyt vähän huonoksi. Miksi et aio lukea, mitä sanon? Sen sijaan valitset syyttävän ja epämiellyttävän sävyn.
Kirjoitin vaikka kuinka monta kertaa, että tänä päivänä monen kotoa löytyy sekä tietokone (Windows tai Mac), Android-puhelin ja mahdollisesti vielä Android-tabletti tai IPad. Minulla on itselläni käytössä näitä laitteita ja minulla Telia-TV toimii kuin junan vessa. Jos minulla on ongelmia saada Telia-TV IPadilla toimimaan niin vaihdan pelin katsomisen sellaiseen laitteeseen, jossa homma toimii.
Minulle riittää ihan hyvin, että teen ilmoituksen Telialle ja he korjaavat jossakin vaiheessa, jos korjaavat. Minun laitteistoni on toiminut moitteettomasti. Ja jos esimerkiksi kaikki IPadin käyttäjät kärsisivät ongelmista niin totta kai siitä olisi täällä 1000 viestiä samasta aiheesta. Koska laitteisto-ongelmista valittavat ovat tälläkin foorumilla vähemmistö niin oletan, että enemmänkin tätä vähemmistöä yhdistää se, että he eivät joko pärjää laitteidensa kanssa tai sitten he eivät suostu tekemään jotain perustoimenpidettä omalle laitteelleen, vaikka tietävätkin, että vika sieltä laitteen päästä on kotoisin.
Ja Teliasta ei tule yhtään sen parempaa firmaa, vaikka kuinka porukalla haukkuisitte yhtä tyytyväistä asiakasta pataluhaksi.
Kysymyshän tässä tapauksessa on siitä että minä olen ihan pelkästään iPhonen ja iPadin käyttäjä. Se on minulle ihan tietoinen ratkaisu että kaikki laitteeni ovat yhteensopivia niin sovellusten kuin muidenkin toimintojen suhteen. Niin ja rouvalla on vielä MacBook Air tuohon lisäksi. Minä epäilen että enemmistö ajattelee laitteidensa ostohetkellä käyttöjärjestelmien yhteensopivuutta toisiinsa. Niin ja lapsillakin on iPhonet tämän lisäksi.
Jos nähdäkseni liigakiekkoa minun on vaihdettava koko perheen laitteet uusiksi, jokainen tajuaa että saa jäädä liiga ihan huoletta tilaamatta.
Miksi ihmeessä Telia ei lähtenyt strategiassaan siitä että rakennetaan Ruudun, Cmoren, HBO:n ja Netflixin tapaan sovellukset joita voi käyttää esimerkiksi markkinajohtaja Elisa Viihteessä??? Valitset haluamasi tuotteen, maksat siitä ja alat katsomaan. Telia ei saa tuota boxiaan myytyä niin paljoa että se kompensoi tämän tunaroinnin mitä maksavia asiakkaita jää nyt ulkopuolelle. Kyllä luulisi tähän nyt herättävän. IOS taitaa olla aika iso prosentuaalisestikin markkinoiden käyttöjärjestelmistä.