Olen kyllä samoilla linjoilla. Sopparit siellä on oltava. Jatkoajalla toki ei ole ja se näkyy sillä että annetaan ansaittua kritiikkiäkin.Luulen, että herra Selänteellä on niin hyvät sopparit Suomen mediatalojen kanssa ettei tätä nähdä.
Olen kyllä samoilla linjoilla. Sopparit siellä on oltava. Jatkoajalla toki ei ole ja se näkyy sillä että annetaan ansaittua kritiikkiäkin.Luulen, että herra Selänteellä on niin hyvät sopparit Suomen mediatalojen kanssa ettei tätä nähdä.
Joo eiköhän siellä ole joku ”Teemu ja tähdet” sarja taas kohta tulossa. Varmaan vielä epäselvää meneekö Sanomalle vai Almalle. Kumpikaam ei halua tuhota suhteita Teemuun, ja toinen ei sitten halua antaa Teemulle ja tulevalle sarjalle näkyvyyttä.Teemulla on vielä potentiaalinen ura edessä tosi-tv:ssä, joten yksikään suomalainen mediatalo ei halua ottaa riskiä että suututtaisi Teemun.
Joo eiköhän siellä ole joku ”Teemu ja tähdet” sarja taas kohta tulossa. Varmaan vielä epäselvää meneekö Sanomalle vai Almalle. Kumpikaam ei halua tuhota suhteita Teemuun, ja toinen ei sitten halua antaa Teemulle ja tulevalle sarjalle näkyvyyttä.
Valavuoren viestintää seuranneena arvioisin, ettei kyse ole älykkyyden puutteesta. Hän on määrätietoisesti siirtynyt kohti oikeistopopulistista linjaa esimerkiksi asettumalla Trumpin puolelle USA:n vaaleissa. Nyt hän tukee Selännettä koska maahanmuutto. Olen ihan varma, että kehityskulku huipentuu ehdokkuuteen 2023 eduskuntavaaleissa.
Is taisi olla juttu/Twitter. Teemun isä 84 v, eikä ole saanut vielä korona-piikkiä! Kävi Twitterissä ihan asiallisen keskustelun vanhempiensa kanssa. Jokin mättää, kun Suomessa jo kohtuuterveiden 70v: kin rokotukset aloitettu esim. puoliso periaatteella. Toivottavasti Teemunkin vanhemmat saavat koronapiikin pian!
Ok. Sorry, muistamattomuuteni. Olet oikeassa!Teemun äiti ei taida piikkiä enää tarvita.
Mä en kyllä kauhean innoissani olisi näkemässä Sirpan tissejä. Toki aina voi olla katsomatta.
Tulee tuosta mieleen kun äitini oli aikanaan sairaalassa ja ajatusmalleiltaan suppea sisareni paukutti joka tuuttiin kuinka paskaa työtä lääkärit ja hoitajat tekevät. Millään tasolla ei ottanut huomioon, että mutsi oli vahvoissa kipulääkkeissä ja höpötti sekavia, eikä kaikkia tutkimuksia voi toteuttaa tuosta vain.
Is taisi olla juttu/Twitter. Teemun isä 84 v, eikä ole saanut vielä korona-piikkiä! Kävi Twitterissä ihan asiallisen keskustelun vanhempiensa kanssa. Jokin mättää, kun Suomessa jo kohtuuterveiden 70v: kin rokotukset aloitettu esim. puoliso periaatteella. Toivottavasti Teemunkin vanhemmat saavat koronapiikin pian!
Minun on vaan enemmän Jokereiden kuin Hifk kannattajana (toivottavasti tarkoitit hyvää!) kerrottava. Teemun isä ei ole saanut vielä koronapiikkiä. Esim. Etelä-Suomessa asuvat 82 ja 77 v vanhempani ovat ekan piikin saaneet. Yks lähes 80v tuli norkoilemaan kauppakeskuksen piikkipaikalle, eikö hänkin voisi saada - ja sai. Eli väärin on kohdeltu hänen isäänsä, jota Teemu Twitterissä kyseli, mitä tarvitsee tehdä Isä, että sinäkin saisit jo koronapiikin?!Eikä! Tällaista on tapahtunut? Toivottavasti Teemulla on kaikki hyvin.
Minun on vaan enemmän Jokereiden kuin Hifk kannattajana (toivottavasti tarkoitit hyvää!) kerrottava. Teemun isä ei ole saanut vielä koronapiikkiä. Esim. Etelä-Suomessa asuvat 82 ja 77 v vanhempani ovat ekan piikin saaneet. Yks lähes 80v tuli norkoilemaan kauppakeskuksen piikkipaikalle, eikö hänkin voisi saada - ja sai. Eli väärin on kohdeltu hänen isäänsä, jota Teemu Twitterissä kyseli, mitä tarvitsee tehdä Isä, että sinäkin saisit jo koronapiikin?!
Ilmari asuu Siuntiossa, tuossa taidettiin viitata huhuttuun turkulaiseen ex-kiekkoilijaan, joka saattaisi olla biologinen isä. No ehkä joku saa sisältöä elämäänsä spekuloimalla Selänteiden henkilökohtaisilla asioilla.Teemu Selänne kyseli kipakasti isänsä Ilmarin, 84, koronarokotteen perään – näin vastaa Siuntion perusturvajohtaja
Cathrinne Wetterstrandin mukaan Siuntiossa on rokotettu noin 70 prosenttia yli 80-vuotiaista.www.is.fi
Yo. linkistä voinee avautua. Vanhaa uutista jo! Nyt Päijät-Hämeessä yli 50v voivat jo alkaa varata koronapiikkejä! Ei ole ainakaan tämän jutun mukaan Turussa.
Terve! Harvoin seurapiirijutut kiinnostaa, mutta eilen piti ihan asiaa googlata ja muistaakseni oli vuodelta 2013 Seiska-lehden väite, että Ilmari ei olisi Teemun biologinen isä. Hänen äitinsä on myöhemmin oikonut asiaa.Ilmari asuu Siuntiossa, tuossa taidettiin viitata huhuttuun turkulaiseen ex-kiekkoilijaan, joka saattaisi olla biologinen isä. No ehkä joku saa sisältöä elämäänsä spekuloimalla Selänteiden henkilökohtaisilla asioilla.
Vaikka lähteenä onkin Seiska-lehti, niin kannattaa selvittää ketä Seiska käyttää siinä lähteenä. Ilmari Selänne on kertonut itse Seiskalle siitä, ettei Teemu ole hänen biologinen poikansa.Terve! Harvoin seurapiirijutut kiinnostaa, mutta eilen piti ihan asiaa googlata ja muistaakseni oli vuodelta 2013 Seiska-lehden väite, että Ilmari ei olisi Teemun biologinen isä. Hänen äitinsä on myöhemmin oikonut asiaa.
Mielipiteeni on, että Ilmari on Teemun biologinen isä. Näkee kasvon muodoista ja esim. leuasta ja sen peristä. Isänsä poika on!
Saas nähdä tuleeko Sirpa koskaan mitään kertomaan.Vaikka lähteenä onkin Seiska-lehti, niin kannattaa selvittää ketä Seiska käyttää siinä lähteenä. Ilmari Selänne on kertonut itse Seiskalle siitä, ettei Teemu ole hänen biologinen poikansa.
Seiska: Ilmari Selänne ei ole Teemun biologinen isä
NHL-jääkiekkoilija Teemu Selänteen biologinen isä ei ole Ilmari Selänne, kertoo Seiska-lehti. Lehden haastattelema Ilmari Selänne sanoo, ettei ole Teemun biologinen isä.www.ts.fi
Ilmari ei ole Teemun biologinen isä, mutta on oikea isä. Siinä olennainen. Kummallekin asia näyttää olevan ok.Mielipiteeni on, että Ilmari on Teemun biologinen isä. Näkee kasvon muodoista ja esim. leuasta ja sen peristä. Isänsä poika on!
Vaikka lähteenä onkin Seiska-lehti, niin kannattaa selvittää ketä Seiska käyttää siinä lähteenä. Ilmari Selänne on kertonut itse Seiskalle siitä, ettei Teemu ole hänen biologinen poikansa.
Seiska: Ilmari Selänne ei ole Teemun biologinen isä
NHL-jääkiekkoilija Teemu Selänteen biologinen isä ei ole Ilmari Selänne, kertoo Seiska-lehti. Lehden haastattelema Ilmari Selänne sanoo, ettei ole Teemun biologinen isä.www.ts.fi
Mitä Ilmari voittaisi Seiskalle juoruamisella? Teukka on aina ollut perheen kultapoika ja isälleen todella rakas, hän varmasti tietää, kuinka tarkka Selänne on julkisuuskuvastaan. Uskon tässä asiassa enemmän Ilmaria kuin Liisaa, ja kaipa Teemukin olisi asian tyrmännyt, jos ihan höpötystä olisi ollut.Mun mielestä Ilmari on mustasukkaisuuksissaan tai muussa mielentilassa tehnyt sellaisen tulkinnan. Hänhän oli eronnut Liisasta jo tietääkseni silloin. Edesmennyt Liisa on väitteen kumonnut. Sitten tulee 7-lehden todistusarvo, joka on, kuten tiedätte varmaan Suomen parhaimpia! He ovat tästä kehittäneet täydellisen uutisankan, joka on, lehden linjaa ajatellen yhtäpitävää sen kanssa, että tarina on täyttä pötyä!!
Tätähän minäkin ihmettelen! Sitä voisi kysyä Ilmarilta itseltään. Tiede eli DNA-tutkimus toki kertoisi, mutta sitä ei kukaan ole vaatimassa. Ilmari, etenkin nuorempana, on niin Teemun näköinen, että olen vain henkilökohtaisesti kallistunut siihen suuntaan, että hän on Teemun biologinen isä. Tähän mielipiteeseen jään, enkä enää kommentoi asiaa.Mitä Ilmari voittaisi Seiskalle juoruamisella? Teukka on aina ollut perheen kultapoika ja isälleen todella rakas, hän varmasti tietää, kuinka tarkka Selänne on julkisuuskuvastaan. Uskon tässä asiassa enemmän Ilmaria kuin Liisaa, ja kaipa Teemukin olisi asian tyrmännyt, jos ihan höpötystä olisi ollut.
Seiskaa ei pidetä varsinaisena laatulehtenä, mutta harvoin se täyttä tuubaa kirjoittaa. Välillä jopa kaipaan ns. vakavilta julkaisulta samanlaista tonkimista, etteivät pääse poliitikot, johtajat tai urheilijat liian helpolla.
Kukas se olikaan se entinen kiekkoilija joka on ulkonäöltään niin Teemun näköinen?