El Fitzgerald
Jäsen
En tiedä, kumpi on pahempaa: se, että Selänne twiittailee näitä hölmöyksiä itse, vai se, että niitä twiittailee Selänteen nimissä joku muu. Jos näitä seppiä on kaksi, niin kumpikaan ei kyllä hirveästi julkisuudenhallinnasta ymmärrä.
No mun mielestä tuo jälkimmäinen on pahempi. En tosin tiedä kumpi vaihtoehto on se oikea.
Kuulun niihin joita tuo ulostulo pani vituttamaan. En tajua mikä ihmeen motiivi Selänteellä siinä oli. Hän on kuitenkin siinä asemassa, että voisi omalla panoksellaan tehdä epidemiasta kärsivien ihmisten eteen jotain konkreettista. Voisi tehdä paljonkin, kuten jotkut muut urheilustarat maailmalla ovat tehneetkin, mutta Teemu valitsi valtionjohdolle vittuilun Twitterin välityksellä.
Helppoa se on tietää oikeat ratkaisut paremmin kuin hallitus, varsinkin kun päätösten perimmäinen vastuu ei ole itsellä. Teemun olisi hyvä kuitenkin muistaa, että hallitus on parhaan asiantuntijapiirin ympäröimä ja miettiä mikä kompetenssi hänellä on neuvoa heitä Twitterissä. Minun silmissäni hän nolasi itsensä.