@peterra @peksa @godspeed Kiitoksia teille kaikille. Tavallaan olin asian kanssa jo sinut kunnes se revittiin yhtäkkiä taas auki pienen joukon edessä. Olen melko sinut sairauteni kanssa tai masennusvaiheesta puhuminen ei ole mitenkään hankalaa. Se vaihe taas kun ollaan taas maailmanvaltiaita ja tehdä mitä tehdään niin siitä puhuessa jotenkin vain tunnen ihan helvetillistä häpeää tai lähinnä en edes puhu kenellekään muulle kuin korkeintaan hoitajalla/lääkärille. Mielialapolilla toki aiheesta keskustelin paljonkin hoitajan kanssa, mutta tietyllä tavalla tuon vaiheen ja sen seurauksien käsittely ei vain tahdo onnistua. Ehkä siihen joskus kykenee.
Lemmy toki on tämänkin tiivistänyt hyvin: "I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've alreadey done it, haven't you? You've lived your life. No point wishing you could change it."
Aina voi puhua monestakin asiasta. Itse vien hautaan asti muutamat asiat itsestäni joita en kerro kenellekään.
Mielen ongelmat eivät ole helpoimpia juttuja mutta siinä vaiheessa kun ihminen oppii sen ettei paskaakaan välitä mitä toiset on mieltä (negatiivisessa mielessä) niin pärjää hyvin.
Olen itse esim kysynyt toiselta mieheltä että toteuttaisko se mun kinkyn seksifantasian ja maininnut mitä se on? Vastaus yllätti kun sanoi kyllä.... Jos olisi vastannut ei niin eipä se olisi haitannut. Olen myös pokannut miehen kadulta kaffelle....