Minulle jäi @peksa meidän tapaamisesta kyllä hyvä fiilis. Olin itse tosiaan ujo, se lienee minulle tyypillistä etenkin kun kohtaan minulle "uusia" ihmisiä eli ihmisiä joiden kanssa en ole ollut tekemisissä ennen ja olihan tuo lähtökohta tapaamiselle sellainen että minun kaltainen arempi ihminen sitä voi ujostella. Eli että tapaa ihmisen jonka kanssa on ennen ollut yhteyksissä vain netissä.
Mutta ei tuo ujous nyt hirveästi haitannut vaan juttua kyllä riitti. Peksaa voi kyllä luonnehtia ihmiseksi joka on avoin, tuttavallinen ja on aika sosiaalinen myös. Sekä hän osaa mielestäni kyllä ottaa huomioon ihmisten erilaisuuden. Minuakin kohtaan oli varsin ystävällinen vaikka meidänkin luonteissa on eroavaisuuksia. Kyllä minä tällaisen nettituttavuuden kuin peksa uskaltaisin tavata ihan todellisessa elämässäkin.
Tämä ujous on jännä juttu kun tapaa uuden ihmisen. Kun toinen ei tiedä ensi tapaamisella kuin sen mitä saa. Vaikka olisit ujo niin ei toinen sitä tiedä. Tosin itse olen vähän liiankin rohkea ollut.
Toisenlaista ujoutta olen nähnyt yhden bi-miehen kanssa joka ei ollut aikaisemmin kundin kanssa ollut niin kundi oli ekan vartin tapaamisella aivan jäässä. Eri asia tosin.
Naiset ovat useammin raadollisempia tämän asian kanssa ja paikoin tylyjäkin jos mies on ujo. Tässä suhteessa naiset ovat enempi mysteeriarpa koska mies ymmärtää paremmin miestä ja osaa sen puolesta myös ottaa huomioon sen miten itseään haluaisi tässä tilanteessa kohdeltavan.