Päätykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Tänään taas olisi lääkäriin meno. Jotenkin tästä elämäsä olisi saatava taas kiinni ja se ote itselleni. Tällä hetkellä tuntuu, että on pirun paljon vaikeampaa, mitä oli viikko tai kaksi sitten. Miten pystyy kohtamaan asiat, jotka tuottavat kokoajan itselle pahempaa ja pahempaa tuskaa. Miten uskallat puhua asioita, jotka satuttavat joka päivä sinua. On helppo väistellä totuutta ja yrittää piilottaa oma tuska. Sitä vain voi tehdä tiettyyn pisteeseen asti. Töihinkin pitäisi mennä. Tällä hetkellä ajatus hirvittää ja pelottaa. Onko minulla voimia siihen? Pystynkö kohtaamana päivittäin ihmiset, joiden kanssa pitää olla tekemisissä. Entä työkaverit? Entä pystynkö tekemään työni tai pystynkö keskittymään siihen? Eniten pelottaa, että romahdan töissä. En minä sitä halua kokea. Tällä hetkellä häpeän tunne on todella voimakas. Myös tuntuu, että voimat on erittäin vähissä. Myönnän, että olen pettynyt itseeni. En minä ole saanut mitään hyvää viime aikoina aikaan. Päinvastoin tuntuu, että asia kuin asia menee aivan päin helvettiä tällä hetkellä. Tilanne on aika kaaosmainen. Ulospäin on helppo näytellä, mutta sisällä on täys kaaos meneillään tällä hetkellä. Tällä hetkellä tuntuu, että missään ei ole vastauksia, vaan jokaisen oven takana uusi kysymys tai uusi asia, mikä vetää mielen entistä alemmas. En halua olla luovuttaja, enkä halua olla häpeäksi kenellekkään läheiselleni. Tunnen itseni tällä hetkellä heikoksi ja samalla myös epäonnistujaksi.
Olenhan minä epäonnistunutkin. En minä ole sellainen ihminen, mitä haluaisin olla. En ole tasapainossa tällä hetkellä. En pysty tukemaan läheisiä ihmisiä tai keskittymään oikeastaan mihinkään. Monesti olen kuullut sanottavan, että elämän onnellisuus koostuu monista pienistä asioista. Se varmaan pitää paikkaansa. Tällä hetkellä tuntuu, että ne onnellisuus asiat on omasta elämästä todella kaukana. Varmasti ne on jossain, mutta tällä hetkellä niiden asioiden tilalla on epävarmuutta, tuskaa ja häpeää. Kaikki samalla kertaa.
Olenhan minä epäonnistunutkin. En minä ole sellainen ihminen, mitä haluaisin olla. En ole tasapainossa tällä hetkellä. En pysty tukemaan läheisiä ihmisiä tai keskittymään oikeastaan mihinkään. Monesti olen kuullut sanottavan, että elämän onnellisuus koostuu monista pienistä asioista. Se varmaan pitää paikkaansa. Tällä hetkellä tuntuu, että ne onnellisuus asiat on omasta elämästä todella kaukana. Varmasti ne on jossain, mutta tällä hetkellä niiden asioiden tilalla on epävarmuutta, tuskaa ja häpeää. Kaikki samalla kertaa.