Skitsofreniaan kannattaa varmasti ottaa lääkkeitä jos se jotakuta auttaa. Mutta tässäkin on paljon kysymyksiä. Ei minulla muuten mitään lääkkeitä vastaan ole edelleenkään.
Minä itse olen skitsofreeni, ja niin ovat kaikki muutkin ihmiset mielestäni, jos itse siis olen skitrofreeni. Epäilen aivan kaikkea, minulla on vainoharhoja, ja olen tehnyt asioita, joita joku ihminen jossain maailman kolkassa taatusti kutsuisi (sairaiksi.) Itse en niitä tempauksia ja toimia kuitenkaan kutsu sairaiksi, vaikka moni muu niin tekeekin. Eli skitsofreniakin on vain sana ja määrite jollekin. En ole koskaan käyttänyt mitään lääkkeitä, vaan jatkan karmeita ja älyttömiä toimiani, ja nauran itselleni. Eli olen (voittanut) asian, jota muut kutsuisivat skitsofreniaksi tai muuksi sairaudeksi. Joku muu kutsuisi minua siis sairaaksi, itse en kutsuisi, jos minä olen sairas, niin silloin ovat aivan kaikki muutkin koko maailman ihmiset. Minussa on myös varmaan 90% sosiopaatin ja jopa psykopaatin oireista ja käyttämistavoista yms. Mutta silti olen edelleen täällä maan päällä terveen ihmisen leima aivoissani. Olen päättänyt, että en ole sosiopaatti, psykopaatti, tai skitsofreeni, vaan pystyn nauramaan kaikille noille ominaisuuksista itsessäni. Olen siis voittanut nuo asiat, joita monet kutsuvat termeillä: Sosiopaatti, psykopaatti, skitsofreenikko. Olen siis täysi hullu, mutta jos olen, niin silloin kaikki muutkin ovat mielestäni juuri niitä totaalisia hulluja, fruitcakejä.