Nostetaas ketjua ja päivitellään vähän omaa tilannetta
Tähänkin ketjuun olen joskus aiemmin kirjoittanut näistä minua vaivaavista mt-ongelmista. Olen näistä kärsinyt jo vuosikausia ajoittain, välillä on ollut hyviä jaksoja ja välillä ollaan ihan pohjalla. Henkilöt jotka asiasta tietävät ovat usein kannustaneet hakemaan apua, mutta se on ollut mulle todella vaikeaa. Olen aina ollut sitä mieltä, että avun hakeminen on hyvästä, mutta se on näiden ongelmien kanssa painiessa ollut todella, todella vaikeaa.
Masennuksen oireet pukkasivat tossa kevään aikana taas pintaan. Ajattelin sitten, että kai tästä jotenkin selviää taas, kunhan on joku tukena. Mutta toisin on tällä kertaa käynyt. Ystävien tuesta huolimatta mieli on ollut musta, jopa itsemurha on käynyt mielessä useita kertoja. Päätin pari viikkoa sitten, että kyllä tässä nyt perkele vie on pakko soittaa lekurille ja pyytää apua. Nyt sitten sain tänään otettuani itseäni niskasta kiinni ja soitettuani itselleni ajan. Yllätyin, kun sain sen niinkin nopeasti. Huomenna olisi aika, joten siitä se lähtenee.
Toivottavasti moni muukin apua tarvitseva saisi itselleen sitä hankittua. Minun olisi pitänyt sitä hakea jo aiemmin, kun tilanne oli parempi. Mutta tuskin tässä nyt vielä ollaan toivoa menetetty.