HIFK. Särkyykö sydämesi aina kun The Inttikaveri saa naista? Ei millään pahalla, mutta tuollainen katkeruus ja pillukateus syö sinut sisältäpäin, ellet jollakin tavalla saa muutettua ajatuskehystäsi. Keinoja siihen on ns. homona.
Vähän samaa itsekin ihmetellyt. Mitä hemmetin väliä sillä on miten jotkut muut tekee tai onnistuu naisten kanssa. Minulle on ainakin ihan sama saako kaverit naisia vai ei. Ei siitä ainakaan itselle haittaa ole.
Olen itse 24-vuotta. Unelmanaisen kanssa tuli ero kuukausi sitten. Kyllähän tässä on elämän aikana huomannut, että harvoja naisia kiinnostaa minä. Joitakin kyllä kaverimielessä sentään. Mutta se ei ehkä ole kuitenkaan se pääpointti näissä asioissa, mitä mielessään pyörittelee.
Aina voi haaveilla olevansa jotain muuta mitä on, mutta on itsensä huijaamista jos asian eteen ei tee mitään. Ei minullakaan riitä geenejä tai aikaa punttisalilla niin paljoa, että minusta tulisi joku maailman vahvin mies. Mutta teen sitä sen verran kuin ehtii ja sitten sitä kehittyy sen verran kuin kehittyy, mutta kaikkihan on eteenpäin.
Tietynlainen kaipuu on tulevaisuuteen ja siihen, että opiskelut ovat ohi ja valmistuu. Siihen menee kuitenkin pari vuotta vielä ja tiedostan, että pitäisi elää hetkessä. Mutta jotenkin ei vain saa tästä hetkestä hirveästi irti. Opiskelua, töitä ja viikonloput kavereiden kanssa rillaamista (mikä on kyllä ihan kivaa). Tietynlainen oravanpyörä ahdistaa ja kyllä se helpottuu kun valmistuu, taloudellinen tilanne töiden myötä on sitten ok ja on enemmän aikaa. Mutta pakkohan nykyhetkestäkin olisi jotain hyvää repiä irti. Sen vain huomasi, että tyttökaverin kanssa tämä arkikin oli jotenkin onnellisempaa.
Vähän väärään ketjuun mennään, mutta tuohon HIFK:n viestiin koitin jotenkin ottaa kiinni. Turha miettiä mitä ei voi olla, mieti sitä mitä voit olla. Itselläni mitään masennusta ei ole, mutta välillä olen vain melkoisen vittuuntunut ihminen. Toisaalta osaan esittää olevani positiivisempi, mistä johtuen asiakaspalveluun liittyvässä työssä saan jatkuvasti hyvää palautetta asiakkailta ja esimieheltä.
Jostain pitäisi kaivaa onnellisuutta elämään, sitä oli hetki, mutta nyt on taas harmaata. Harva asia tuntuu miltään, mutta kyllä kai täällä on sama painaa hieman harmaammallakin säällä.
En vain oikein muista milloin olisin ollut aiemmin elämässäni onnellinen. Lyhkäisen seurusteluajan olin, mutta nyt tuli taas paluu arkeen. En tiedä mistä se onnellisuus sitten rakentuu ja huomasin kyllä senkin, että eihän se nyt voi olla niinkään, että tarvitsen parisuhteen ollakseni onnellinen, eikä se jotenkin tunnu reilultakaan. Pakkohan sitä nyt on pystyä muutenkin olemaan onnellinen, mutta vähän on hakusessa, että miten.