Lähes joka päivä on samanlainen... Ensin illalla (yöllä) olen yrittänyt laittaa herätyskellon johonkin inhimilliseen aikaan, kuten klo 9:00, soimaan. Sitten herätessäni olen niin umpiväsynyt, että on helpompi vain laittaa ensin 12:00, sitten 14:00 ja viimein 15:00 herätys. Mitäpä sitä hereilläkään tekisi? Lukisi Jatkoaikaa ja pelaisi jotain minuakin väsyneempiä konsolipelejä?
Koulun sain uudelleen "käyntiin" viime jaksossa. Ajattelin tenttiä silloin neljä kurssia, mutta kolme sain vängällä suoritettua. Matikan kutoskurssi jäi tekemättä, taas. Käytännössä tenttiminen on ainoa varteenotettava vaihtoehto, kun kouluunmeneminen on ihan vitun ahdistava toimenpide. Silti en pidä edes tenttimistä minään vaihtoehtona, sillä aivan sama mikä tehtävä on, niin ne jäävät joka kerta viime tippaan.
Jee, melkoisen positiivinen askel, kun sain koulun aloitettua uudelleen... ja vitut. Yhtä vaikeaa on saada asioita hoidettua kuin aina ennenkin. En ole päässyt / jaksanut mennä uudelleen opon kanssa juttelemaan, joten tässä jaksossa ei sitten koulua taida olla.
Takaisin tuohon väsymykseen: kaikki saattaa johtua näistä lääkkeistä, jotka helpottaa unensaantia + auttaa ahdistukseen sitten herättyä. Eihän noita bipo-lääkkeitä ole kuin 50g, joka on hyvin pieni annos, mutta hyvin nuo näyttää väsyttävän vielä aamullakin. Ja päivällä. Silloinkin, kun menen nukkumaan ajoissa, eli noin klo 22, saatan viipyä sängyssä about 14:00 asti. 16 tuntia siis lepoa.
Psykiatrin, tai yleensä kahden hoitajan, kanssa olen aina muutaman viikon välein jutellut. Muutaman viime kerran olen "siirtänyt" aina eteenpäin kusettamalla vaikka, että minulla olisi kuume. Enhän minä varta vasten halua skipata niitä, mutta kun sängystä nouseminen on niin vaikeaa, että on paljon helpompi vain siirtää aikaa eteenpäin. Ysiltä olis tänään ollut aika, mutta enhän helvetissäkään jaksanut herätä niin aikaisin... vaikka herätyskello oli toki 7:20.
Nyt sitten olen vajonnut siihen pisteeseen, että ihan oikeasti itsemurha alkaa olla päälimmäinen ajatus. Joka päivä se on ollut mielessä, mutta entistä konkreettisemmaksi se käy aina. Jos onnistun siinä, niin eipähän tarvitse enää ottaa vastuuta mistään enää. Jos taas en onnistu, niin onpahan siinä konkreettinen avunpyyntö niille, jotka minut tuntevat. En tosiaan jaksa avautua vanhemmille enää, sillä en jaksa katsella heidän murheellisia naamoja. Mieluummin esitän vaikka "normaalia" siihen asti, kun suoritus on tehty.