Mä oon tosi kyllästynyt kaikkeen mitä elämä pitää sisällään. Mä en vittu saa vakituisia työpaikkoja, eikä mulla ole oikeita ystäviä..
Ihmisiä ei kiinnosta, et mul on paha olla. Mut antaa sit vittu olla. Ne ehkä miettii sitä sitten, kun mä oon jo 2 metriä maan alla. Oliskohan pitänyt kuunnella
joskus.
En ollut koskaan täydellinen ihminen, mutta en varmaan se paskinkaan mahdollinen. Koskaan kukaan ei kuitenkaan välittänyt musta niinku olisin halunnut ja varsinkin
tarvinnut... Mä en ois ikinä pärjännyt yksin ja olisin tarvinnut sun apua. Mut sitä en kaiken jälkeen enää saanut, niin laitetaan homma pakettiin. Vitut kaikesta...
Se mitä ihmiset ajattelee musta, on ihan sama. Mä oon tosi yksinäinen eikä missään ole mitään pointtia.
Ja sit säkin vielä jätät mut yksin. Nyt alkaa olemaan viimeinen hetki sanoa jotain. Apua en hae, koska en halua.. Ei siitä ole mitään apua kuitenkaan. Sen verran monta kertaa on haettu turhaa apua, ja syöty turhia lääkkeitä. Sama fiilis toistuu aina vaan. Ei tästä yksin tule mitään, olisin tarvinnut ystäviä, mutta ei niitä näkynyt kun olisi tarvinnut. Sen huomasi viimeistään tänään. Haistatin vitut kavereiden edessä kaikelle mitä olisi pitänyt tehdä, mutta eipä ne sanoneet edes, et "kyl se siitä". Tajusin siinä vaiheessa, ettei mulla ole oikeita ystäviä, vaan pelkkiä kavereita, joille ei voi puhua niinkuin ystäville. Mutta ne ystävät? Missä ne sitten on? Ei niitä tunnu olevan... Aloitin juttelun taas tänään kahdenkin eri kaverin kanssa, mutta ei niiltä saa minkäänlaista tukea. Antaa mennä vaan, dokaa ittes hengiltä tai hyppää junan alle.. Se on suht vittumainen tilanne. Ehkä mä en kertonut tarpeeks hyvin, miten mulla menee. Vituiksihan se menee. Jos yhtään osaa mua lukea, tietää millon on hyvä meininki ja milloin ei.
Ei mua lueta naurun tai ulkoisen fiiliksen mukaan. Mua luetaan tuntemalla mut. Ei millään muulla. Ihmiset tuntee mut, mutta ei ne joko osaa tai halua tulkita oikein.
Ihminen, jolta puuttuu ilo tekemiseen, on nolla. Ei meistä ole mihinkään ennen, kuin joku meidät ylös nostaa. Tai itseasiassa - pakottaa nostamaan, tukee joka saatanan asiassa mitä tekee.
Minä en, työstäni huolimatta, osaa tehdä päätöksiä yksin. Paitsi yhden. Sekin on johtamassa köyden jatkoksi. Onko se sitten oikea vaihtoehto?
Ja vittuako mä tässä vaahtoan, mietit sinä. Vaahtoan näin, koska kukaan ei kuuntele mitä haluan sanoa. Kyyneleet vierien pohdin asioita, eikä kukaan edes vastaa puhelimeen, jotta voisin purkaa.
Uskallanko purkaa asioita ihmisille, jotka osoittuvat sellaisiksi ettei niille voi kertoa mikä sydäntä painaa?
En helvetti soikoon uskalla.
Mitä tässä vaiheessa pitäisi tehdä?
Tiedän, että on monia muitakin samassa tilanteessa. Mutta ei sekään lohduta. Ei mikään lohduta enää...
Mietin jo, että laitan tämän viimeiseksi tervehdykseksi, mutta taidan siihen kirjoittaa jotain muuta...
Ystävällisin terveisin
Bruno