Tatuoinnit

  • 255 600
  • 813

Velvet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Juhaht
Eipä se ole sinun tai kaltaistesi umpimielien tajuttavissakaan.

Hiukan huvittaa tuollainen asenne, ikäänkuin ihmisten joilla on tatuointi, pitäisi hakea muiden hyväksyntää. Mitä väliä sillä on tajuatko sinä tai kukaan muukaan heitä?


Ja kyllä, tatuointeja löytyy yksi(1) kappale, lisää tulee varmasti.

Itseänikin rupesi väkisin naurattamaan umpimielisyytesi. Juuri sinunlaisesi "amikset" pistävät ärsyttämään, kun eivät itse edes tajua mitä paskaa suusta ulos suoltavat.

Tatuoinnit on helvetin rumia, eikä sitä mikään muuksi muuta.

Sinne Tänne.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin eikö täällä pitäisi keskustella tatuoinneista eikä siitä mitä mieltä joku einari niistä on.
 
Viestin lähetti Velvet
Juuri sinunlaisesi "amikset" pistävät ärsyttämään, kun eivät itse edes tajua mitä paskaa suusta ulos suoltavat.

Myös nimimerkille Velvet varoitus henkilökohtaisuuksiin menosta. Suositamme sääntökohtien 6 ja 7 kertaamista. Ne löytyvät "register"-painikkeen takaa.

Moderaattorit
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Multa löytyy yksi tatuointi oikeassa olkavarressa/olkapäässä ja se on ihan katsojasta kiinni onko se ruma vai todella kaunis. Ojasen Janne ainakin tykkäsi. Kuvakin löytyy jostain päin verkkoa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Uusi black'n'grey-kuva tuli eilen pohkeeseen ja olen tyytyväisempi kuin koskaan työn jälkeen. Järjettömän hienoa, suorastaan kadehdittavaa, kun joku osaa tehdä noin hienoa jälkeä.

Nyt vaan säästämään, jäi (taas...) aivan suunnaton into saada lisää taidetta. Pitäkää taulunne, minä sijoitan (ainakin oman elinikäni) kestävään taiteeseen.
 

JanJ

Jäsen
Käsissä on ja jaloissa. No joo, ja selässä.
Ihan otin sitä varten että kun kävelen kaupungilla alasti niin kaikki näkee mun kuvat ja pitää mua kovana jätkänä. Eikös sen vuoksi joka ikinen karpaasi ole ottanut kuvansa?

Tästä linkistä löytyy pari kuvaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Velvet
Itseänikin rupesi väkisin naurattamaan umpimielisyytesi. Juuri sinunlaisesi "amikset" pistävät ärsyttämään, kun eivät itse edes tajua mitä paskaa suusta ulos suoltavat.

Tatuoinnit on helvetin rumia, eikä sitä mikään muuksi muuta.

Sinne Tänne.


Aidon narrin tosiaan tunnistaa aina. Suurin osa teistä tosin edes peittelee tyhmyyttään.

Mutta hei, arvostan rehellisyyttäsi!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mä olen miettinyt HIFK-tatuoinnin ottamista, mutta en ole sitä uskaltanut ottanut sen varalta, että jos jossain vaiheessa alan kannattamaan jotain toista seuraa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
dana77:
laita sellainen pieni HIFKin "kissa"logo,senhän voi sitten yhdistää esim Kärppien isompaan logoon kun vaihdat kannattamaasi seuraa. IFKn kisun voisi sijoittaa Kärpän suuhun?
 

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
Viestin lähetti kakkonen
dana77:
laita sellainen pieni HIFKin "kissa"logo,senhän voi sitten yhdistää esim Kärppien isompaan logoon kun vaihdat kannattamaasi seuraa. IFKn kisun voisi sijoittaa Kärpän suuhun?

Ai, sen teidän uuden harjoitusmatsissa jäällä pörränneen tampoonin suuhun?

Yks pikku tatska on ja haluttais ottaa lisää. Jotain kivaa siihen ympärille. Alkais vaikka rakentaa samanlaista härdelliä, mikä Brian Setzerillä on... Olen myös miettinyt, josko ottaisi oman pikku tyttöni nimen jonnekin. Mitähän se mahtaisi tuumata murrosikäisenä, kun isällä lukee ..... kropassaan.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
No niin, arvon jatkislaiset.

Ja kaikkien jyväjemmareiden harmiksi kysyn kaikilta pääkaupunkiseutulaisilta, että missä olette tatskanne ottaneet? No, hellyn sen verran, että kehä III:n ulkopuolisetkin voivat luonnollisesti valaista minua, mikäli ovat pääkaupungissa käyneet itseään tikkauttamassa.

Mikä on hyvä paikka?

Ja missä ne tekee tekstitatuointeja? Nettisurffin perusteella kovinkaan moni paikka ei ainakaan gallerioidensa perusteella niihin ole perehtynyt.

edit:heltyminen.
 
Viimeksi muokattu:

HIFK23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tattoo art hämeentiellä työvoimatoimistoa vastapäätä.kaveri siellä tekee loistavaa jälkeä......siellä otin itselleni vasempaan käsivarteen horoskooppini japanilaisilla merkeillä...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Igor Roban loppupäässä on oikein asiallinen ja hyvä mesta. Omakohtaista kokemusta ei tosin ole, sillä omat kuvani olen ottanut kehä kolmosen ulkopuolella, kokonaan toisella mantereella.
 
Viimeksi muokattu:

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sanookaapas että paljonko ne tatskat nyt sitten maksaa? Olen tässä pari vuotta harkinnut käärmekuvan-ottamista tuohon käsivarteen. Sellaista ei kovin pientä mutta ei mitään jättisuurtakaan. Mitäs sellaset maksaa?

ps. ja nimenomaan käärme, ei lohikäärme :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en usko että ainakaan ihan lähitulevaisuudessa hankkisin tatuointeja. Mutta jos joskus niin päätän niin yks hyvä vaihtoehto olisi ottaa toiseen käsivarteen hifk-logo ja toiseen rolling stones -kieli logo.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Itselläni ei kyllä ole, mutta tyttöystäväni omistaa neljä hyvin kaunista tatuointia. Eivät ole mitään suuria, kuten ei naisilla mielestäni saakkaan olla, sillä pilaavat kauniit naiset mielestäni. Vain sellaiset pienet ikäänkuin "koristeet" ovat mielestäni hienoja. Ja tyttöystäväni tatuoinneista osa on sellaisia, joita pääsen vain minä näkemään. *hym*

-paze-
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti MC61
No niin, arvon jatkislaiset.

Ja kaikkien jyväjemmareiden harmiksi kysyn kaikilta pääkaupunkiseutulaisilta, että missä olette tatskanne ottaneet?
Blue Dragon Tattoo Studio
Koskaan ei ole tarvinnut pettyä. Takuuvarmaa duunia.
 

MLa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk jo 30 v
Elämässäni ei ole ollut mitään haittaa siitä, etten ole tatuoinut itseäni, enkä tehnyt reikiä itseeni.
Koen, ettei ylimääräisistä värihäiriöistä ihollani olisi mitään lisäarvoa minulle ihmisenä.
 

HIFK23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mulla tatuointi maksoi 150 €,3 japanilaista aakkosta (n 3cm kertaa 3cm per kirjain).muutamalla kympillä saa pienen ja oikein isot värilliset maksaa n.50 € tunti
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Viestin lähetti Peoplez
Sanookaapas että paljonko ne tatskat nyt sitten maksaa? Olen tässä pari vuotta harkinnut käärmekuvan-ottamista tuohon käsivarteen. Sellaista ei kovin pientä mutta ei mitään jättisuurtakaan. Mitäs sellaset maksaa?

ps. ja nimenomaan käärme, ei lohikäärme :)

Aikoinaan, kun ajattelin hommata tatuoinnin, oli ensin ajatuksena hommata käärme-tatuointi käsivarteen. Tuolloin kiertelin Oulun tatuointiliikkeitä ja hinnat pyöri siinä 60-100e nurkilla. Riippuu toki, kuinka paljon siinä kuvassa on värejä. Tämä oma skorpioni, joka siis lopulta käsivarteen tikattiin, maksoi sitten 90e.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti mlä
Elämässäni ei ole ollut mitään haittaa siitä, etten ole tatuoinut itseäni, enkä tehnyt reikiä itseeni.
Koen, ettei ylimääräisistä värihäiriöistä ihollani olisi mitään lisäarvoa minulle ihmisenä.

On aina yhtä huvittavaa kun joku ei-tatuoitu kokee tarpeelliseksi tulla ilmoittamaan asiasta näihin ketjuihin. Sama kun itse kävisin aina matsiketjussa - joka ikisessä - ilmoittamassa, että en pidä lätkästä. Mutta kai siitä sitten saa mielenrauhaa, tai jotain...
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Juhaht
On aina yhtä huvittavaa kun joku ei-tatuoitu kokee tarpeelliseksi tulla ilmoittamaan asiasta näihin ketjuihin. Sama kun itse kävisin aina matsiketjussa - joka ikisessä - ilmoittamassa, että en pidä lätkästä. Mutta kai siitä sitten saa mielenrauhaa, tai jotain...

Sanopa se. Mutta ainahan näitä itkijöitä riittää, kun puhutaan mielipiteitä rajusti jakavista aiheista.

Kiitän kaikkia tähän mennessä auttaneita henkilöitä ja toivon luonnollisesti yhä lisää vinkkejä.

Eräs henkilö viestitti, että jälki oli ollut eräässä stadilaisliikkeessä, eli inkyqueenissa huonoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös