Tatuoinnit

  • 255 763
  • 813

Oranssi

Jäsen
Haikarat tuolla niskan alapuolella, jotka kantavat nokassaan kahden minulle läheisen ihmisen etunimien ensimmäisiä kirjaimia. Toisena kuvana rinnassa sydän, jonka "viesti" aukee vain minulle ja parille paremmin minut tuntevalle.
Liitekuvat äärettömän huonot, mutta livenä kuvat on hakattu hyvin ja tarkasti.
 

Liitteet

  • DSCF0691.JPG
    DSCF0691.JPG
    4 KB · kertaa luettu: 1 030
  • DSCF0690.JPG
    DSCF0690.JPG
    4,4 KB · kertaa luettu: 977
Viimeksi muokattu:

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
dingus kirjoitti:
Onkos kukaan käynyt Tampereen Putkassa hakattavana?

Saapi vastata vaikka yv:llä jos ei halua mainostaa/haukkua, myös tietoa muista Mansen tatuointistudioista otetaan ilolla vastaan kyllä.


En ole käynyt Putkassa. Siis siinä tatuointilikkeessä.

Suosittelen Igor'sia siinä Hämeenkadun puoleisessa päässä, parittomalla eli Sokoksen puolella.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ouzala kirjoitti:
Mikäs paikka Turussa olisi sellainen, missä kannattaisi käydä kuva ottamassa?

Kakola. Vielä vissiin ehtii...

Exvaimoke kävi siinä puutorin vieressä olevassa mestassa (Sibeliuksenkatu). Hämähäkki kyllä jalkaan tuli mutta jälkeen en minä ollut tyytyväinen. Tosin olenkin aika kranttu. Ja voihan siinäkin paikassa taso olla nykyään parempi. Tuosta on jo noin 8 vuotta aikaa.

Eli ei muuta kuin katselemaan kuvia siitä, mitä jälkeä ovat saaneet aikaan asiakkaiden nahkaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ouzala kirjoitti:
Mikäs paikka Turussa olisi sellainen, missä kannattaisi käydä kuva ottamassa?
Turun pajassa kävi kaveri ottamassa. Paikka kyllä oli silloin hieman erilainen, tai siis taisiko olla erinimellä. Ihan ok jälkeä ilmeisesti tuli.

Sirkkalankadun ja Anikaistenkadun risteyksessä.

Muita mitä tiedän on Koulukadulla ja rautatieasemanpuiston varressa.
Kokemusta ym. tietoa näistä ei ole ihan lähiajalta.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ouzala kirjoitti:
Mikäs paikka Turussa olisi sellainen, missä kannattaisi käydä kuva ottamassa?

Kakolaa en kyllä suosittele. Pääsääntöisesti törkeän näköistä jälkeä ja bonuksena vielä hiv, hepatiitti tai ainakin perkeleen kivulias tulehdus.

Tattoo Studio Nobodyssa Sibeliuksenkadulla olen kuvani (3 kpl) käynyt hakkauttamassa ja erittäin tyytyväinen olen jälkeen ollut. Jatkossakin, kun kuvia hankin, aion luottaa Tompan palveluihin.

Koulukadun Individual Inkista(?) olen myös kuullut positiivista juttua, mutta käytännön kokemuksia ei ole.

Aninkaistenkadulla sijaitseva Skin craft puolestaan ei tule ikinä rahojani saamaan. Hintataso on huomattavan korkea ja joskus funtsiessani hieman isompaa kuvaa, en saanut yksiseliteistä tarjousta vaan jätkä venkoili jotain epämääräisiä. Mielestäni tatuointi on sen kaltainen kauppa, että hinta pitäisi olla selvästi sovittu ennen kuin hommaan ryhdytään.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Onkos kellään omakohtaisia kokemuksia toiminnasta 1. otanpa tatuoinnin
2. käynpä kuntosalilla.

Eli onko kukaan täällä saanut kuvaansa venytettyä piloille tatuoitua ruumiinosaa treenaamalla, vai onko moinen edes mahdollista normaalille kuntourheilijalle.

Tulipa vaan mieleen.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun tällainen ketju oli ylhäällä, niin tuli mieleen, että mahtaa Porilaisia tatskaliikkeiden pitäjiä kismittää Ässien finaalitappio keskivertoporilaista enemmän. Meinaan olisivat saanut pataässiä hakata yhden jos toisenkin porilaisen nahkaan tällä viikolla, jos toisin olis käynyt.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen tuli käytyä sitten ottamassa ensimmäinen tatuointi ja perinteisesti täytyy todeta, että kyllähän se sattui mutta vähemmän kuin kuvittelin sen sattuvan. Nyt toista olkapäätä korostaa sitten mukailtu härän kallo.

House Of Pain oli paikka josta kuva haettiin ja voinkin lämpimästi suositella kyseistä paikkaa. Ainakin ensikertalaisen oli helppo mennä sinne.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tatuoinnin tai itseasiassa kaksi, otan heti kun vain joskus saisin tehtyä ne valmiiksi. Itse ne pitää kyllä olla suunniteltuja, uniikkeja, tähän kroppaan ei kyllä yhtään tusinakuvaa hakata. Tatskojen suunnittelussa on kohta mennyt jo pari vuotta, ehkä joskus ne vielä näyttävät siltä, että olisivat toteutuskelpoisia.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hienoja ovat kyllä parhaimmillaan tatuoinnit, mutta jonkun muun iholla ja kehossa kuin minun. Mun mielestä niissä pätee sama kuin muussakin kuvataiteessa, että jos se on heikkolaatuisesti / lahjaisesti tuotettu se kuva, niin onhan se karmeaa katsottavaa, kun vertaa niihin todella taidokkaisiin luomuksiin, mitä jonkun iholta löytyy. Noissa lävistyksissä on sama homma, että ovat kaunis yksityiskohta vaikkapa jonkun silmäkulmassa, mutta eivät enää silloin kun niitä alkaa olemaan aivan älyttömiä määriä. Noi Body modificationit ovat kyllä vinhan näköisiä nekin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nykyään on paljon coolimpaa, kun ei omista tatskaa, sillä sellainen on nykyään melkein kaikilla. Itse kuulun vähemmistöön, kenellä tatskaa ei ole enkä ole hankkimassakaan. Olen cool, en juokse trendien perässä.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Blackie kirjoitti:
Nykyään on paljon coolimpaa, kun ei omista tatskaa, sillä sellainen on nykyään melkein kaikilla. Itse kuulun vähemmistöön, kenellä tatskaa ei ole enkä ole hankkimassakaan. Olen cool, en juokse trendien perässä.

Samaa mieltä ainakin jossain määrin. Olen kyllä harkinnut vakavasti tatuoinnin ottamista ja pidän sitä edelleen mahdollisuutena jos vain tulee joku kuningasidea siitä minkälainen tämä tatuointi olisi. Keksimällä en ala itselleni tatuointia keksimään.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vielä ei tatuointeja kropasta löydy, mutta mielessä on ollut, että josko laitattaisin epilepsiamerkin esmes tuohon peukalon päälle...Sellasen tyylitellyn, mutta selkeän. Meikäläinen kun ei koruja tykkää kanniskella, niin ajattelinpa, josko tatuointi toimisi...
Onko vinkkejä hyvästä tatuointimestasta Tampereella?
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
mauri kirjoitti:
Onko vinkkejä hyvästä tatuointimestasta Tampereella?

Putka Tattoos siinä Matkahuoltoa vastapäätä Sorin kulmassa Hatanpään valtatiellä. On varmaan muitakin, mutta tästä on itsellä hyviä kokemuksia, suosittelen!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tumbi kirjoitti:
Putka Tattoos siinä Matkahuoltoa vastapäätä Sorin kulmassa Hatanpään valtatiellä. On varmaan muitakin, mutta tästä on itsellä hyviä kokemuksia, suosittelen!
Oukei, voisin piipahtaa siellä kysymässä heitin mielipidettä ja ideoita...Tänks vinkistä!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Vielä ei tatuointeja kropasta löydy, mutta mielessä on ollut, että josko laitattaisin epilepsiamerkin esmes tuohon peukalon päälle...Sellasen tyylitellyn, mutta selkeän. Meikäläinen kun ei koruja tykkää kanniskella, niin ajattelinpa, josko tatuointi toimisi...
Onko vinkkejä hyvästä tatuointimestasta Tampereella?
Halo Tattoo Tammelassa on tiettävästi ihan asia paikka myös. Perskules jos rahaa olisi, niin vasen käsi old school matskua ja oikea new school aihetta täyteen. Vasempaan voisi aluksi tikkauttaa japanilaisen koi-tatuoinnin, siihen aiheeseen olen viehättynyt.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei löydy tatskoja vielä. Joskus käynyt mielessä, että olis ihan siistiä jos laittais. Mielellään sitä harkitsisi ensin kunnolla millainen ja mihin, ettei myöhemmin kaduta, kun se poistatuttaminenkin varmaan on mitä on. Hyviä ideoita tatuointeihin omasta mielestä olis joku pitkäaikaisen suosikkibändin logo tai maskotti (kuten Maidenilla Eddie) jonnekkin sopivaan paikkaan. Samalla salilla hääräävällä nuorella jätkällä näin yks päivä komean Eddien-kuvan ranteessa, oli varsin näyttävä. Sentencedin se S-kirjain jonnekin olkapään seudulle olisi hieno taikka sitten edellämainittu Eddien kuva jonnekkin ranteeseen tai käsivarsiin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Troy kirjoitti:
Samaa mieltä ainakin jossain määrin. Olen kyllä harkinnut vakavasti tatuoinnin ottamista ja pidän sitä edelleen mahdollisuutena jos vain tulee joku kuningasidea siitä minkälainen tämä tatuointi olisi. Keksimällä en ala itselleni tatuointia keksimään.

Itselleni tärkeintä neljässä tatuoinnissani on juuri niiden merkitys.
Voisihan sitä ottaa vaikka pääkallon kuvan olkapäähän ja olla sitten onnellinen todella upeasta kuvasta,mutta täytyyhän sen mielestäni jotain myös symboloidakin.
Kaulaketjut ja muut saattavat reissussa hukkuakin,mutta roiske on ikuinen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Täytyy myöntää, että ajatus tatuoinnista on kiehtova ja ollut monta kertaa mielessä. Joku Aku Ankka olkapäässä olisi aika makea, mutta toisaalta olen myös miettinyt biohazard-merkkiä. Joka tapauksessa uskoisin, että joskus tulen jonkun pienen tatuoinnin hankkimaan. Kunhan rohkeutta kerään tässä seuraavat kymmenen vuotta...
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Le Banner kirjoitti:
mutta täytyyhän sen mielestäni jotain myös symboloidakin.

Voi vain kysyä, että miksi? Jos vain sinä tiedät mitä tatuointisi symboloi, niin kaikille muille se on kuitenkin yhtä kuin mikä tahansa koriste ja puolestaan symboloinnin kohde olisi ilman kuvaakin omassa mielessäsi.

Jos taas jollekin olet kertonut mitä tatuointisi symboloi, niin silloinhan hän tietää ilman kuvaakin ajatuksesi kyseisestä asiasta.


Eri asia on sitten yleismaailmalliset merkit esim. nimet, seuralogot ja hakaristit joista ohikulkijakin ymmärtää tatuoidun mielipiteet.


Itsellänihän ei tatuointeja ole eikä tule.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mane kirjoitti:
Voi vain kysyä, että miksi? Jos vain sinä tiedät mitä tatuointisi symboloi, niin kaikille muille se on kuitenkin yhtä kuin mikä tahansa koriste ja puolestaan symboloinnin kohde olisi ilman kuvaakin omassa mielessäsi.



Nyt ollaankin asian ytimessä.Roiskeita ei duunata muille vaan itselle.
Hieno ilma ja hyvä seura tosin saa paljastamaan syyn moiselle hakkaukselle.
 

Irkali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jippo -94
Miksi?

Aiemmin en olisi voinut kuvitellakaan, en edes leikilläni, ottavani tatuointia.
Miksi siis otin tatuoinnin?
Tuntuvat nuo luontoäidinnkirjat olevan niin sekaisin; vähän siellä sun täällä on olut noita luonnonkatastrofeja.
Jos niin surkesti sattuisi käymään, että jäisin tsunamin, hurrikaanin tms. uhriksi, haluaisin tulla tunnistetuksi. Eihän sillä minulle, mitään merkitystä kuolleena olisi, mutta varmaan paljonkin läheisilleni, jotka eläisivät epätietoisuudessa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mane kirjoitti:
Voi vain kysyä, että miksi? Jos vain sinä tiedät mitä tatuointisi symboloi, niin kaikille muille se on kuitenkin yhtä kuin mikä tahansa koriste ja puolestaan symboloinnin kohde olisi ilman kuvaakin omassa mielessäsi.

Jos taas jollekin olet kertonut mitä tatuointisi symboloi, niin silloinhan hän tietää ilman kuvaakin ajatuksesi kyseisestä asiasta.


Eri asia on sitten yleismaailmalliset merkit esim. nimet, seuralogot ja hakaristit joista ohikulkijakin ymmärtää tatuoidun mielipiteet.


Itsellänihän ei tatuointeja ole eikä tule.

Ainakin minä otan tatuointini vain itseäni varten. Mulle on ihan sama näkeekö niitä kukaan ja tietääkö mitä symboloi. Eli thaimaankielistä tekstiä löytyy molemmista olkapäistä, eikä edes vaimo tiedä mitä niissä lukee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös