Mainos

Tatuoinnit

• 257 705
  • 811

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Tumbi kirjoitti:
Putka Tattoos siinä Matkahuoltoa vastapäätä Sorin kulmassa Hatanpään valtatiellä. On varmaan muitakin, mutta tästä on itsellä hyviä kokemuksia, suosittelen!

Itsellä on myös hyviä kokemuksia Putkasta, sinne vaan. Nettisivut löytyy, sieltä näkee vähän millainen paikka on.

Tobias

Jäsen
Tobiaksellahan ei tatuointeja tietenkään ole eikä tule. Syynä se, että näyttävät niin saatanan rumilta ja mikään asia ei ole minulle niin tärkeä, että itselleen jotain kuvia ottaisi. Kyllä mulla aivoissa löytyy sen verran tilaa, että minulle tärkeät asiat ovat pään sisällä eikä ihossa.

Kaikkein junteimpia tatuointeja ovat tietysti alaselkään hakatut. Näitähän näkee naisilla paljon. Vastenmielistä. Laatunaisillahan näitä ei kyllä juurikaan onneksi näe. Yhden tällaisen tunnen ja hänkin katuu tatuointiaan joten homma on ihan ok.

No mutta onhan maailma pullollaan tatuoimista tyhmempääkin touhua joten mitäs tässä meuhkaamaan.

paspau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät!
Tobias kirjoitti:
No mutta onhan maailma pullollaan tatuoimista tyhmempääkin touhua joten mitäs tässä meuhkaamaan.

Niin ja kuitenkin meuhkaat?
Mitä v***n väliä sillä on mitä tatskoja kelläkin on.
Itselläni on molemmissa olkapäissä tatsku ollut monta vuotta ja ei taatusti tule ikinä mieleen se että "voi enpä olisi ottanut noita"...
Mitä sillä on väliä? Tuossa ne on ja pysyy eikä vois vähempää kiinnostaa keneenkään mielipiteet. Ite niistä pidän ja luulenpa että ei harmita 70 vuotiaanakaan jos sillon vielä elän, who cares?
Aivan sama kuin vitun rumia on. Omapahan on ihoni.
Ja muijilla noi perseen yläpuolelle tehdyt tatskut on helevetin seksikkäitä ainakin mun mielestä...
Mutta makuja on monia ;-)

paspau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät!
Tobias kirjoitti:
Laatunaisillahan näitä ei kyllä juurikaan onneksi näe.

Anteeksi mutta tuohon on todellakin vielä pakko tarttua...
Siis oletko sitä mieltä todellakin että tuo erottelee "laatunaiset" ja "huonot naiset"...Itse tunnen monta "laatunaista" joilla on tatsku tuolla.
Ei hyvää päivää...
Toivottavasti tyttäresi (kun sen joskut teet) ei mene ottamaan tatskua tuohon kohtaan. Sehän on huonon naisen merkki...Ties vaikka maksua vastaan ottavat kun on tollanen tatsku tuossa paikassa.Huh...

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täältä tulee Tobiakselle propsit onnistuneesta ykkösluokan provosta :). Hyvää vappua kaikille! Ottakaa tatska, jos siltä tuntuu. Musta ei siltä tunnu, mutta eipä sillä väliä. Jokaisen oma henk.koht. valinta. En vaan näe sitä kovin coolina ollessanin 70-vuotias ja 25-vuotiaana tatuoimani pääkallo pullistelee edelleen siinä hauiksen kohdalla(mul se on kyl pieni - siis hauis).

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Tämä ketju on kyllä tarkoitettu omista tatuoinneista kertomiselle ja asiasta keskustelemiselle, ei sille että ylemmän herraluokan kansalaiset käyvät täällä pönkittämässä itsetuntoaan.

Jännä juttu että aina tatuoinneista/lävistyksistä puhuttaessa vedetään hihasta "kun olen 70"-kortti. Suunnitteletteko kaikki tekemisenne tulevia 7-kymppisiänne silmällä pitäen?

ace

Jäsen
Tuo "kadun kuitenkin isona jos otan tatskan nuorena kompleksi" on kyllä aika jännä juttu. Omaa selkää koristaa iso tribaali jonka keskellä itselle tärkeä symboli, mutta tiedän että ikinä en tule sen ottamista katumaan. Asia on aivan päinvastoin, eli ajattelen että katuisin vanhana jos en nuorena olisi tehnyt asioita mitä silloin halusin. Enkä todellakaan ajattele tatuointeja trendina jonka perässä juoksen. Aivan päinvastoin.

No, on se hyvä ettei ihan kaikki korista ihoaan tatskoilla. Sillonhan niistä menisi maku ihan kokonaan...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Keski-ikäisten sekä muiden jäykistelijöiden kysymykset tatuointien alkuperästä on hauska aina kuitata sanomalla "kyllä, olen ollut merillä, lusinut, sekä käyttänyt huumeita".

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on yläselässä kiinalainen horoskooppimerkki, joka on otettu n. 6 vuotta sitten. Ja vasemmassa olkapäässä eräälainen kissan pää joka on otettu 1,5 vuotta sitten.

vielä himottais ottaa yksi, mutta kun en tiedä millainen ja mihin niin en ota ennen kun olen täysin varma asiasta.

Edellisten tatuointien kanssa mietin molemmissa melkein vuoden sen jälkeen kun kuviot ja paikat oli tiedossa.

Edellisiä viestejä katseltuani on pakko sanoa, että ei se tatuointi ihmistä muuta, mut jos niitä on paljon niin ihmisten negatiivinen asenne sinua kohtaan liittyy useimmiten niihin tatuointeihin. varsinkin vanhempien ihmisten.

Itseäni ärsyttää se, että naisilla on tapana ottaa alaselkään samantyyppinen tatska kuin kaikilla muillakin eukoilla. Ei ole yhtään omaperäisyyttä.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Alkukantaista meininkiä!

BigRedBob kirjoitti:
"kyllä, olen ollut merillä, lusinut, sekä käyttänyt huumeita".

Niin, itse olen aina luullut, että kaikki tatuoidut ja muut lävistetyt ynnä häväistyt kuuluvat johonkin alkuasukasporukkaan, joka palvoo epäjumalia ja syö toistensa jälkikasvuja elävältä ensin raakalaismaisesti skalpeerattuaan heitä päivät pitkät.

Em. toiminta karsastaa pahasti puhdasoppiseen protestanttisilmääni, jos saan huomauttaa.

Täältä tähän

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Joskus tuossa yläaste-lukio -välisenä aikana oli lähellä, ettei tullut otettua niinkin originelliä kuvaa kuin Suomi-leijona johonkin. Onneksi ei tullut sitten kuitenkaan kehdattua.

Tuossa SHG-reissulla ollessani sain tästä vahvistuksen. Sellainen vajaa kymmenen hengen porukka siellä kulki enimmäkseen pelkissä lätkähousuissa ja ylävartalo päätä myöten koristeltu mm. juuri tuolla leijonalla.

Sykähdyttävin ja huomiotaherättävin oli yhdellä jampalla kurkkuun aataminompun päälle tatuoitu tikkukirjaiminen "NEEKERIT VITTUUN". Isoksi se oli jo kasvanut, kun vielä kasvaa aikuiseksi, voisin kuvitella että kaduttaa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kehosta löytyy yksi tatuointi ja seitsemän lävistystä. Tatskan otin noin kaksi vuotta sitten pitkän harkinnan jälkeen. Lisää on tulossa kunhan varmistun paikasta ja kuvasta.

Lävistykset eivät nyt niin näkyviä ole, ja uskoisin niitäkin tulevan vielä lisää. Tärkeimpänä näen sen että itse on tyytyväinen hankintoihinsa, paskaakos sillä on väliä mitä muut siitä jeesustelee, tuskin kukaan tatuointejansa/lävistyksiänsä hankkii koska joku on todennut että: "sulle hei sopis tommonen pinkki virtahepo otsaan". "hei joo".

Kertokaas nyt te, joilla on HIFK (tai jonkun muun joukkueen) logo jossain päin tatuoituna, että missä päin tatuointi on ja minkä kokoinen?

Itsellä mielessä toinen tatuointi, mutta kun paikan päättäminen on niin vaikeaa.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jaa tatuointeja.. Vasemmassa olkapäässä olisi Jonkun näköinen predatorpääkallohirviö-hässäkkä, oikeassa olkapäässä tiikeri, joka tulee ns. "ihon sisältä", oikean käden kyynärvarressa on tiikeri, jing jang, lohikäärme, liekkiä ja kaksi kiinalaista merkkiä (lohikäärme ja tiikeri) ja kesken sekin vielä on. Ollut jo muutaman vuoden. Selässä on sellainen tribaali-juttu.

Kai sitä vielä tulee näin vanhallakin iällä vielä jotain otettua. Kattoo nyt kun aikaa ja rahaa olisi. Ainakin tuo käsi olisi kiva saada kuntooa.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tobias kirjoitti:
Kaikkein junteimpia tatuointeja ovat tietysti alaselkään hakatut. Näitähän näkee naisilla paljon. Vastenmielistä. Laatunaisillahan näitä ei kyllä juurikaan onneksi näe.

KYLLÄ!

En tajua itsekään, että miksi pitää laittaa samaan paikkaan samanlainen kuin muilla. Tribaali alaselkään. UUH.

Mun mielestä tatuoinnin pitää olla yksilöllinen. Itse olen miettinyt joko henkilötietojani jonnekin, tai sitten erään eläimen kuvaa jonnekin. Eläin tunnetaan myös minun kutsumanimelläni. Saapa nyt nähdä.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
B1 kirjoitti:
Mun mielestä tatuoinnin pitää olla yksilöllinen. Itse olen miettinyt joko henkilötietojani jonnekin, tai sitten erään eläimen kuvaa jonnekin. Eläin tunnetaan myös minun kutsumanimelläni. Saapa nyt nähdä.
Voihan vitalis, sperm whale voisi olla ihan hyvä.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tossa pari kuukautta sitten, kun ostin vaimolleni tatuoinnin synttarilahjaksi, alkoi taas itsellakin tehda mieli (siis tatuointia). Siita lahtien paa on hoyrynnyt ideoiden kanssa ja toissapaivana sitten marssin saman tatuoijan pakeille ja esittelin ideani. Han piti siita, joten tanaan istuin pallille ja keskelle ylaselkaa laitettiin komeasti etta

Vintage
67

Tosin hieman paremmin sommiteltuna ja eri fontilla. Koko on suurin piirtein kammenen kokoinen. Ehka hieman suurempi.

Annoin halle myos toisen projektin suunniteltavaksi ja han sanoi sen olevan valmis noin viikon kuluttua. Siita tulee jotain mageeta ja taatusti ainutlaatuista. Saa toi HIFK-puuma tossa vasemmassa olkapaassa seuraa ;-)

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Jeps, itellä olis aika varattuna tulevalle maanantaille kuvanottoa varten. Idea ollut mielessä jo kauan, hartioihin ois tarkoitus ottaa.

Toinenkin idea on, pohkeeseen otan sellaisen yksinkertaisen ja mustalla huumorilla vahvasti maustetun kuvan.. ;)

Käsivarsiin tahtoisin kuvia/kuvioita mut työ ei salli, kehitysvammainen ihminen ei niitä välttämättä ymmärtäisi...

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sir von Aulis kirjoitti:
Käsivarsiin tahtoisin kuvia/kuvioita mut työ ei salli, kehitysvammainen ihminen ei niitä välttämättä ymmärtäisi...
Hifkin listoilla vai?

Eipä ole koskaan tullut edes suunniteltua tatuointia. Ei vain viehätä ajatus kuvasta ihossa, enkä pidä niitä muutenkaan kovin hienoina. Ehkä jotkut kohtuullisen kokoiset ja hyvällä maulla toteutetut ovat ok hyvässä kropassa, mutta perinteiset tribaalit tai muuten vain mauttomat sommitelmat... no, kukin tyylillään. Lävistyksiä olen jopa harkinnut korviin, mutta saa ny nährä. Metallia mulla on sormissa sen verran, että voisi sopia korviinkin, ja ne saa pois, jos kyllästyy.

Viljuri

Jäsen
Enpä ole kokenut tarvetta koristella kehoa erityisemmin, alkuihmisten tapaan.

Kuitenkin jos esimerkiksi olisi jonkun ammattilaisjoukkueen jäsen tai armeijan puolella erikoisjoukoissa tai sen sellaisessa, olisihan joku tyylillä tehty "emblemi" kiva, ainakin saunassa.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En nyt sanois alkuihmisten tapaan... Mutta siita olen samaa mielta, etta tatskan pitais olla persoonallinen ja sen pitais merkita jotain kantajalleen. Naa pikkutyttojen alaselan kiemurat ja bodari-karjujen barb wiret on sitten juuri sielta toisesta paasta...

Pelasin eilen golfia muuten kahden jatkan kanssa, joista toisen luulin ihan oikeasti olevan Kid Rock. Molemmilla kundeilla oli koko keho taynna tatskoja ja kostyymi ei muutenkaan ollut sita perinteista golf-mallia. Noh, joka tapauksessa, kysyin sitte toisella reijalla "Kid Rockilta", etta mitas teet duunikses ja pitaisko mun tuntee sut, kun sa naytat niin tutulta... No ei, oli baarimikkona strippi-klubilla! Aika erikoinen naky kuitenkin noi kundit golf-kentalla. Siisti, joskin erikoinen.

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Mjahas. Vasemmassa olkapäässä on tuollainen 10x10cm kokoinen Siperianhuskyn pää ollut tatuoituna 7-8 vuotta. Kesäkuussa sitten lähtee pitkän harkinnan jälkeen toinenkin olkapää käsittelyyn.

Tutun graafikon kanssa suunniteltu erään brittifudisjengin eräästä kannatussymbolista muotoiltu teos. Ja vähän sloganeita ympärille...

Vain linnakundeilla ja merimiehillä on tatuointeja.

Asiaan.. itselläni on muutama nakutettuna. Kaksi tehtiin ihan ammatikseen tekevien kaverien toimesta, mutta yksi tehtiin sitten taiteellisen kaverin (amatööri) toimesta. Tämä amatööri teki parasta työtä, jos ei lasketa raadollisen teknistä osuutta. Tällä tarkoitan sitä, että väri ei tarttunut ensi yrittämällä riittävästi joihinkin kohtiin ja piti värittää päälle. Näin käy tosin shopeissakin joskus. Mutta työn jälki oli ehdottomasti parasta. Nam.. mummut tykkää tatuoinneista poikkeuksetta, mikähän siinäkin on?

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse halusin jonkin henkilökohtaisen ja niinpä päädyin neljän kiinalaisen merkin tatuoimiseen olkapäähäni joiden tarkoitus ei tule koskaan vanhenemaan sekä samaa tarkoittavaa tatuointia ei monella todennäköisesti ole.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Troy kirjoitti:
Samaa mieltä ainakin jossain määrin. Olen kyllä harkinnut vakavasti tatuoinnin ottamista ja pidän sitä edelleen mahdollisuutena jos vain tulee joku kuningasidea siitä minkälainen tämä tatuointi olisi. Keksimällä en ala itselleni tatuointia keksimään.

Sama homma. Pitkään oon miettiny, että olis kiva saada jotain kuviota ihoon. En kyl tohdi ottaa mitään kuvaa tai symboolia itteeni, koska ajatukset ja aatteet voi muuttua ajan kanssa. Tahtoisin ottaa jotain henkilökohtasta, kuten syntymäajan tai nimeni, ne ei tule muuttumaan edes ajan myötä.

Nyt tahdon kuitenkin kuulua siihen vähemmistöön, jolla ei mustetta ole. Saa nähdä mikä on seuraava iso juttu, nyt kun lävistykset ja tatuoinnit alkaa olemaan yleisiä. Jotain kehonkoristetta olis kiva hommata jossain vaiheessa elämää.

Sanonpa vielä, että mä kuulun kanssa siihen osastoon joka kaikkoaa noita alaselkätatskoja naisilla. En oo vielä yhtään seksikästä tähän mennessä nähny ja voin vaan kuvitella miltä ne alkaa näyttää kun ihminen hieman ahavoituu ja perse leviää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy