Suunnitelmissa olisi ottaa ensimmäinen tatuointi (lähi)tulevaisuudessa. Muutaman vuoden olen tätä asiaa jo pohdiskellut ja pyöritellyt, mutta on ollut hankala päättää kuvaa/tekstiä, jonka haluaisin ikuistaa ihooni. Nyt kuitenkin luulisin, että aihe olisi löytynyt.
Porilainen kun olen henkeen ja vereen, vaikka olenkin jo asunut vuosia muualla, niin karhu tuntuisi jotenkin luonnolliselta valinnalta. Muisto omista juurista jne, lisäksi tulevaisuudessa uskon/toivon viettäväni pitkiäkin aikoja ulkomailla niin karhu olisi sopiva teema tähänkin, koska kyseinen otushan on Suomen kansalliseläin.
Tarkoitus olisi kuitenkin ottaa tatuointi joka olisi tarpeeksi yksilöllinen. Tässä tapauksessa paras vaihtoehto lienee antaa ammattilaisen customoida omien ajatusten pohjalta kyseinen aihe. Olenkin ajatellut kokonaisuutta jossa olisi karjuva karhu, joka tulisi osittain näkyviin patalogosta. Lisäksi olisi mukava jos sen pystyisi toteuttamaan "kolmiulotteisena" eli jotenkin viistosta kulmasta niin ettei se näyttäisi joltain päälle liimatulta kiiltokuvalta vaan, että kuvaan saataisiin jotain syvyyttä.
Mahtaakohan arvon palstaveljistä kukaan tätä kuvailuani ymmärtää? Hieman hankala selittää kun kuva on vain aivojen perukoilla eikä sitä itse saa taiteiltua järkevästi paperille.
Tatuoinnin sijoittaminen on myöskin yksi asia, jota olen paljon miettinyt. Perus "hauis"tatuointi olisi varmaan paras valinta. Kokoluokka voisi olla jotain 10x10 ja 15x15cm väliltä. Jos otetaan kuva niin sitten tehdään se kerralla kunnolla.
Kysyisinkin enemmän kokemusta omaavilta, pystyykö tämän kertoman perusteella arvioimaan millaisessa hintaluokassa painitaan ja onko jotain ehdotuksia missä tälläinen kannattaisi käydä ottamassa? Pori-Rauma-Turku-Pääkaupunkiseutu akselilla liikun sen verran paljon, että tältä alueelta hyviä tatuoijia ja paikkoja saa suositella.