Toihan on Lindholmin Dave.
Itsellä ei vielä(kään) mitään, mutta velipoika hakkaa eli jossain vaiheessa. Jonkun näköisiä ideoita kuvista ja paikoista ollut kyllä jo vuosia.
Tämmöinen pelle sieltä syntyi, itse ainakin hemmetin tyytyväinen. Kuvassa punoittaa vielä aika kovin, esim noissa ulkoreunan tummennuksissa on vain mustaa, vaikka tuossa sieltä puskee punaruskea hyvin esille. Parin viikon päästä tsekki ja mahdolliset viimoiset korostukset. Kiitokset Red & White Inkin Ipelle!
Tämmöinen pelle sieltä syntyi, itse ainakin hemmetin tyytyväinen.
Erittäin onnistunut kokonaisuus mutta...miksi et ottanut tuplasti suurempana kun kerran taidetta nahkaan aletaan hakkaamaan?
Kyllähän reilun viikon jälkeen jo voi saunassa käydä. Siis jos ei kovasti ole rupea ja kuva on muutenkin hyvässä kuosissa.
Tässä tuli otettua vajaa viikko sitten ensimmäinen kuva tuohon käsivarteen ja rasva ( Helosan, kun suosittelivat ) jotenkin paakkuuntuu aina käytettäessä. Kuuluuko asiaan tämmöinen, enemmän naulatut kaverit? Ja vielä semmoista kysyisin, että tuntuu vielä todella "pinnalliselta" eli missähän vaiheessa mahtaa poistua tämmöinen tuntu jos ymmärsitte mitä tarkoitin. Ja tietenkin kysyn nämä JA:n keskusteluista ennemmin kuin alan liikkeestä :D
edit. Lisäksi kuvasta irtoaa vielä mustaa kun kuivaan. Kauanko tämä jatkuu?
En jaksa kaikkia sivuja kahlata läpi, mutta osaatteko arvon jatkoaikalaiset suositella jotain laadukasta ja hinnoiltaan kohtuullista tatuointipaikkaa täältä Tampereelta?
Easytattoo® Repair Cream
Tuota mulle artisti aina antaa purkin kylkiäisiksi mukaan. Ei sillä isoja kuvia montaa kertaa rasvaa, mutta esim. uusimpaan kuvaan (n. 30x30 cm) rinnassa riitti yksi purkki tuota tavaraa. Sama vaikuttava aine kuin bebanthenissa (dekspantenoli), mutta levittyy paremmin. Riittoisaa kamaa. Jokainen suosittelee mitä suosittelee, omien kokemuksien mukaan Helosan on kuraa verrattuna bebantheniin ja tuo easytattoo -rasva on hifimalli bebanthenista.
Onko tatuoinnin pakko olla aina musta / useampi värinen? Kekkasin että jos jonkun otan niin otan kokonaan punaisen, myös muut värit mahdollisia mutta punainen vaikuttaisi tällä hetkellä parhaalta.
No mitäs sen on väliä, mitä muut tuosta sanovat? Otat sitten vaikka paskanrusken leiman...aivan sama.
Ei ollut tarkoitus ilmiantaa omaa heikkoutta, mutta näköjään sekin nyt kaivettiin musta jälleen irti, kun päätin yrittää vaan ilmottaa että "minä keksein" tehdä jotain muka-uutta ja niin erilaista. :D
Jokainen suosittelee mitä suosittelee, omien kokemuksien mukaan Helosan on kuraa verrattuna bebantheniin ja tuo easytattoo -rasva on hifimalli bebanthenista.
Onko tatuoinnin pakko olla aina musta / useampi värinen? Kekkasin että jos jonkun otan niin otan kokonaan punaisen, myös muut värit mahdollisia mutta punainen vaikuttaisi tällä hetkellä parhaalta.
Mä kävin tuossa kuukausi sitten ottamassa tatuointia ja kaveri siellä sanoi että punainen Bepanthen on paras. Siis se tatuoija ite, joka oli tehnyt hommia vuosikausia. Itiksen Duck's Tattoossa.Esim. se Easytattoo repair cream on ammattilaisia konsultoimalla koostettu ja se on tarkoitettu juuri siihen, että tatuointi paranee mahdollisimman nopeasti ja hyvin. Ainakin mulla se on aina toiminut kuin tauti. Uskallan väittää, että nimenomaan tatuoinnin hoitamiseen suunniteltu rasva on parempaa kuin mikään mitä apteekista saa.
Esim. se Easytattoo repair cream on ammattilaisia konsultoimalla koostettu ja se on tarkoitettu juuri siihen, että tatuointi paranee mahdollisimman nopeasti ja hyvin. Ainakin mulla se on aina toiminut kuin tauti.
Tuolla olen itsekin pari kuvaa rasvannut ja hyvin on toiminut. Hakattu kohta on ollut parantunut viikossa.