Ylläoleva kuullostaa hienolta ajatukselta, mikäs sen hienompi ajatus kuin omat lapset iholla.
Itselläni on kaksi isohkoa tatuointia oikeassa käsi- ja olkavarressa, ja yksi pienehkö vasemmassa olkapäässä. Jokainen on teemaltaan henkilökohtainen, ja täytyy sanoa, etten ole koskaan katunut yhdenkään olemassaoloa. Sen sijaan niitä, jotka ottavat kuvan huvikseen, ja vielä jonkun valmiin kuvan ilman pienintäkään henkilökohtaista kytköstä johonkin tiettyyn asiaan, en ymmärrä. Ns. spontaanitatuoijat ajattelee eri tavalla kuin itse teen, koska en perusta mihinkään tulevaisuudessa tehtäviin "peitetään tarvittaessa" tai "laserilla lähtee"- ajatteluihin. Mutta ei mun tarvitsekaan ymmärtää, se voi ulkopuolisen silmiin olla jokatapauksessa hyvännäköinen, ja pääasia että itse on tyytyväinen. Jokaisen oma asia siis.
Uusimpani on 4 viikkoa vanha, ja parantunut erittäin hyvin. Kuulemma ihotyypilleni on hyvä hakata kun iho ei pidemmänkään session aikana turpoa melkein ollenkaan, ja kestää pidempiaikaisen teon hyvin. Toista sessiota väritykseen yritän sovittaa juuri ensi viikon aikatauluuni.
Miten pitkään olette jonottaneet kuvianne varten? Itselläni yhteensä kulunut 15 kuukautta kun nuo kaikki kolme otetaan huomioon, ainakin täällä Turun seudulla laatu todellakin maksaa ja kärsivällisyys on valttia.