Ensinnäkin Sinikettu ei väittänyt mitään tuollaista mitä sinä sanot hänen väittäneen. Minä väitin ja kyllä minä voin sinulle hakea youtubesta videoita asiasta, jos et itse osaa. En kuitenkaan pidä yksittäistapausten nostamisesta tikun nokkaan, niin siksi en vielä niin tee. Lisäksi vaino on vähän huono sanavalinta, jos haluat esimerkkejä suorasta väkivallasta, niin miksi et käytä sanaa väkivalta?Kerroit ristiriitaista tietoa, samassa lauseessakin vielä. Ja lisäksi kuitenkin puolustelit asiaa, jota kritisoin. Löysit mutta et löytänyt.
Sinäkin kerrot Siniketun tavoin, että feministit ovat hyökänneet fyysisesti "miesasiamiesten" tms. eri lailla ajattelevien kimppuun. Onko tästä feministien harjoittamasta vainosta montakin esimerkkiä heittää?
Mitä tulee minun ymmärtämättömyyteeni tai ymmärtämisiin, niin varmaan voinet sen ristiriidan osoittaa. Ymmärtänet varmaankin että samalla sanalla voi olla erilaisia merkityksiä. Tahallaan väärinymmärtäminen on ensinnäkin suurta laiskuutta, toisekseen se että repii toisten lauseita irti asiayhteydestä ja jättää koko kirjoituksessaan vastaamatta siihen alkuperäiseen asiaan ja tarttuu vain yhteen asiayhteydestä repäistyyn lauseeseen, kuten sinä teit, on tämän palstan sääntöjen vastaista. Sinikettu kirjoitti varsin hyvin yleisestä ilmapiiristä mikä liittyy näihin poliittisesti korrketeista asioista kirjoittelemisiin. Sen sijaan sinä repäisit tästä asiasta ulos vain osuuden missä sarkastisesti kuvattiin mikä on asenneilmapiiri asian ympärillä ja hyökkäsit tämän perusteella kirjoittajaa kohtaan. Sen sijaan että olisit millään tavalla edes yrittänyt keskustella itse asiasta, eli siitä poliittisesta korrektiudesta ja/tai tästä Goolgen memosta.
Esimerkkejä voidaan kyllä antaa niin imetyskohusta, kuin Audin maajohtajasta, mikä lienikään, siitä millainen asenne ja valta näillä feministisillä mielensäpahoittajilla on. Minusta Sinikettu kuvasi asiaa hyvin aloittamalla, että "että potkujen sijaan" ja keksi perään ihan hyviä tapoja julkisesti lynkata, kuten tähän maailman aikaan kuuluu.
Suosittelen että oikeasti luet sen Siniketun viestin uudestaan, siinä kun ei anneta mitään esimerkkejä, eikä vihjailla mistään.
Viimeksi muokattu: