Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Parta kasvaa ja normaalisti ajatteleva mies pidentää (tai ei pidennä, vaan se pidentyy kun siirtää parranajon huomiseen) toisinaan ajeluväliä. Yleensä laiskuuttaan. Hipsterit sitten erikseen.Nyt on muuten sellainen juttu josta on pakko kertoa. Aivan aluksi aloitan sillä että en ole itse kärsinyt.
Laitan vaan ihmisille ihmeteltäväksi.
Mutta, kävin eilen ruokatunnilla kotona syömässä ja paikalla oli etätöissä oleva vaimoni ja siivoaja jota en ole ihan hetkeen tavannut. Noh, olen sitten viime kerran antanut kasvaa ihan miehekkään parran niin siivooja otti asiakseen kysyä että "mikä teitä miehiä ajaa kasvattamaan jumalattomia partoja, ihan ku joulupukkeja" (siivoaja on nainen)
Vaimo aamulla sanoi ,että aika mielenkiintoisesti XXX kommentoi tuota sinun partaa, kun eihän tuo ole edes epäsiisti.
Olisikohan OK kysellä vaikkapa lyhyt tukkaiselta naiselta "mikä ihme teidät naiset jaa ajaa leikkaamaan tuommoisia siilitukkia"
Varmaan eivät kaikki naiset järkyttyisi sen enempää kuin minäkään. Mutta miten monelle luulette että menisi nielaisematta alas?
Enkä kiellä, etteikö löytäisi miestäkään jota harmittaisi parran arvostelu.
Itselläni on tapana vastata, että en kasvata. Se kasvaa.
Pitäisikin keksiä uusia vastauksia. "Olen kasvatusalalla" tai "Yritin ensin kasvattaa tilin saldoa, mutta ei siitä tullut mitään. Koetan nyt tätä".