No siinä on se paha että negatiivinen palaute kulkee valonnopeudella ja pilaa yrityksen mainetta vaikka kyseessä on hyvin usein inhimillinen virhe joka korjautuisi hyvin usein sanomalla asiasta yrityksen edustajalle.
Onko kohtuullista alkaa pilata firman mainetta ilman että edes on antanut mahdollisuuden yrittäjälle korjata virhe?
Sinänsä ymmärrän molempia pointteja.
Urhonen on toki vammaisasioissa vaikuttaja ja ainakin aiemmin ollut myös edunvalvoja, jolloin tällaisten asioiden tuominen myös julkisuuteen palvelee esteettömyys- ja vammaisasioiden parempaa hoitoa sekä tuo esiin niihin liittyviä ongelmakohtia isoissa tapahtumissa.
Joten vaikkakin toimintamalli normaalisti on vähän visto, niin tässä tapauksessa näen sen hyvin perusteltuna ja Ruisrockin nopean sekä asiallisen vastauksen myötä mitään mainehaittaakaan ei käytännössä aiheutunut, mutta asia saatiin kuntoon ja muutkin tapahtumanjärjestäjät voivat ottaa jatkossa oppia esiin nostetuista ongelmakohdista.
Kokonaan toiseen suuntaan menee taas savolaisten vierailu HJK:n pelissä, jossa muutaman tykkäyksen tähden lährettiin shinne.