lainataan doping -ketjusta:
minulle on ihan sama mitä termiä asiasta halutaan käyttää, mutta tällainen suhtautuminen ei ole millään tavalla ainutlaatuista. Osa voi olla rekrytoinnin kannalta ratkaisevassa roolissa. Siinä on tekemistä vakuuttaa pätevyydestään jos ennakkoasenne on että kuuluu ihmisryhmään joka on niin tyhmä että olemassaolo ei ole selitettävissä.
Yleistäminen on toki yleisessä isossa kuvassa väärin. Sukupuolissa nyt kuitenkin on eroja, haluttiin sitä nähdä tai ei. Tauskin keikat ovat täynnä naisia, Auerin Anneli saa olla melko yksinäinen. Naiset lähettelevät Breivikille rakkauskirjeitä, Aileen Wuornos tuskin sai ainuttakaan. Naiset tulevat keskenäänkin erilailla toimeen kuin miehet, noin siis yleisesti. Miehet sopivat toisenlaisiin ympäristöihin yleisesti paremmin kun naiset, siinä kun naiset taas toiseen. Toki ihminen tulee kohdata yksilönä ja toimivan tiimin kokonaiseksi tarvitaan riittävän samanlaisia ja samalla riittävän erilaisia tyyppejä sukupuolesta riippumatta.
Itse olin aikanaan nelisen vuotta naisvoittoisella alalla töissä. Tuona aikana minä itse olin muutaman kuukauden ajan siinä kiertävässä roolissa jonka kohteena oli sen (naisten) paskamyllyn, juorukierteen ja pikkukiusan keskiö. Paksunahkaisena se nyt ei niin haitannut, mutta kyllähän se "kiusaaminen" silti tuntui. Tuon kokemuksen seurauksena, ja miesjoukkueissa ikäni viettäneen tulin siihen tulokseen että kouluttauduin varsin miesvoittoiselle alalle. Ilokseni olen huomannut, että miesvoittoiselle alalle suuntautuvat naisetkin ovat pääsääntöisesti varsin hyviä tyyppejä.
Ai niin, hoxhox... Jos et tajunnut niin tuo lainaamaasi oli puolihuumorilla kirjoitettu.