Valtakunnan kovin mielensäpahoittaja ja puolestaloukkaantuja on jälleen ilmoittautunut iltapäivälehtiä lukevan maakunta-Suomen tunteiden tulkiksi. Sääli, että YLElläkin on oltava tällainen pakollinen persu-edustaja pilaamassa muutoin varsin laadukasta mediasisältöä.
Mitä tulee kolumnin sisältöön, niin siinähän vain toistellaan loppuun pureskeltuja näennäiskriisejä, jotka epäilemättä tuntuvat kovin kiinnostavan Ukkolaa. Mitään muita teemoja hän ei ilmeisesti osaa käsitellä.
Jiihaa!!! Kiitos tuosta nimityksestä, käytän sitä allekirjoituksena, mikäli joltakin toiseltakin jäseneltä tuon arvosanailun saan, en uskalla yhteen mielikuvaan nojautua: "Valtakunnan kovin mielensäpahoittaja". Ei kai tämän käyttöön mitään copyright-jutskaa liity?
Aivan mahtavaa, mä olen jonkun mielessä huippujätkä! Tunnen gloorian hehkumuksen, peruutan ennenaikaisen kuolemani. Ryhdyn uudessa loistossani rakentelemaan fyyreröinti-suunnitelmaa. Kansakunnan mielensäpahoittelijoiden puolue pitäisi kai perustaa. Tai vaiko persuttaa puolue.
Ns. maakunta-Suomen tunteiden tulkki, sekin on jo sinänsä hieno arvonimi. Juju tuossa on, että on pitänyt kai sitten elää, hankkia elantonsakin parikymmentä vuotta Espoossa, Helsingissä, Vantaalla toki vain kuukausia, mutta eikö olekin hienoa kun on maailmassa on maakuntienkin mielipiteilijöitä, kotiinsa palaajia. Vaan ei ole todellakaan ole: kun suomalainen mies palaa eteläpohojalaasille juurille, niin siinä ei ole monikulttuurisuuden hiventäkään, mitään arvostettevaa vaan ainoastaan junttiutta.
Monikulttuurisuus on hienoa, heimot ovat jänniä. Erilainen ajattelu on hienoa, kunhan siinä ei ole suomalaisuuden hiventäkään. Pohjalaiset ovat väärässä, kulttuurissaan. Savo-karjalainen kulttuuri ei ole yhtä häiritsevän suomalaista.
IP-lehdykät eivät luo mitään uutta, kehitä itse juttujaan. Nuo parasiitit kuvaavat maailman menoa, toisin kuin vihreät langat, suomen kuvalehdet ja helsingin sanomat, jotka kasvattavat, ideoivat ja muokkaavat ihmisten ajattelua oikeaan suuntaan, ne ovat oikeita medioita. Valikoidessaan Oikean Tiedon Maailmasta ja siitä syntesioiden oikean suunnan Eldoradoon. Uskovaisten julkaisuja alkavat muistuttaa nuo, vartiotorneja.
Ymmärrän, että sinua harmittaa, jos Ylellä on töissä jokin väärinajattelija.
Sinä Parempana Ihmisenä olisit nauttinut Yleisradiosta seiskytluvulla. Silloin oli vankka linja voimissaan. Älylliset keskinkertaisuudet pääsivät julistamaan Totuutta.
Ja arvee-lisuke: enhän minä mitään toista opiniota kaipaa, luotan Mursuun: aloitan poliittisen urani vaikka ei oikein huvitakaan, allekirjoittelen raflaavasti.