MIkä oli aiempi "epälooginen pointtini"? Olen keskustellut parisuhteista ja eroista siinä kontekstissa, mikä tähän keskusteluun on tuotu. Useat nimimerkit ovat vihjailleet, että miehiä dumpataan nykyisessä tasa-arvon ilmapiirissä oman onnensa nojaan, kun äiti lähtee lapsista piittaamatta hurvittelemaan. Tämä on konteksti, jossa olen käynyt keskustelua. Minun näkemykseni mukaan jokaisen pitää vapaasti saada valita, onko suhteessa vai ei. Tämä on toki historiallisesti varsin "radikaali" näkemys, mutta nykyisin aika laajalti allekirjoitettu perusperiaate.Sinulla on aivan käsittämätön taito sivuuttaa täydellisiä analogioita, jotka osoittavat ristiriitoja ajattelussasi. @BigRedCat heitti analogian, jonka takia sinun on käytännössä pakko joko myöntää, että aiempi pointtisi oli epälooginen ja jopa epärehellinen, tai sitten myöntää, että "naisen euro" kertoo mielestäsi jotain naisten huonommuudesta. Tasan kaksi vaihtoehtoa, jos haluat olla loogisesti koherentti. Sen sijaan tykitätkin ilmoille tuohon analogiaan täysin liittymättömän pätkän sukupuolten välisen tasa-arvon kokemuspohjaisuudesta.
Mikäli tarkoitit, että talous- ja yhteiskuntapoliittinen tulonjakodiskurssi vastaisi parinmuodostusta, niin se on toki relevantti kysymys. Nähdäksenii nämä kaksi ovat kuitenkin perustavalla tasolla erilaisia sosiaalisen elämän osa-alueita: ihmistä ei voi pakottaa toisen ihmisen seuraan, mutta yrityksen voi pakottaa toimimaan tasa-arvotietoisesti ja työehtosopimusten mukaisesti. Talouspoliittinen toiminta on näistä se, josta tuleekin poliittisesti kiistellä.