Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Puuhasteluseura
Yhden yksittäisen jutun irralleen repiminen vastaavien joukosta on tekopyhää ja älyllisesti epärehellistä puuhaa.
Minä taas olen oikeasti yllättynyt, että tästä on saatu aikaiseksi älyllistä keskustelua ja porukka osaa ja uskaltaa tuoda esille omat mielipiteensä tällaisista järjestetyistä showtansseista, joilla ei ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa SM-liigassa.
Itse pelihän oli sangen oivallista jääkiekkoa kauden avaukseksi ja varsinkin Hifkin puolelta. Ja hommahan olisi mennyt hienosti, jos Helge olisi noutanut Kankaanperän Tenuten päähän kohdistuneen taklauksen jälkeen. Se kai olisi jopa ollut Helgen tehtävä SM-liigan poliisina. Helge ja Kip olisivat sitten voineet ottaa matsinsa seuraavassa pelissä ja silloin olisi ollut pojilla, joukkueilla ja katsojilla vähän tunnettakin mukana.
Kannattaisi ehkä myös miettiä sitä, kannattaako kaukaloväkivallan vastustusta lisätä tällaisilla täysin tyhjänpäiväisillä nyhjäyksillä? Sanomattakin on kai selvää, että kun päättäjät pidetään varpaillaan tällaisilla showtansseilla, niin sitten kun saadaan oikeasti jotain tapahtumaa kentälle(esim. Komarovin koulutus osa x), niin päitä tulee tippumaan ja edellisiltä kausilta langetetut sakot ovat murto-osia tulevista.
Noihin vahingoimisyrityksiin vielä sen verran, että eikös näiden poliisien tehtävä pitänyt olla vahingoittamisyritysten estäminen ennakolta tai ainakin syyllisten rankaiseminen. Nyt on ollut vähän hiljaisempaa ja poliisit tanssahtelee keskenään niin kuin Anttila keväthuumassaan.