Onko edellinen alusvaateministeri ehtinyt makaamaan puolen jatkoajan kanssa, vai mistä lie johtuu nykyinen vastenmielisyys "show-tappeluita" kohtaan. Joka tapauksessa oppi näkyy menneen perille.
En vaan ole havainnut samanlaista "show-tappeluiden" vastustusta aiemmin, joten epäilys lienee aiheellinen.
Kuulunkohan sitten itse sitten siihen jälkimmäiseen puoliskoon, kun ei ole vielä oveen koputettu... Ei ole ehkä vielä ehtinyt tänne asti.
Pelin kulkuun kuuluville hanskauksille kyllä, näille Raw:n ja Smackdownin kaltaisille showlle ei kiitos.
Itseäni lainaten tuolta otteluketjufoorumin puolelta. Eli en edelleenkään ymmärrä tuon Helge-Brennan myllyn pointtia. Kai se oli vaan pakko tiputtaa tumput, kun mediassa oli puhuttu siitä enemmän kuin muuten itse ottelusta.
Siksi kysynkin, että mitä tuo showhanskaus antoi lisää itse pelille, sitä hehkuttaville faneille ja miten se vei eteenpäin lajia?
Haluan myös jääkiekkoon mielummin käsillelyöntejä,polvitaklauksia ja Sean Gagnoneja. Edellämainitut sentään satuttaa tahalleen ihmistä toisin kuin nämä show miehet.
Niin, joskus jotkut on tapellut sen seurauksena, kun jotain viikateiskuja tai vast. on tapahtunut. Silloin se onkin oikein ottaa vähän miehestä mittaa ja antaa opetusta kuinka ei toimia jatkossa. Rikollista toimintaa tule aina olemaan, on showtappeluita tai ei. Esim. Komarov tai joku muu varmaan pelästyi tätä Helga-Brennan showta, eikä koskaan enää lyö mailalla ketään, edes vahingossa.
Ja se on aivan varmaa, että aina tappelussa halutaan vahingoittaa toista tahallaan, oli se showta tai ei. Vai oliko jätkät sopinut, että vedellään vain vähän sinnepäin näytteeksi, ettei esim. legot tipu katuun tai jotain?!
Miksi muuten aina nämä törkeydet esim. juuri huitomiset jne. tulee esiin näissä keskusteluissa näiden showtappeluiden yhtydessä? Sama koskee muista tilanteista saatuja pelikieltoja ja niiden vertailua tappeluista saatuihin pelikieltoihin.
Välillä tosiaan tuntuu, että kiekko-otteluista halutaan enemmän showta ja viihdettä ja itse peli jää vähemmälle huomiolle. Kun katsoo töllöstä Rawta tai Smackdownia, niin siellähän yleisö on aivan mehuissaan tälle showlle. Ilmeisesti lätkää pitäisi kehittää samaan suuntaan, kun näyttäisi sille, että maalit ja muut hienoudet eivät niin paljoa yleisöä kiinnosta ja vain showtappelu saa yleisön kirkumaan seisaaltaan innostuksesta. Harmi, että tuokin mylly kesti noinkin vähän aikaa. Vai olisiko tässä keino saada enemmän ääntä halliin, kun muuten on aika hiljaista?! Jenkeissä toi tuotteistaminen osataan aika helvetin hyvin ja viihde setit, kuten juuri esim. Raw ja Smackdown ovat suurta bisnestä. Hitaasti se vain rantautuu Suomeen. Tätäköhän ne Jokerit ja HIFK ovat lähdössä hakemaan siitä showtappeluiden luvatusta kiekkosarjasta, PM-liigasta?
Seuraavaa showta odotellessa.