Tappeluketju 2006-07

  • 488 671
  • 2 038

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Wrighter kirjoitti:
Allekirjoituksesi jo kertoo kaiken porilaisesta jääkiekon ymmärryksestä. No kiva että teidän pelissä tapeltiin. Se onkin luultavasti ainoa missä Ässät pärjää tällä kaudella.

Niin, Lukolla huikeat kaksi pistettä enemmän, joten kai me ollaan hävitty tää kausi... Tarttee varmaan myydä kausari kun ei ne kumminkaan mitään osaa, vaikka Lukolle turpiin annettiinkin.

Toivottavasti joku kanava näyttää väännön.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
peno kirjoitti:
Q taitaa vedellä kahdella nimimerkillä, samaa tasoa ja asiantuntevuutta viestit täynnä. Crombeen on tapellut sen verran paljon, ettei sinulla ole varaa tyrmätä hänen tappelutaitoja yhden tappelun perusteella, jota et ole edes nähnyt. Ehkä parempi että palaat sinne Lukon omille keskustelupalstoille ikäistesi seuraan.

Trollia ei saisi ruokkia, mutta minkäs teet...

Allekirjoituksesi: "Meidät saatana raiskattiin tossa ensimmäisessä erässä, se on ihan fakta!"
Juha Pajuoja kommentoi tuomaritoimintaa Tappara-Ässät pelistä 30.9.2006

Luulen, että Pajuojakin häpeää jo tuota kommentointiaan bussin kyydissä. Olisin itse ottanut tuon allekirjoituksekseni, mutten kerinnyt.

Netistä näkee ihan riittävästi Crombeenin tappeluja, eikä tuo Henryn tyrmäys ainakaan luottamusta hänen taitoihinsa sillä saralla lisännyt. Toisaalta on mielenkiintoista, kuinka Ässä-kannattajat menevät aina välittömästi henkilökohtaisuuksiin negatiivisen palautteen johdosta. Lieneekö tehdas/työläiskaupungilla vaikutusta asiaan?
 

Bud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylän syksyllä saavutetut mestaruudet
Wrighter kirjoitti:
Allekirjoituksesi jo kertoo kaiken porilaisesta jääkiekon ymmärryksestä. No kiva että teidän pelissä tapeltiin. Se onkin luultavasti ainoa missä Ässät pärjää tällä kaudella.

Miten se tappelu oikeasti pättyi? Klippejä olisi kiva nähdä, kun ei noista raporteista ota pirukaan selvää.

No teillähän on jo pärjätty viime vuodesta lähtien. Harmi ettei meillä ole samaan pystytty. Toki olisi mielenkiintoista saada klippi, kävi matsissa miten vaan.

ps.Koskahan joku lugulainen tappelee ensimmäisen kerran sitten Hunkesin..
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä en kommentoi tappelua ennen kuin olen sen itse nähnyt. Toivon että Crombeen ei ottaisi kovin usein pelikieltoja tappeluista, koska on tärkeä pelaaja joukkueelle. Varsinkin nyt kun Forsbacka ja Toivonen ovat poissa. Kyllä joukkue aika mikkihiiri-pitoinen on jos Crombeen olisi vielä katsomon puolella :S
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
arpa80 kirjoitti:
Näin kyllä itse tappelun ja corembeen sai enemmän iskuja perille. Jalat sotkeentu johonkin oliko se sitten railo taikka joku, mutta lyöntiin ei tippunut.

OK. Mää olen yksi niistä tuhansista SM-Liigajoukkueiden tukijaloista, eli paikan päällä pelejä seuraava. Mun silmiini C-päädyssä näytti satavarmasti, että Crompulan kaatoi Henry, mutta sovitaan sitten kyseessä olleen railo ja Burken iskun ilmavirta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Yuppi kirjoitti:
Netistä näkee ihan riittävästi Crombeenin tappeluja

Ja niiden perusteella tuomitset kaverin täysin? Pari klippiä joissa Crombeen on saanut selkäänsä saman liigan kovimmilta nyrkkisankareilta. Eipä taida tämä Henrykään mikään sukka olla, joten jos B.J ottaa turpaansa esim. teidän gooni-Ilkalta niin sitten voidaan huolestua.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Bud kirjoitti:
No teillähän on jo pärjätty viime vuodesta lähtien. Harmi ettei meillä ole samaan pystytty. Toki olisi mielenkiintoista saada klippi, kävi matsissa miten vaan.

ps.Koskahan joku lugulainen tappelee ensimmäisen kerran sitten Hunkesin..

Ihan sama mulle vaikkei kukaan tappelisi ikinä. Mulle on pääasia joukkueen menestys ja maalit. Kiva se silti on vääntöjäkin nähdä. Ehkä sitten Porissa, kun peli on Lukolle jo selvä ja Ässäläisten on pakko herätellä yleisöä.

Ja teillä pärjättiin viime vuonna. Koska sitä ennen? Nyt saunaan..
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
peno kirjoitti:
Eipä taida tämä Henrykään mikään sukka olla, joten jos B.J ottaa turpaansa esim. teidän gooni-Ilkalta niin sitten voidaan huolestua.

Tästä olemme täysin samaa mieltä, tästä on hyvä jatkaa!
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hevosmies kirjoitti:
OK. Mää olen yksi niistä tuhansista SM-Liigajoukkueiden tukijaloista, eli paikan päällä pelejä seuraava. Mun silmiini C-päädyssä näytti satavarmasti, että Crompulan kaatoi Henry, mutta sovitaan sitten kyseessä olleen railo ja Burken iskun ilmavirta.
Olin samassa paikkaa (liekkö vielö työpaikkakaveri :) )..mutta corembeen sai ennen kaatumistaan perille ihan suoran iskun. Luisteli taakse päin Henry löi, mutta ei mielestäni osunut vaan Corembeen kaatui jään takia tms.

Henry on tappelijana ehkä hiukan parempi vaikka otti iskuja vastaan enemmän.Corembeen oli liian alhaalla koko ajan (lyötävissä) vaikka saikin tässä matsissa enemmän iskuja perille.

Tuomarien päätös oli hieno että ei tullut or:riä. Ihmeen kauan kesti ennen kuin Murphy pudotti hanskanssa.
 

Bud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylän syksyllä saavutetut mestaruudet
Wrighter kirjoitti:
Ihan sama mulle vaikkei kukaan tappelisi ikinä. Mulle on pääasia joukkueen menestys ja maalit. Kiva se silti on vääntöjäkin nähdä. Ehkä sitten Porissa, kun peli on Lukolle jo selvä ja Ässäläisten on pakko herätellä yleisöä.

Ja teillä pärjättiin viime vuonna. Koska sitä ennen? Nyt saunaan..

Eiköhän olla pärjätty teille tänäkin vuonna ja onhan noita viirejä katossa kuitenkin..
Teillä on nähty menestystä erityisen paljon, jätittehän viime vuonnakin kalpan taaksenne.. Onnea teille siitä.
Mutta jos joku on saanut videoklippiä ni oishan se hienoa, vaikka Raumalaiset tietää kaiken näkemättäkin..
 

axe

Jäsen
aceman81 kirjoitti:
Oliko Henryllä ja Crombeenilla kanssakäymisiä aiemmin pelin aikana, oliko pelissä fyysisiä elementtejä, mistä saivat kimmokkeen matsata? Jos ihan kunnon iskujenvaihto ollut, niin täytyy hattua nostaa tuomarin antamille pelirangaistuksille. Näin saisi tuomita jatkossakin.

Mäntylä jatkoi siitä mihin viime kaudella jäi ja pyrki telomaan vastustajan tähtiä ja hänen taklauksensa (en nähnyt, kuulin vain paukahduksen) jälkeen oli vähän tönimistä ja Kuusela innokkaimmin pyrki koulutuspuuhiin. Henryllä taas oli avauserässä hetkensä Sammalkankaan kanssa ja kaksikko jatkoi jutustelua vielä tauolle lähdettäessä. Onneksi nyt kuitenkin Henryn matsi tuli sitten vähän kovempaa kaveria vastaan.

Ja kyllähän nyt jokaisen pitäisi erottaa kompastumisen/kampituksen jäykkä kaatuminen missä yritetään hakea vielä tasapainoakin ja sitten sellainen säkkinä putoaminen kun polvet notkahtaa. Tänään oli sitä jälkimmäistä selvästi.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Mä oon yrittäny miettiä, mikä näissä tappeluissa viehättää. Ne tuo paljon lisää viihdettä otteluihin, joista moni kannattaja tykkää, mutta onko niillä myös "tärkeämpääkin" arvoa, jotta ne kuuluisivat jääkiekkoon?

Tarkotus ei ole olla provo, vaan oon yrittäny kovasti miettiä, miks tappelut ns. kuuluu jääkiekkoon. :)
 

twins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Älykkäästi pelaava
Kylla Henry iski kaverin polvilleen,kummempia pullistelematta. Sammalkangaskin siisti otteensa Henryn puhuteltua hanta. Hieno ammattimies ja osaa pelatakin.
 

Mr.Bungle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & muut kissaeläimet
Loistavaa että Tampereella nähdään isännän otteita edes sen toisen seuran pelaajien puolesta. Jatkakaahan samaan malliin!
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Puolueettoman näkökannan on tappelusta esittänyt Jokerifani arpa80, joten siihen on uskominen, kun ei niitä clippejä ole ainakaan televisiosta vielä tullut. Katsotaan sitten uudestaan, kun saadaan videokuvaa. Hieno homma, että nyrkit heiluu ja tällä kertaa selvittiin vain pelirangaistuksilla.
 

hardflip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alexander Barkov Jr.

hardflip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alexander Barkov Jr.
TosiFani kirjoitti:
Osuu pahasti, siis nyrkki tai oikeastaan ei osu, mutta, mutta... No, se railo...

Niin, 22 vuoden välein tapahtuu ihme. Se oli viime keväänä, mitäs nyt? Tuli turpaan puhtaasti pelissä ja tuli turpaan tappelussa?

Voi itku.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hieno homma että nyt tuli vain pelirangaistukset mutta en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa tuomareille että toisista myllyista saa ottelurangaistukset ja toisista ihan vastaavista pelirangaistukset.
Pelaajat joutuvat täysin eri asemaan toisiinsa nähden.
 

Hoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
TosiFani kirjoitti:
Jos minulta kysyt niin pelissä Ässät sai puhtaasti turpaan, mutta tappelusta en voi olla varma.

Kyllä. Molemmissa tuli turpaan ihan oikeasti.
Kamppi,railo tai jotain muuta kuin nyrkki kaatoi Blowjobin haluavat uskoa kaikki Ässäläiset jotka eivät olleet paikalla. No klippi löytynee jostain ja asia varmistuu.
Mielipiteeni paikanpäältä: hyvä vasuri!
 

A.P.Weinrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, respect HIFK.
Yuppi kirjoitti:
Lieneekö tehdas/työläiskaupungilla vaikutusta asiaan?

No niin, nyt aletaan päästä asiaan. Ilmeisesti OKL:n rauman osasto on nostanut paikallisen intelligentsian tason sellaisiin sfääreihin, että "tappelua" Forss/Davis muistellaan edelleen tuolla Satakunnan Ateenassa kuin suurempaakin gladiaattorinäytöstä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Videoklippiä tuosta BJ:n ja Henryn väännöstä olisi mukava nähdä, sen verran puolueellisia ja ristiriitaisia on täällä nähdyt lausunnot olleet. Oli miten oli, Henry ja BJ molemmat ovat kovia tekijöitä tässä liigassa ja hienoa että saatiin kuparinen rikki hanskausosaston suhteen näille kavereille. Pelirangaistuksista plussaa muuten kujalla olleelle tuomarille.

Tampereen ja Rauman suunnalla on kyllä niin kovat Ässä-traumat ja ahdistukset päällä, että oikeen silmiä sattuu lukea joidenkin kirjoittajien suoltamaa tekstiä. Kiva notta Ässät aiheuttaa tunteita siellä suunnalla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
A.P.Weinrich kirjoitti:
No niin, nyt aletaan päästä asiaan. Ilmeisesti OKL:n rauman osasto on nostanut paikallisen intelligentsian tason sellaisiin sfääreihin, että "tappelua" Forss/Davis muistellaan edelleen tuolla Satakunnan Ateenassa kuin suurempaakin gladiaattorinäytöstä.
Miksi mennä raumalaisten provoihin? Niin kuin Hal Gill - joka ei uskaltanut SM-liigassa tapella - sanoi: Jos haluan tekemistä, niin Raumalta on lyhyt matka Poriin ja Turkuun.

Koittakaa raumalaiset saada elämäänne muutakin sisältöä kuin Lukko. Tämä on ainoastaan urheilua, herätkää 2000-luvulle. Perustakaa vaikka uusia baareja sinne, joissa saatte yhdessä purkaa patoutumia.

No, johan niitä tappeluita on tullut tälle kaudella. Kieltämättä kattavat ennakot, mutta kaksi ihka oikeata tappelua tähän mennnessä :D. Toisaalta, ehkä nyt kun tällä viikolla molemmat tappelut on tullut, niin hanat siitä aukeaa.

Pistäkää joku kiltti ihminen tuo Henry-Crombeen -vääntö Youtubeen jossain vaiheessa. Tärkeintähän on, että niitä tappeluita tulee. Respectit molemmille!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös