Acid kirjoitti:...Shedden on Kanukki valmentaja ja se mitä Pasi teki ei ole hyväksyttävää ja se pitää kuitata. Mut jos sulla on vaikeuksia ymmärtää asioita, niin olen pahoillani.
Eli Simo Pulkki pelaa teillä kiekollisessa roolissa??
Acid kirjoitti:...Shedden on Kanukki valmentaja ja se mitä Pasi teki ei ole hyväksyttävää ja se pitää kuitata. Mut jos sulla on vaikeuksia ymmärtää asioita, niin olen pahoillani.
Tiesitkö että Pulkki oli loukkaantunut jo silloin? Simo ei pelaa vielä pitkään aikaan. Antaa olla, ei jaksa noita sun höpötyksiä.TosiFani kirjoitti:Eli Simo Pulkki pelaa teillä kiekollisessa roolissa??
Acid kirjoitti:Tiesitkö että Pulkki oli loukkaantunut jo silloin? Simo ei pelaa vielä pitkään aikaan. Antaa olla, ei jaksa noita sun höpötyksiä.
Animal kirjoitti:Jerestä voidaan olla montaa mieltä, mutta minun mielestä Schnabel teki oikein mennessään puolustamaan joukkueen kapteenia ja haastamaan Heleniuksen.
TosiFani kirjoitti:Eli hankitaan pelaaja gooni rooliin ulkomailta?? Eikö esim. FPS:n Kantelus olisi riittänyt??
lennox kirjoitti:Suomessa jääkiekko-tappelukulttuuri on lapsenkengissä. Joka ilta ei voi voittaa. Tätä voi kysyä vaikka Georgesilta, Derekiltä, Brianilta jne. Jääkiekko-tappelu on käytännössä päähänlyönti-kisa, vartaloiskut, väistöt, torjunnat loistavat poissa olollaan yms. Tämän takia kisassa pärjäävät joko tekniset/vahvat (Vandy) tai isokokoiset/tappelulahjoja omaavat (Helge). Esim. Levokari on täysi nyrkkeilysäkki (vaikka kokoa ja painoa onkin), mutta hippasten alkaessa miehestä ei ole mihinkään. Jokainen joka uskaltaa tiputtaa hanskansa saa ak:lta propsit. Sillä ei ole väliä, voittaako vai häviääkö. Jos joukkueessa on ns. "kovanaama", niin väitän, että se vaikuttaa koko muuhun pelaajistoon (positiivisessä mielessä). Shedden on kyllä aika guru (esim. Kudrockin/Vihkon noutamiset viime keväänä olivat ennalta sovittu pelisuunnitelmissa), ja nyt mies hankkii Vandyn. Todella pätevä valmentaja, vaikka ei suosikkijoukkueita valmennakaan. Vandy tulee saamaan "työkeikkoja" siitä olen varma. Nielikäinen vs. Vandy tulee tapahtumaan tiistaina. Saa nähdä miten Pasi pärjää (tappelukokemus on kuitenkin aivan eri luokkaa Vandyn kanssa). Onneksi Pasi ei kuitenkaan ota taka-askelia, harmi ettei itse pääse paikan päälle matsia seuraamaan.
Voppie kirjoitti:Olit ilmeisesti seuraamassa peliä, kun tiedät Jeren paenneen vaihtoaitioon karkuun? mixu tuossa selvensikin tilanteen kulun, eli minkäänlaista karkuun lähtöä tai kilpparia Valtosen tyyliin ei kyllä nähty. Normaalin kaavan mukaan, joukkueen "poliisi" tuli väliin ja hoiti nyrkkihommat tähtipelaajan puolesta. Eikös tällainen käytös ole ihan yleistä muuallakin maailmassa?
nakkisormi kirjoitti:Kantelushan on todellinen gooni... Eiköhän Vandy ole parempi tähän rooliin taitojensa puolesta, saattaa tulla voittojakin tappeluista mikä on aina plussaa.
Tiistaita odotellessa!
Animal kirjoitti:Taitaa tämä "Rhino" olla nähty...
TosiFani kirjoitti:Ainoa ero VandenBusshen ja Kanteluksen välillä on palkkakuitissa, pilkun paikka nimittäin.
TosiFani kirjoitti:Totta kai on parempi, mutta mikä on jääkiekkotappelun todellinen tarkoitus??
Otetaan Helenius - Schnabel tappelu esimerkikisi. Eli Hele meni huomauttamaan Karalahtea rumasta taklauksesta, Schnabel tulee väliin ja molemmat ulos.
Helenius näytti ettei täällä kannata riehua, Karalahti kentällä, Helenius ei. Eli todellisuudessa Helenius takasi tällä tempulla HIFK:lle paremmat mahdollisuudet sikailuun.
Toisaalta, jos tarkoitus on viedä joku ulos kentältä, ettei tämä sikaile tai yritetään saada parempi mukaan, siihen ei tarvita voittoa tappelusta. Eli onko kuitenkin niin että Schnabel olikin todellinen voittaja??
Peli Jokerit - HIFK. Nielikäinen ei pelkää VandenBusshea eli Nielikäisen toiminta on ihan samanlaista kuin ennenkin. VandenBusshe tekee työnsä ja molemmat ulos, OR.
Ainoa ero VandenBusshen ja Kanteluksen välillä on palkkakuitissa, pilkun paikka nimittäin.
nakkisormi kirjoitti:...Molemmat ulos tappelusta ja molempien homma hoidettu. Yksinkertaista...
Acid kirjoitti:Voitko tosiaan olla noin tyhmä? Kuka pelkää Kantelusta, sehän on pelkkä säkki. Vandy taas, no kyllä sä huomaat kauden aikana kuinka paljon hyötyä hänestä on. Oma jengi saa itseluottamusta ja kyllä vastustajat alkaa miettimään kun Vandy tiputtaa näitä meidän liigan "kovia" äijiä kuten Pasi.
TosiFani kirjoitti:Onko se noin yksinkertaista?? Itse en valmentajana pitäisi tästä, koska Karalahti jäi kentälle. Ehkä Schnabel onkin uusi noutaja...
Kantelus olisi tämän tyyppisen homman hoitanut paljon halvemmalla.
tohtori4 kirjoitti:Ps. on muuten huvittavaa, että heti kun narrit hankkii vähän kovemman jampan, niin alkaa "Vandy vetää teijän Nielikäistä ihan 100-0 dunkkuun!" uhot. Ja samalla unohdetaan asioiden oikea laita tyystin. Ei teillä narri faneilla voi olla niin huono itsetunto!
Q kirjoitti:Katsotaan tämän illan kierros vielä rauhassa loppuun. Itse veikkaan, että jokerien kontatessa vandy tappelee itsensä suihkuun välttäen tiistain kohtaamisen paikallisvastustajan kanssa..
Onneksi Vandy on saanut jo kuulla, että HIFK on paikallisvastustaja ja Nielikäinen tulee antamaan kuonoon heti ekassa vaihdossa. Toivottavasti Vandy pelaa kortit oikein ja tappelee Kalpan varamaalivahti Kimmo Kapasen kanssa ja näin ollen välttää pelottavan Nielikäisen tai jopa Schnabelin kohtaamisen. Loppu kausi meneekin sitten saman kässärin mukaan eli Vandy tappelee aina edellisessä pelissä ennen kun on paikalliskamppailu...Q kirjoitti:Katsotaan tämän illan kierros vielä rauhassa loppuun. Itse veikkaan, että jokerien kontatessa vandy tappelee itsensä suihkuun välttäen tiistain kohtaamisen paikallisvastustajan kanssa..
Morrow10 kirjoitti:Mitenköhän tuossa Tampereen tappelussa kävi?
Beagle Boy kirjoitti:Oliko Jere Lahdessa Kapteeni vai kohteliko Helge Kibeä jotenkin kaltoin vai tuliko Karalahden kaptenius vanhasta muistista?
EI OLE TOTTA!! Ville Vuohtoniemi ja vain PRK???d2uce kirjoitti:Positiivista on myös se, että PRK:lla selvisivät molemmat.