aceman81 kirjoitti:Eihän tossa ole mitään järkeä.
Tää on painajainen. Jonka aloitti urkkaruutu. Tänks!
aceman81 kirjoitti:Eihän tossa ole mitään järkeä.
kristian kirjoitti:Suomi on sitten hauska maa. Pedofiilit ja raiskaajat juoksevat kaduilla vapaana, ja poliisi aloittaa tutkinnan JÄÄKIEKKO-OTTELUN reilusta tappelusta... jossa satakiloiset ammattimiehet läpsivät toisiaan täysi haarniska päällä.
Uskomatonta. Edes Ruotsissa ei oltaisi NÄIN pateettisia.
Itse olen miettinyt aivan samaa monta kertaa. Ja lupaan tässä nyt julkisesti, että jos olen isona rikas, niin perustan Suomeen täysin yksityisen jääkiekkoliigan, jossa pelataan NHL-säännöillä.coffin kirjoitti:Olen jo aiemmin peräänkuuluttanut 3-4 joukkueen sarjaa Suomeen, jossa pelattaisiin LNAH-liigan tavoin. Sinne ei kukkahattu tädeillä ja muilla heidän hengenheimolaisillaan olisi mitään asiaa.
JimmyMac kirjoitti:Totta! Kyllä taas on sellainen olo, että paljon mieluummin näkisin lätkän Suomessakin samanlaisessa asemassa kuin mitä se on Briteissä. Siellä hommaa pyörittää lähinnä kanadalaiset, jotka oikeasti tietävät mistä jääkiekossa on kysymys. Säännöt voidaan tehdä sellaisiksi kuin huvittaa - ilman minkään tahon painostusta (esim. täksi kaudeksi otettiin NHL-tyyliin tappelusta 5 min rangaistukset). Peleissä käyvät ihmiset, joita homma ihan oikeasti kiinnostaa ja jotka tietävät pelistä jotain, tai sitten eksoottista, intensiivistä ja vauhdikasta jääurheilua katsomaan tulevat perus-britit. Julkisuudessa jääkiekkoa kohtaan ei ole käytännössä mitään kiinnostusta, joten ei tarvitse edes yrittää nuolla kenenkään perseitä, vaan kiekkoa pelataan niillä säännöillä, joilla pelaajat sitä haluavat pelata ja joilla lätkäfanit sitä haluavat katsoa. Suomessa näin ei tapahdu, vaan tarvitsee ottaa huomioon joidenkin perkeleen kukkahattujen mielipiteet.
Toivottavasti SM-liigan johdossa nyt pokka pitää, eikä lähdetä tähän hommaan mukaan. Tappelurangaistuksen muuttaminen pelkäksi 5+PRK:ksi oli loistava "uudistus". Jos sitä nyt TAAS julkisen painostuksen perusteella aletaan muuttamaan, niin silloin kyllä vitutuskäyrä nousee todella koviin sfääreihin.
Ja helvetti vielä tuota jutun alkua "10 vuotta sitten otsikoissa olivat taitokiekko ja Saku Koivu". Muistan niin elävästi kun -95 finaalien aikaan iltapäivälehtien lööpit kirkuivat muistaakseni Aravirran suulla sodanjulistusta, kun TPS oli vähän ajellut Jokereita seinille toisessa finaalissa. Kolmannessa finaalissa se sota sitten nähtiin joukkotappelun muodossa. Oli suoranaista valehtelua ja tosiasioiden vääristelyä, että toimittaja jätti tämän kertomatta, tai sitten on vaan niin helvetin pässi, ettei tiedä koko tapauksesta mitään.
A#A kirjoitti:Animalia en edes VIITSI lähteä kommentoimaan sen enempää kuin, että seuraa aikaasi ja katsele RAW, subbarilta se tulee.
JimmyMac kirjoitti:Tämä on ihan totta. Vika ei ole siinä, että nämä haaskalinnut jeesustelevat medioissa, vaan siinä, ettei SM-liigan/Jääkiekkoliiton sisältä löydy tarpeeksi iso-munaista kaveria sanomaan, miten asiat oikeasti ovat.
axe kirjoitti:Siinä missä "kukkahattutätien" ja "kaukalopallon ystävien" pitää hyväksyä tappelut osana jääkiekkoa, niin myös "väkivaltafriikkien" ja "nyrkkeilyn ystävien" pitäisi oppia tekemään ihan sama asia. Näistä hommista saa todella erinomaisen viihdyttäviä juttuja á la Suutarin tarinat, mutta yksittäisten ottelujen yksittäisten nujakoiden hehkuttaminen ja merkityksen korostaminen on silkkaa hulluutta.
vilperi kirjoitti:Ja miten jonkun mielestä jääkiekkoon kuuluu olennaisena osana tappelut ja väkivaltaisuus?
En näe mitään järkeä.
Mielestäni tappeluissa, tai rajuissa taklauksissa ei ole mitään hienoa. Ja pidän anteeksi vain, lähes jopa sairaina, niitä ihmisiä joille tappelemiset ovat kaiken a ja o. Mitä mielihyvää voi saada, siitä että katselee toisten satuttamista?
Jääkiekko on taitolaji alunperiään ja sellaisena se myös pysyköön. Vähän voi tietenkin taklata, ja totta kai se kuuluukin lajiin,mutta mielestäni jääkiekkoon ei kuulu mitkään Nielikäisen ja VandenBucchen riitelyt jäällä.
vlad kirjoitti:Jokainen näkee jääkiekon omalla tavallaan mutta tietyssä mielessä en ymmärrä sitä, että ryhdytään nostamaan omaa näkökantaansa muita ylemmäksi. Yhtälailla minä voisin tuomita sinut koskapa näkemyksesi kiekosta ei ole sama kuin minulla, mutta en tee tätä vaan annan sinun pitää kiinni omasta näkemyksesti - toivottavasti kuitenkin ymmärrät sen etteivät kaikki ihmiset ole samanlaisia vaan toiset saavat nautintoa (siitähän tässä pääsääntöisesti on kyse) erilaisista asioista kuin toiset. Toisia viehättää silkka taitopeli josta fyysisyys on karsittu likimain olemattomiin, toisia taasen kiekossa pitää taidon ohella olla mukana rutkasti fyysisyyttä jonka äärimmäisin ilmentymä ovat sitten tappelut.
vlad.
Vimes kirjoitti:
Wrighter kirjoitti:Jos sellainen tapahtuu, että nämä miehet keskenään tappelevat, menen minä heti seuraavana arkipäivänä tekemään rikosilmoituksen kyseisestä tapahtumasta!
Ikijokeri kirjoitti:Hiljaiseksi vetää. Montakohan kertaa herra Heinäluoma on nähty kiekko-ottelussa?
Ikijokeri kirjoitti:En tiedä, onko ollut jo täällä, mutta...
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2006/10/474786
Hiljaiseksi vetää. Montakohan kertaa herra Heinäluoma on nähty kiekko-ottelussa?
Hiljaiseksi vetää. Montakohan kertaa herra Heinäluoma on nähty kiekko-ottelussa?