Anteeksi vaan, mutta menetkö halliin kuuntelemaan kuuluttajaa, vai seuraamaan peliä. Ja mitä lauluihin tulee, niin ne vaihtuu lähes vuosittain.
Pitäskö kenties ottaa rautalanka esiin ja kehitellä siitä jotain.... Mä olen käynyt paikan päällä pelejä katsomassa noin 1000 alkaen kaudesta 1985-1986 joista 90% Hakametsässä.
Peliä toki sinne seuraan on menty mutta kun toi uutuudenviehätys on jo kaikonnut niin se että menen halliin niin muukin asia pitää olla kunnossa kuin itse asia.
Sanon nyt sullekin että NÄMÄ KAIKKI ovat vaan syitä mitä olen tuonut esille kun perustelen pudonneita yleisömääriä. Onko tässä jotain kohtaa mitä et ymmärrä?
Peli on kunnossa mutta kaikki muu onkin sitten kaikkea muuta väliltä välttävä-hyvä... Ryöstöhinnat joka tuotteessa sitten muutenkin rahastuksen meininki. Sitten tosiaan kun on 500 kertaa kuullut noi Kääriäisen jorinat niin nää normaalit paskapelit ei nappaa jos lippu+makkara ja muutama olut on jo 50€ pieti niin kyllä siitä miettii että ostaako mielummin kopan olutta ja katsoo pelin Kotiteatterista...