Taitaa olla Vauhkonen takaisin pelikunnossa?Patrik Puistola tänään KOOVEEn ykköskentässä.
Patrik Puistola tänään KOOVEEn ykköskentässä.
Eikös TuTon pitänyt olla meidän farmi?
Garteig on kyllä aika hauska kaveri. Neljä peliä, neljä voittoa, 3 päästettyä, torjuntaprosentti 97,37.
Tyyli on erilainen kuin monella muulla, mutta kiekot eivät löydä selän taakse.
Hylätty maali minua vähän ihmetyttää
Sai kyllä vähän vauhtia pakilta, mutta se siitä.Mua ei. Kaveri ajoi molemmilla luistimilla maalivahdin alueelle ja otti kontaktin Garteigiin. Aivan selvä hylkäyksen paikka.
Tämän kauden linjauksella hyvä tuomio, ei tehnyt kaikkeaan välttääkseen kontaktia. Itse olisin tuonkin ollut valmis hyväksymään.Sai kyllä vähän vauhtia pakilta, mutta se siitä.
Huomenna on Jukurit vastassa ja on mielenkiintoista nähdä paljonko tulee katsojia hallille. viikonlopun peleihin pitäisi tulla kevyesti se 6000 katsojaa vastustajista riippumatta, jos uuteen halliin meinataan saada se 8000 katsojaa. Varmasti uudesssa hallissa ne puitteet ovat paremmat, mutta niin ne ovat omalla kotisohvallakin, josta pelejä voi seurata ystävien kanssa. Pelejä taitaa olla tällä hetkellä ihan liian paljon, kun suurin osa peleistä osuu vielä keskelle viikkoa. Jos porukkaan ei saada hallille näin hyvän kauden alun jälkeen, niin sitten millä?
Nyt kyllä vähän keulii. Kahdeksan ottelua pelattu.
Olen vain huolissani, ettei käy niin kuin Turussa. Uskon, että Helsinki ei ole vertailukelpoinen, kun puhutaan katsojamääristä, koska talousalue on paljon suurempi. Jokerit ei saa hallia täyteen, vaikka KHL kiekko on laadukkaampaa, kuin meidän liiga. Hifk saisi varmasti isomman ja toimivan hallin täyteen.Tuskin tulee.
Semmoinen 4300-5200 tullut lauantai-syksyn "Mestis"-otteluun viime vuosina. Lasten-lauantai peleissä on Jukurit ja Sportit vetäneet 6500, muuten ei.
Vaikka kuinka koitat asiasta jankata, niin Hakametsän huono logistiikka ei ole vertailukelpoinen sen uuden halliin toimivampaan logistiikkaan. Esim. jopa Helsingistä Tappara-fanit pääsee hallille junalla samassa ajassa, mikä meikäläiseltä menee tällä hetkellä bussinvaihdon takia Lempäälästä Hakametsään.
Vaikka et osoittanut kysymystä minulle, niin vastaan kuitenkin.... Oletko oikeasti sitä mieltä, että ongelmat ovat logistiikassa ja hallin viihtyvyydessä. Ei se Hakametsän halli nyt niin kaukana ole keskustasta, vaikka sinne menisi kävellen.
Voitto tuli rutiinilla tänään. Ei kelvannut Sportille tänään pisteet. Paikkoja oli Sportilla, mutta niistä pitää tehdä maalit. Hylätty maali minua vähän ihmetyttää, mutta otetaan vastaan, jos tuomarit sen meille suovat. Eroa ei ollut ihan niin paljon, kun tulos tänään näyttää. Ilmeisesti katsojia ei tuo hallille edes hyvä menestys alkukaudesta, kun katsojia vain 4041. On siinä töitä seuralla, että saadaan uusi halli edes puoliksi täyteen, mutta sillähän ei ole mitään tekemistä joukkueen peliesityksiin.
... tosiaan kun itse menen seuraavan kerran halliin niin tuntuisi että menee 2003 vuoden peliin. Kääriäinen kuuluttamassa, samat biisit ja mikään ei oo muuttunu.
Äläs nyt Petriä mollaa, on ihan oikea mies paikallaan. Amanda ”KukaVitunTyrkky” Harkimoako kaipaat?Sen lisäks tosiaan kun itse menen seuraavan kerran halliin niin tuntuisi että menee 2003 vuoden peliin. Kääriäinen kuuluttamassa, samat biisit ja mikään ei oo muuttunu.
Äläs nyt Petriä mollaa, on ihan oikea mies paikallaan. Amanda ”KukaVitunTyrkky” Harkimoako kaipaat?
Anteeksi vaan, mutta menetkö halliin kuuntelemaan kuuluttajaa, vai seuraamaan peliä. Ja mitä lauluihin tulee, niin ne vaihtuu lähes vuosittain.Lähinnä tarkoitin noilla sitä syitä miksi Tapparan yleisömäärät ovat mitä ovat. Kääriäinen on ammattilainen mutta kun ne samat jorinat on nähty ja kuultu 500 kertaa niin se että menee halliin seuraavan kerran niin joskus olisi kiva kun olis jotain muuta.
No kysytään näin että missä vaiheessa sulla tulis kiintiöö radiokanavaa täyteen jos siellä soitettais pelkästään samoja lauluja 15 vuotta?