Vähän lisää taas
Susi:
OK, pointsit Tompalle, jos hän on fanit Tampereella vakuuttanut, ja myönnetään, etten ole jokaista Tapparan playoff-peliä nähnyt runkosarjasta puhumattakaan, mutta puhun yksinkertaisesti niistä vaikutelmista, joita olen saanut silloin kun niitä pelejä olen nähnyt. On yksi fakta, joka mielestäni pitää paikkansa aina:
Yksikään maalivahti ei ole jokaisen mielestä huono. Vaikka jätkälle menisi 10 vedosta 10 sisään, voi häntä senkin jälkeen aina puolustella vaikka kuinka ihmeellisillä syillä ja todeta vielä perään että itse olen helvetin tyytyväinen hänen otteisiinsa. Perään voi vielä todeta myös sen, että on itse nähnyt miehen pelejä paljon enemmän ja että hän treeneissäkin vetää sellaisia haamutorjuntoja että huhhuh. Tällä yritän sanoa vain sen, että en minä pysty teille vastaamaan tässä väittelyssä, koska en ole Tompan pelejä tarpeeksi nähnyt. Yksikään maalivahti liigassa ei koskaan ole ollut huono. Jokaisesta löytyy hyviä ja huonoja puolia. Tämä asia on muuten NYT loppuunkäsitelty. En enää jaksa alkaa väittelemään samasta asiasta. Kaikki tietävät mitä mieltä olen ja nyt vain katsotaan nuo finaalit ja tehdään niistä johtopäätökset.
Heh, taidat tulkita viestejä väärin, jos niistä katkeruutta löydät. Vanha viisaus taitaa tässäkin pitää paikkansa eli ihminen tulkitsee viestejä juuri sillä tavalla kuin hän haluaa niitä tulkita. Olet päättänyt, että olen katkera Bluesin fani, ja siis näet siitä merkkejä myös viesteissäni. Mielestäni putoamisen pettymys huuhtoitui niskasta jo ajat sitten, ja täällä olen vain yrittänyt tuoda omia näkemyksiäni julki. Ei siinä pitäisi olla mitään erikoista, että otan käsittelyyni Banhamin ja Draperin; heidäthän tunnen parhaiten Espoonkin ajoilta. Mun mielestä Espoon faneilla ei pitäisi muutenkaan olla mitään syytä masennukseen tai katkeruuteen lätkän osalta, meillähän on kaikkea mitä vain voi toivoa...paitsi menestystä. Eiköhän sekin vielä tänne tiensä löydä...