Re: Kommentteja
Viestin lähetti Cannibal
Ja sitten nimim. Susi:
Ei mulla mitään sen kummempia patoutumia ole. Ihan rauhallisessa ja odottavassa mielentilassa näitä kirjoittelen. Oli tietysti huono homma, ettei Draperista ollut joukkueen pelastajaksi Bluesissa paskan pakiston takia, mutta pääsyynä oli pakisto. Tuskin Tomppa yhtään sen parempi on nytkään, Tapparan peli nyt vaan on tuhat kertaa tiiviimpää varsinkin alakerrassa kuin Bluesin vastaava viime kaudella. Tiiviin paketin takana maalivahdin on helppo pelata...ei tarvitse olla Hasek todellakaan pärjätäkseen ja saadakseen hyviä prosentteja. Kuulostaa tyhmältä sanoa tämä sama asia jo ties kuinka monennen kerran. Halvaksi Tomppa varmasti teille tulee, mutta eiköhän Jussilla ole varaa...sellaisilla rahoillahan se pyyhkii perseensä. Niin, ja mestaruuden teille, jos se teille tulee, varmistaa tiivis paketti varsinkin pakistossa eikä todellakaan Tomppa. Tai sehän nähdään pian miten käy. Katsotaankin oikein tarkkaan kuka sen varmistaa. Lyödäänkö vetoa ettei ole Draper?
En muuten tiedä mistä tilanteesta oikein puhut tuossa? Ei se yhteen maaliin ole jäänyt se ryssimistilasto. Missä vaiheessa Barkov on omiin laittanut? Luulin, että siinä onnistui vain the man in the middle eli Tero Määttä....
Ahaa, no minä kun luulin, että olet nähnyt jokaisen Tapparan
pudotuspelin tänä keväänä ja varsinkin nähnyt jokaisen tilanteen,
josta Tapparaa vastaan on maali tehty. Ehkäpä sallit minun informoida sinua, jotta voit taas tulevaisuudessa jatkaa Draperin arvosteluasi paremmilla faktoilla.
Tämä kyseinen tilanne siis tapahtui ensimmäisessä Tappara-TPS
semifinaalissa. Kolmannen erän alussa Tapparan johtaessa 1-0 Tepsin Tommi Hannus syöksyi Tapparan maalin taakse josta antoi namupassin maalin eteen. Tästä sitten Barkov onnistui ohjaamaan kiekon Draperin selän taakse. Sanomattakin lienee selvää, että tämä oli ainoa osuma mikä kyseisessä pelissä Draperin taakse tehtiin. Sinusta esim. myös tässä tilanteessa Draper osoitti oman ammattitaidottomuutensa?
Ja jos kertaamme vielä lisää Tompan päästettyjä maaleja, niin yksi
näistä nähtiin Turussa toisessa semissä Tepsin pelatessa ylivoimaa. Mika Lehtisen veto siniviivalta muutti suuntaa Luoman
takamuksesta ja kuti painui Draperin selän taakse. Sanomattakin lienee selvää, että tämä oli ainoa osuma mikä kyseisessä pelissä Draperin taakse tehtiin.
Ja kolmas peli. Marco Tuokon veto b-pisteeltä Mäntylän & Grönvallin huonon pelin jälkeen kulmassa. Tuokko pääsi ampumaan vapaasti ja minäkäkin yllätyin tätä ratkaisua. Seurasin matsia Tapparan maalin takana ja ddotin tilanteessa Tuokolta syöttöä maalille, missä oli valmiina vapaa tepsin pelaaja. Mutta ei tuo maali kovin tärkeäksi muodostunut, oli se sitten helppo maali tai ei. Tämän jälkeen siis lienee taas sanomattakin selvää, että tämä oli ainoa osuma mikä kyseisessä pelissä Draperin taakse tehtiin. Mm. jatkoajalla Draper pelasti jo pari varmaa maalipaikkaa. Esim. Vahalahti pääsi ampumaan täysin vapaasti maalin edestä Draperin silti torjuessa vedon. Jos tuon olisi päästänyt maaliin, olisi tämä semifinaalisarja luultavasti
edennyt viiteen peliin saakka.
Toki olen samaa mieltä, kuin esim. eagle että ei Tapparan mahdollinen tuleva mestaruus ole täysin Draperin varassa. Muun joukkueen pitää onnistua täydellisesti myös Draperin ohella. Draper on kuitenkin viimeinen lukko siellä Tapparan maalilla joka pelaamisellaan hyvin pitkälti ratkaisee miten otteluissa lopulta käy. Tähän asti olen erittäin luottavainen jatkoa ajatellen. Ainoastaan niitä seikkailuja maalin taakse Tomppa voisi vähän rajoittaa. Ne kun tuovat vähän liikaa jännitystä peliin.
Katkeruutesi paistaa kyllä teksteistäsi liian hyvin läpi. Tosin onhan
tuota samaa juttua saanut lukea jo siitä asti kun Draperin tulo
Tapparaan selvisi joten sinänsä se ei minua ole varsinaisesti
yllättänyt. Jos haluat olla todella sitä mieltä, että lähes tulkoon
kuka tahansa maalivahti olisi Tapparan maalinsuussa parempi kuin Draper, niin siitä vaan ihan vapaasti.
Varsinaiseen ottelusarjan spekulointiin palaan tässä vielä myöhemmin ennen matsien alkua. Nyt pitää palailla töiden pariin.