Miksi et lue niitä viestejä? Jatkat täällä samaan tapaan kuin LaTe_Show cobolin kysymyksen suhteen. LaTe_Show hiljeni, kun huomasi virheensä. Käy nyt lukemassa se vastaukseni, mikä on viestissä 2292. Se on vastaukseni Maple Leafille kysymykseen, mikä kuului jotenkin näin:"Mikäli et tarkoita minua, mitä ihmettä sitten tarkoitat?".
Tekisipä nyt mieleni sanoa, että käy lukemassa se keskimääräinen, äärimmäisen älykäs viesti ihan mistä tahansa otteluketjusta ja mielellään siitä vaiheesta, kun erimielisyyttä alkaa ilmetä jostain asiasta x. Siis, jos siffamaisen selkeää viestintää suositaan. Se on minun vastaukseni sinulle, saat päätellä ihan itse mikä se on. Lue niitä otteluketjuja, ihan mikä tahansa Ässät-Lukko- tai Lukko-Ässät-ketju olkoon tässä se sosiologinen, osin empiirisesti kasvatustieteellinenkin referenssi.
Maple Leaf epäili sinua muunnellun totuuden puhujaksi, valehtelijaksi sillä argumentilla, jonka minä olen tänne laittanut kolmeen kertaan ja ao. nimimerkki samaten. Siihen sinä et ole vastausta antanut, joten turha nyt yrittää väen vängällä kääntää fokusta tästä asiasta sivuun.
On kyllä toivottava, ettei sinulla ole normielämässä pelikirja ihan noin repaleina kuin mitä täällä keskustelupalstalla. Viihdearvo sinänsä on hirveän mukavaa ja parhaimmillaan viestisi ovat melkoisen (ehkä tahattomankin, mutta kuitenkin) rehevää viihdettä. Tämä nyky-siffa on taas on melko puisevaa seurattavaa. Äläkähän nyt ala provosoitua, menee hommasta loppukin viihdearvo.
Olet kyllä Tammisen vaikutuksesta sinällään ihan oikeassa, että Juhanin myötä kokonaisuudessa alkaa ennen pitkää kiinnostaa aivan kaikki muut asiat kuin jääkiekko. Pystyssä on sellainen show, joka on samaan aikaan montaa asiaa: henkilöstövalmennusta, saippuaoopperaa, kesäteatteria, Riian sirkusta ja kassakoneen kilinää. Juhani vetää naruista ja menee nauraen pankkiin. Kuten sanottu julkisestikin, arvostan Tammista kyllä yrittäjänä, joka taikoo setelin vaikka kaniinin peräaukosta.
Jääkiekko ja siihen keskittyneet ihmiset ovat tässä baletissa vain sivuosan esittäjiä. Kuten Tamminen sanoi jo Sveitsiin-lähtönsä yhteydessä, "häntä eivät kiinnosta pelaajien mielipiteet tai kritiikki". Oma näkemykseni on, että tällainen tie on tuhon tie.