Tamin Audi pois täältä!

  • 946 312
  • 3 295

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tami on minun silmissäni "maailman suurin vauva". Ei sellainen henkilö ole Tj, vaan jonkun Tj:n rautaisessa otteessa valmentava alansa huippuosaaja. Jos hänet pidetään tiukassa otteessa, kuten ilmeisesti Junno Kärpissa sm-liigaan nousuun saakka, niin menestystä tulee. Sitten "Tami" potki taas irti raameistaan ja hänelle oli pakko antaa potkut seuraavan kauden aikana.
 
Viimeksi muokattu:

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Vaasalaisia voi lohduttaa tietenkin sillä, että siffa ei ole Sportin, vaan Tammisen/Sihvosen kannattaja. Nimimerkki siffan sitoutuminen Vaasan Sportiin on yhtä höyhenenkevyt kuin Tammisenkin. Kun Tammisen Audi tai Sihvosen kynä kaartaa jonnekin, kaartaa siffakin. Kannattihan hän jonkin aikaa myös unkarilaista Szekesfehervar Alba Volan -joukkuetta — ilmeisesti hän oli tutustunut ko. joukkueen pelikirjaan ja piti sitä riittävän modernina (eli puolustaja syöttää hyökkääjälle).

Se, että ko. joukkueen kannattaminen kesti siffalla likimain saman ajan kuin Toni Sihvosen pesti porukassa, saattaa vaikuttaa asiaan. Tonin Petteri-veljen perseen nuolemistahan tuo siffalta kaiketi oli, mutta mitäpä siitä, jokainen saa fanittaa mitä, ketä ja mistä syystä haluaa.

Kokonaan toinen asia on tietenkin se, että nimimerkki siffa jättää vastaamatta asiallisiin kysymyksiin ja väittää toisten kirjoittamiksi asioita, joita ei ole kirjoitettu — siis valehtelee. Se on paitsi normaalien käytöstapojen vastaista, myös äärettömän surullista. Se kertoo jostain sellaisesta inhimillisestä tragediasta ja aikuisuuden karttamisesta, jota meidän muiden tulisi ehkä pyrkiä ymmärtämään.

Tämä viesti on lainattava kokonaan, että jää varmasti elämään tänne JA:n keskusteluun. Olen tehnyt sen huomion, että vastaavanlaiset, uutta sisältöä keskusteltavana aiheena olevaan asiaan antavat viestit häviävät mystisesti täältä pois.

Olen ilmoittanut jo aikoja sitten, että en keskustele henkilöiden kanssa, jotka yhdistävät JA:n nimimerkin ja hänen nimensä tai vihjaavat niistä vähäisimmässäkään määrin. Asiallisiin kysymyksiin olen vastannut täällä enemmän kuin kukaan toinen nimimerkki. Sen voivat todistaa ne kymmenet tuhannet JA:aa seuraavat henkilöt, jotka ovat tälläkin kaudella käyneet JA:ssa kurkkaamassa tätä mielenkiintoista Sportin ja Tamin ketjua. Tami on aivan ylivoimainen persoona suomalaisessa jääkiekkoilussa ja JA on saanut hänen ansiostaan suuren huomion jääkiekkoväen puolelta.

Edit: Nytkin oli viimeisen vrk:n aikana käynyt n. 5000 lukijaa katsomassa tätä Tami-ketjua! Näin se menee.
 
Viimeksi muokattu:

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siffa, kertoisitko vielä, mitä tuolla ylläolevalla kirjoituksellasi tarkoitat?

Tai siis, miksi tuo viesti oli lainattava kokonaan? Viestistäsi saa sen käsityksen, että Maple Leaf vihjailee JA:n kirjoittajan nimimerkin ja oikean nimen yhdistämisestä. Parhaalla tahdollanikaan en vihjailua tuosta viestistä löydä.

Tässä ketjussa on kyllä niin monimutkaista jankkaamista, että ei siitä kukaan ulkopuolinen ota selvää. Asiaan pitää olla paneutunut, jotta voisi kumota keskustelussa esitetyt faktat. Ja kun interwebbi on täynnä "faktaa", jonka todenperäisyydestä ei voi olla varma, niin edessä on loputon suo.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Olen ilmoittanut jo aikoja sitten, että en keskustele henkilöiden kanssa, jotka yhdistävät JA:n nimimerkin ja hänen nimensä tai vihjaavat niistä vähäisimmässäkään määrin. Asiallisiin kysymyksiin olen vastannut täällä enemmän kuin kukaan toinen nimimerkki.

Mikäli tarkoitat tämän perusteluksi sille, ettet vastaa esittämiini asiallisiin kysymyksiin, olet jälleen valheen poluilla: en ole ikinä lukuisina Jatkoaika-vuosinani yhdessäkään viestissäni yhdistellyt nimimerkkejä nimiin, en edes vihjaillut sellaisesta.

Mikäli et tarkoita tätä, mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ja jos tarkoitat, on syytteesi raju, ja haluan sinun esittävän minulle sen viestin, jossa moista olen sinun suhteesi tehnyt. Ole hyvä ja kaiva sellainen esiin.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Täytyy olla siffan ja Petteri Sihvosen kanssa eri mieltä siitä, että Juhani Tamminen aiheuttaa Suomen jääkiekkoilun tuhon. Mieletöntä, että nämä herrat ovat yhdessä päätyneet tälläiseen lopputulokseen analyysiensa kautta. Pohjanmaan ulkopuolella jopa ennenkuulumatonta.

Mielestäni Juhani Tammista ei voi pitää edesvastuussa tälläisistä asioista kuten suomalaisen jääkiekon tuhoaminen. Ovatko oppipojat kääntyneet mestariaan vastaan?
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ylivoimaisia valmentajasaavutuksia: 5000 nettilukijaa!

Mikäli tarkoitat tämän perusteluksi sille, ettet vastaa esittämiini asiallisiin kysymyksiin, olet jälleen valheen poluilla: en ole ikinä lukuisina Jatkoaika-vuosinani yhdessäkään viestissäni yhdistellyt nimimerkkejä nimiin, en edes vihjaillut sellaisesta.
Mikäli et tarkoita tätä, mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ja jos tarkoitat, on syytteesi raju, ja haluan sinun esittävän minulle sen viestin, jossa moista olen sinun suhteesi tehnyt. Ole hyvä ja kaiva sellainen esiin.

Jepjep, älä unta näe. Rehellinen perustelu kun olisi kuulunut: "en vastaa nimimerkeille, joiden kysymyksiin, argumentteihin, perusteluihin ja tietoihin kompetenssini ei mitenkään riitä" (ja niitähän riittää).

Mutta tämä on toki mission impossible: käsitteet "rehellinen" ja "perustelu" ovat ko. nimimerkin yhteydessä tuntemattomia suureita. Niillä on toiminnan kanssa lähes yhtä vähän tekoa kuin reaalimaailmassa jääkiekkoa kehittävän ja duunissaan menestyvän koutsin työllä (J. ja K. Jalonen, Kari Heikkilä, Rauli Urama jne.) ja sillä, montako nettinörttiä lukee yhtä ketjua yhden la-illan aikana, keskenään.

Toki tällaistakin voi työntää valmentajan CV:hen ansioksi, jos se muuten näyttää jo todella ankealta... mutta ei kannata ihmetellä ilmeitä työnhakutilanteessa. Ne koutsit, jotka todella osaavat työnsä, ovat esillä ihan muissa yhteyksissä - ja aiheena ovat aivan muut asiat kuin jatkuvat talous- ja joukkueen sisäiset kriisit, toisiaan seuraavat välirikot ja potkut/eroamiset, hysteerinen itsekehu ja kolumnit, joissa kerrotaan kuinka kova sana jätkä oli baarissa 70-luvulla (!:).

edit: kiitos A-pisteelle ketjun parhaista tahallaan aiheutetuista nauruista. "Mahahaavainen kotka" - priceless:).
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen voivat todistaa ne kymmenet tuhannet JA:aa seuraavat henkilöt, jotka ovat tälläkin kaudella käyneet JA:ssa kurkkaamassa tätä mielenkiintoista Sportin ja Tamin ketjua. Tami on aivan ylivoimainen persoona suomalaisessa jääkiekkoilussa ja JA on saanut hänen ansiostaan suuren huomion jääkiekkoväen puolelta.

Edit: Nytkin oli viimeisen vrk:n aikana käynyt n. 5000 lukijaa katsomassa tätä Tami-ketjua! Näin se menee.

Ja mitä sitten jos jotkut tätä ketjua lukevat? En ymmärrä yhtään mitä haet taas tällä. Onko sulla joku veto vetämässä, vai miksi onanoit jatkuvasti kävijämääristä? Tamista on tulossa hiljalleen liian vanha ja liian sekava. Nämä merkit on ollut ilmassa jo jonkin aikaa, mutta viime keväästä tähän päivään asti on mennyt vähän liian kovaa.. Enkä vieläkään ymmärrä miksi tästä ketjusta kävijämäärineen pitäisi olla housujen etumus tahmassa...ei tää nyt niin iso juttu ole?

"Näin se menee" Mikä menee miten?

Edit. Enkä nyt tiedä onko sekään niin hienoa että Tami-ketjua käydään aktiivisesti lukemassa. Ketjuahan luetaan lähinnä siksi että koko keskustelu on täynnä koomisia käänteitä ja koska Tamminen on jatkoajan, sekä (suurimman osan) kiekkoilua seuraavien mielestä yksi suurimmista pelleistä maanpäällä. Tietty jotkut ovat Tammisestakin kiinnostuneita.
 
Viimeksi muokattu:

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Oululaisille ja porilaisille palstaveljille sellainen kysymys, että onko Tamminen käynyt lähtönsä jälkeen enää luennoimassa niille yrityksille, jotka ovat Porissa ja Oulussa?

Tuskin miestä nähdään Vaasassa enää koskaan missään firman tilaisuuksissa, kun Audi on kääntänyt nokkansa kohti Turkua.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Asiallisiin kysymyksiin olen vastannut täällä enemmän kuin kukaan toinen nimimerkki.
Paljon paskaa olet tosiaan kirjoittanut, mutta tuo lauseesi on pahin valheesi tähän asti. Et vastaa IKINÄ asiallisiin kysymyksiin.
 

Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
MIKKELIN JUKURIT
Edit: Nytkin oli viimeisen vrk:n aikana käynyt n. 5000 lukijaa katsomassa tätä Tami-ketjua! Näin se menee.

Tästä voit ottaa kaiken kunnia itsellesi. Tämän parempaa viihdettä on vaikeaa löytää, kun suu vaahdossa yrität pitää uppoavan Tamin pinnalla. Tamin puolustamisesi on suoraan verrannollinen Irakin tiedoitusministerin vakuutuksiin, että kaikki on hyvin ja jenkit eivät tule pääsemään Bagdadiin, samanaikaisesti TV:ssä näkyy taustalla USA:n tankkeja ajamassa Bagdadin katuja pitkin. Aika on ajanut vanhan miehen Tamin ohitse, mutta Tamin tiedoitusministeri Siffa yrittää viimeiseen asti pitää kulisseja yllä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Onko tilastomies ja Major Julli oikeassa? Vedättääkö siffa meitä? Itse alan olla sitä mieltä, että kyllä vedättää meitä muita ns. anti-tameja noilla Juhani-Suuri jutuillaan.

että en keskustele henkilöiden kanssa, jotka yhdistävät JA:n nimimerkin ja hänen nimensä tai vihjaavat niistä vähäisimmässäkään määrin. -clip- Nytkin oli viimeisen vrk:n aikana käynyt n. 5000 lukijaa katsomassa tätä Tami-ketjua! Näin se menee.

Näin se siis menee: tämän täytyy olla jokin sosiologinen/yhteiskuntapoliittinen/tiedotusopillinen koe. Täytyyhän?
Jos asia ei ole noin, niin siffalla on töitä ainakin Pohjois-Koreassa. Siellä varmasti annetaan arvoa noin fanaattiselle henkilölle ja eiköhän sieltä löydy tarvittaessa halkovaja ja puita...
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Tamin merkitys JA:n lukijamääriin

Täytyy yrittää paremmalla onnella selvittää Tamin merkitystä JA:n kirjoituksiin ja lukijamääriin. Tälläisen nettifoorumin merkitys voidaan arvioida lukijamäärien perusteella. Vähän niinkuin lehtien suosiota mitataan niiden painosmäärillä.

Tarkastelen seuraavassa tämän kauden aikana aktiisina olleita Mestiksen viestiketjuja suuruusjärjestyksessä:

Tamin Audi pois täältä 483`544 lukijakertaa
Sport 2009-2010 478`558
Sportin talous 192`930
KooKoo 2009-2010 168`368
TuTo 2009-2010 125`788
RoKi 2009-10 joukkueen kasaam. 112`464
Sport&media 91`914
Hokki 2009-2010 71`454
Oskar Osala 69`008
HeKi 2009-2010 64`612
Jokipojat 2009-2010 57`765
Jukurit 2009-2010 57`765
SaPKo 2009-2010 51`104
Kiekko-Vantaa 2009-2010 49`630
Matt Maccarone 41`725
D Team 2009-2010 32`118
LeKi 2009-2010 29`939

Sport on ylivoimaisesti Mestiksen kiinnostavin joukkue täällä JA:ssa. RoKi on tullut heti korkealle kiinnostavuudessa. Siellähän Sportilla ja RoKi:lla on vielä muitakin viestiketjuja, joilla on merkittäviä lukijamääriä. KooKoon lukijamäärä on käsittääkseni pudonnut paljon niistä ajoista, kun ukkometson kanssa pidettiin siellä keskusteluja yllä.

Itsellä ei ole journalistista koulutusta, joten joku alan nainen/mies kommentoikoon noita lukuja perusteellisemmin.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Olen ilmoittanut jo aikoja sitten, että en keskustele henkilöiden kanssa, jotka yhdistävät JA:n nimimerkin ja hänen nimensä tai vihjaavat niistä vähäisimmässäkään määrin. Asiallisiin kysymyksiin olen vastannut täällä enemmän kuin kukaan toinen nimimerkki.

Mikäli tarkoitat tämän perusteluksi sille, ettet vastaa esittämiini asiallisiin kysymyksiin, olet jälleen valheen poluilla: en ole ikinä lukuisina Jatkoaika-vuosinani yhdessäkään viestissäni yhdistellyt nimimerkkejä nimiin, en edes vihjaillut sellaisesta.

Mikäli et tarkoita tätä, mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ja jos tarkoitat, on syytteesi raju, ja haluan sinun esittävän minulle sen viestin, jossa moista olen sinun suhteesi tehnyt. Ole hyvä ja kaiva sellainen esiin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mikäli et tarkoita tätä, mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ja jos tarkoitat, on syytteesi raju, ja haluan sinun esittävän minulle sen viestin, jossa moista olen sinun suhteesi tehnyt. Ole hyvä ja kaiva sellainen esiin.
Turha luulla että näin tapahtuisi. Näissäkin asioissa "keskustelu" ko. henkilön kanssa menee kuten tämä muukin palstalla esittämänsä provokaatio. Hän esittää väitteen, eikä pysty sitä näyttämään toteen ja kun sitten itse todistat hänen taas kerran puhuvan pelkkää paskaa ja valehtelevan, asia vaan ohitetaan. Näin kävi myös kun väitti minun kutsuneen häntä idiootiksi. Veikkaan että tässäkin tapauksessa selitykseksi tarjotaan: "olet sitten vissiin käynyt muokkaamassa viestejäsi". Säälittävää.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Täytyy yrittää paremmalla onnella selvittää Tamin merkitystä JA:n kirjoituksiin ja lukijamääriin.

Itse odotin ana lyy siä Tamin merkityksestä eri nimimerkeille ottamalla huomioon kuinka monta viestiä kukin nimimerkki on esimerkiksi tähän ketjuun kirjoittanut.

Toisaalta miksi lähteä edes vähää alusta miettimään jonkun keskustelupalstan kirjoituksia ja lukijamääriä, sillä helppoahan tänne on tulla nimettömänä huutelemaan kaiken maailman turhuuksia. Toisaalta, saatiinhan se keskustelu taas pois siitä kuumasta perunasta -tätäkö se "jos et kestä kuumutta..." tarkoitti?

Itse veikkaan, että nuo suuret lukijamäärät johtuvat siitä että anti-tamit hakkaavat F5:sta 24/7, mutta virallisen tiedon saamme vasta kun nimimerkki Corbucci tulee kertomaan sen meille.
 
Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Turha luulla että näin tapahtuisi. Näissäkin asioissa "keskustelu" ko. henkilön kanssa menee kuten tämä muukin palstalla esittämänsä provokaatio. Hän esittää väitteen, eikä pysty sitä näyttämään toteen ja kun sitten itse todistat hänen taas kerran puhuvan pelkkää paskaa ja valehtelevan, asia vaan ohitetaan. Näin kävi myös kun väitti minun kutsuneen häntä idiootiksi. Veikkaan että tässäkin tapauksessa selitykseksi tarjotaan: "olet sitten vissiin käynyt muokkaamassa viestejäsi". Säälittävää.

Jos nimimerkki siffa kieltäytyy vastaamasta asiallisiin kysymyksiini perustellen hiljaisuuttaan sillä, että olisin jossain viestissäni spekuloinut hänen henkilöllisyydellään tai edes vihjaillut nimimerkin ja siviiliminän yhteyksistä, esittää hän samalla syytöksen siitä, että olisin rikkonut Jatkoajan sääntöjä. Se on vakava syytös, ja sellaisen esittäminen vaatii tuekseen todisteita — esimerkiksi sellaisen viestini, jossa moista on tehty.

Jos hän ei tarkoita hiljaisuutensa perusteissa minun viestejäni, on hänen selityksensä hiljaisuudestaan käsittämätön. Jommin kummin.

Mutta jos hän tarkoittaa, että minä olisin spekuloinut nimimerkkien oikealla henkilöllisyydellä, on minulla sääntörikkeestä (ja nettietiketin rikkomisesta) syytettynä oikeus tietää, mihin hänen syytöksensä perustuu, ja nähdä sellainen viestini, jossa tällaista toimintaa on tehty.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse odotin ana lyy siä Tamin merkityksestä eri nimimerkeille ottamalla huomioon kuinka monta viestiä kukin nimimerkki on esimerkiksi tähän ketjuun kirjoittanut.


Aika yllättävä nimimerkki tuon listan kärjessä...vieläpä komealla kaulalla seuraavaan. Itse nousen tällä viestillä kymmeneen viestiin, näin se menee!
Vaikka Siffa sanoo vastaavansa asiallisiin kysymyksiin, eihän sitä kuitenkaan tee. Jonkun melkein pitäisi listata yhteen viestiin kaikki kysymykset jotka Siffa on ohittanut tai jättänyt huomiotta. Siinä olisi vähän vastailtavaa näin joulun ratoksi.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Itse odotin ana lyy siä Tamin merkityksestä eri nimimerkeille ottamalla huomioon kuinka monta viestiä kukin nimimerkki on esimerkiksi tähän ketjuun kirjoittanut.

Tamin merkitystä täällä voi tarkastella monelta kantilta. Siitä olen varma, että Jatkoaika nettifoorumina on kiitollinen siitä, että kirjoittajia ja lukijoita on paljon. Sinä olet yksi aktiisivimmista ei-Sport-kannattajista ja olet pitänyt omalta osaltasi Sportin keskusteluja vilkkaina.

Omasta puolestani olen saanut valtavasti lisätietoa esim. Porin Ässien ja Oulun Kärppien 1990-luvun lopun ja 2000-luvun värikkäistä vaiheista. Esim. se, että Junno oli antanut Risto Dufvalle ja Kari Heikkilälle mahdollisuudet nostaa Kärpät takaisin SM-liigaan. Kun se ei heiltä onnistunut, niin Junno valitsi Tamin, joka nosti Kärpät SM-liigaan. Dufva ja Heikkilä kuuluvat tämän päivän kärkivalmentajiimme ja arvostan heitä suuresti. Tuolloin Oulussa oli kuitenkin tilaus Tamin expertiisille. Tamin on valinnut Vaasan Sport tekemään saman, minkä hän toteutti Oulussa. Sportin johto on saanut turhaan kovaa arvostelua siitä, että se valitsi tehtävän hoitamiseen Tamin. Tamin arvostelu kolahtaa samalla niiden nilkkaan, jotka hänet on valinnut. Tamin Porin tj-aika oli yhteisten selvitystemme perusteella jotain muuta, mitä sen on väitetty olleen (organisaatio sekavassa tilassa, talous kuralla eikä sitä yhtä termiä voi käyttää kuvaamaan Ässien tilannetta Tamin lähdön jälkeen. Tosin ei sitä termiä ole enää täällä kukaan käyttänytkään.

Edit1: Unohtui kiittää nimimerkkilistaasi. Väitän, että ainakin joku osa viesteistäni on myös vastauksia muille nimimerkeillä. Olen aiemmin väittänyt, että olen vastannut täällä muiden viesteihin enemmän kuin kukaan muu. Väite siitä, että en vastaa muiden viesteihin, on siis väärä.

Edit2: Olisiko mitään mieltä arvioida, moniko listastasi on Tamin kannattaja ja montako anti-tamia lista sisältää. Itse ilmoittaudun Tamin kannattajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Vielä kerran.

Olen ilmoittanut jo aikoja sitten, että en keskustele henkilöiden kanssa, jotka yhdistävät JA:n nimimerkin ja hänen nimensä tai vihjaavat niistä vähäisimmässäkään määrin. Asiallisiin kysymyksiin olen vastannut täällä enemmän kuin kukaan toinen nimimerkki.

Mikäli tarkoitat tämän perusteluksi sille, ettet vastaa esittämiini asiallisiin kysymyksiin, olet jälleen valheen poluilla: en ole ikinä lukuisina Jatkoaika-vuosinani yhdessäkään viestissäni yhdistellyt nimimerkkejä nimiin, en edes vihjaillut sellaisesta.

Mikäli et tarkoita tätä, mitä ihmettä oikein tarkoitat? Ja jos tarkoitat, on syytteesi raju, ja haluan sinun esittävän minulle sen viestin, jossa moista olen sinun suhteesi tehnyt. Ole hyvä ja kaiva sellainen esiin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Edit2: Olisiko mitään mieltä arvioida, moniko listastasi on Tamin kannattaja ja montako anti-tamia lista sisältää. Itse ilmoittaudun Tamin kannattajaksi.

Kun sinä voit tehdä listan anti-tameista ja tamin kannattajista jos haluat - sinullahan on ollut tämän viestiketjun perusteella se paras kompentenssi tätä arvioimaan.

Toisaalta voisit vaikka vastata nimimerkkien mm. Maple Leafin ja cobolin kysymyksiin, jotta tätä keskustelua saataisiin oikeasti eteenpäin. Mutta eiköhän jokainen meistä ymmärrä jos et halua vastata näihin. Itse tulkitsen vastaamattomuutesi sillä, että et joko osaa tai sitten tietoisesti et halua. .
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Ajattelin jo heivata nuo Tamin Porin tj-ajat käsiteltyinä historiaan. Aikoinaan keskusteltiin täällä JA:ssa pelikirjoista paljon. Porin Ässät oli myös hyvin esillä. Tamihan kertoo siinä MTV3:n jutussa, että hän keskusteli valmentajien kanssa pelitavasta kaudella 2003-2004. Tamin mielestä porilainen jääkiekkoyleisö ei pitänyt silloisesta peruuttelukiekosta. Kesällä 2005 Ässien valmentajakolmikon (Toivola, Kivi, Kaukoranta) kerrotaan käyneen vilkasta keskustelua seuraavan kauden pelikirjasta. Nyt tarvitsisin kovan luokan pelikirja-asiantuntijan apua. Muuttuiko Ässien pelitapa kaudesta 2003-2004 erilaiseksi kaudella 2005-2006? Ja, jos muuttui, niin millä tavalla?
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Toisaalta voisit vaikka vastata nimimerkkien mm. Maple Leafin ja cobolin kysymyksiin, jotta tätä keskustelua saataisiin oikeasti eteenpäin. Mutta eiköhän jokainen meistä ymmärrä jos et halua vastata näihin. Itse tulkitsen vastaamattomuutesi sillä, että et joko osaa tai sitten tietoisesti et halua. .

Hyvä, kun otit asian esille. Mitä cobolin kysymystä tarkoitat? Cobol on asiallinen keskustelija ja olen aina pyrkinyt vastaamaan hänen kysymyksiinsä. Cobolista sen verran, että siinä on kaveri, joka käärii hihat ja opettelee uusia asioita. Cobol analysoi Sheddenin pelikirjan jo syksyllä Jokerien harjoituskauden aikana ja se piti paikkansa prikulleen kauden loppuun saakka.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Muuttuiko Ässien pelitapa kaudesta 2003-2004 erilaiseksi kaudella 2005-2006? Ja, jos muuttui, niin millä tavalla?

a) Mitä luultavammin parhaiten saat vastauksen kysymällä tätä Ässät-osioissa?

b) Mitä tekemistä Juhani Tammisella on kauden 2005-2006 Ässien kanssa?

(Toki tiedän, että yrität vihjata että Tamin opit purivat vasta tuolloin...)
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Toisaalta voisit vaikka vastata nimimerkkien mm. Maple Leafin ja cobolin kysymyksiin, jotta tätä keskustelua saataisiin oikeasti eteenpäin. Mutta eiköhän jokainen meistä ymmärrä jos et halua vastata näihin. Itse tulkitsen vastaamattomuutesi sillä, että et joko osaa tai sitten tietoisesti et halua. .

Olen aina pitänyt internetin keskustelupalstoja itseilmaisun ja mielipiteenvapauden saarekkeina, joissa jokainen nimimerkki vastaa omista mielipiteistään ja kirjoituksistaan, eikä moderaattoreita tarvita kuin karsimaan pahimmat yli- ja alilyönnit, muuten ihmiset ovat itse vastuussa siitä, millaisen kuvan he itsestään teksteillään toisille luovat.

Mutta.

Nimimerkki siffan esittämä syytös siitä, että olisin rikkonut Jatkoajan sääntöjä saa minut ensimmäistä kertaa (nettikeskustelupalsta)elämässäni miettimään sitä, että kysyisin palstan moderaattoreilta heidän näkemystään siitä, mitä toisen kirjoittajan sanomaksi saa väittää (valehdella) ilman, että on velvollinen esittämään väitettään tukevia todisteita. Jos tällainen toiminta on Jatkoajan moderaattoreiden mielestä hyväksyttävää, otan tiedon tyynesti vastaan — palstalla palstan tavalla, ei siinä mitään, kunhan pelisäännöt ovat selvät ja yhteiset kaikille.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Hyvä, kun otit asian esille. Mitä cobolin kysymystä tarkoitat? Cobol on asiallinen keskustelija ja olen aina pyrkinyt vastaamaan hänen kysymyksiinsä. Cobolista sen verran, että siinä on kaveri, joka käärii hihat ja opettelee uusia asioita. Cobol analysoi Sheddenin pelikirjan jo syksyllä Jokerien harjoituskauden aikana ja se piti paikkansa prikulleen kauden loppuun saakka.

Pakko myöntää, että "mistähän kysymyksestä mahtaa nyt olla kyse" -vastauksesi ei tullut yllätyksenä. Mutta tässä suora linkki cobolin kysymykseen.

Ja tässä suora linkki nimimerkki Maple Leafin kysymykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös