Kaverit olisivat voineet olla reiluja sua kohtaan ja alunperin tilata sen sovelluksen kautta kyydin sun luo pysähdyksellä kuppilassa. Tällöin olisitte säästyneet tuosta tinkimisrumbasta.
Itse käytän paljon uberia ja boltia, edullista niillä on kulkea. Mutta silti pidän uudistusta paskana, koska taksin luotettavuus on saatu romutettua täysin ja monen rehellisen yrittäjän liiketoiminta tuhottua.
Jos jotain positiivista hakee, niin nuo halvat hinnat sovelluksien kautta ja taksien määrän nousu.
Ei noilla sovelluksilla aina halvalla pääse, legendaarinen dynaaminen hinnoittelu pitää tuosta huolen.
Isoin summa minkä olen kuullut oli uutena vuotena kun 4-5km matka oli maksanut 70€, siinä on voinut uudenvuodenpäivänä olla hieman morkkista.
Muutenkin muistan että luvattiin hintojen putoavan, kävikin yllättäen päinvastoin.
Nyt ennen uudistusta 25€ maksanut matka maksaa nyt n.40€.
Tuli asioitua rautatieasemalla ja Taysissa Tampereella, ainakin arkena takseja oli ns. riittämiin, rautatieasema oli niin täynnä että juuri ja juuri pääsi itse autolla aseman kiertämään, Taysissa taas takseja oli joka paikka täynnä, osa kuskeista istuskeli takapenkeillä, liekö näitä kela-takseja mitkä odottavat asiakkaita auton täydeltä.