@-pasi- täällä palstalla kun on parissa ketjussa tullut tuotua esille, että itse ajan mittaria, niin lähinnä vituttaa tää touhu mitä se tällä alalla nykyään on.
Se, että ennen ajettiin Valtioneuvoston asettamalla "maksimi hinnalla" koko maassa, palveli asiakasta. Asiakas tiesi, että saa luotettavan kyydin, jossa ei tule kusetuksi. Nyt 1.7.18 lähtien niin ei ole ollut!!! Nyt on useita vuosia saanut kusettaa surutta asiakasta. Vittu millä muulla alalla saat toimia näin.
Miten sä voit toimia palveluammatissa jossa et osaa palvella asiakasta, asiakkaan omalla kielellä. Joo en mä osaa ite Syyriaa tjsp Arabikieltä, mutta ei niitä asiakkaita olekkaan. Mutta Suomessa sä kuskaat suomalaisia, sun pitää osata puhua Suomea
Ennen oli paikallistuntemuskokeet, piti tietää missä mikäkin paikka on ja miten sinne ajetaan. Aikanaan setä ajoi pirssiä pääkaupunkiseudulla. Opetteli puhelinluettelon kartasta katuosoitteet...
Nykyään riittää, että osaat jotenkin sanoa asiakkaalle, et voiko kirjota tai sanoa osote tahan mun mapsi... Surullista...