On niissä nytkin kamerat. Eiköhän tuo luonnistu.Osaakohan se itseajava auto kertoa kesken työvuoron jollekin, että asiakas oksensi takapenkille ja pitäisi siivota, vai jatkaako se vaan hommia kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Miten se kamera sen tunnistaa vai onku jossain joku, joka seuraa auton tapahtumia ruudulta?On niissä nytkin kamerat. Eiköhän tuo luonnistu.
Miten se kamera sen tunnistaa vai onku jossain joku, joka seuraa auton tapahtumia ruudulta?
Miten te koette matkan aikana keskustelun kuskin kanssa? Lyhyitä matkoja omat kyydit ja mielelläni höpöttelen vaikka säästä mutta nyt on pari kertaa sattunut semmoset kuskit ettei puhu mitään, oikeastaan edes tervehdi. Jotenkin kiusallista kun ei edes radio ole päällä.
Miten te koette matkan aikana keskustelun kuskin kanssa? Lyhyitä matkoja omat kyydit ja mielelläni höpöttelen vaikka säästä mutta nyt on pari kertaa sattunut semmoset kuskit ettei puhu mitään, oikeastaan edes tervehdi. Jotenkin kiusallista kun ei edes radio ole päällä.
Taksikuskien joukkoon mahtuu ihmisiä laidasta laitaan. Molempia tapauksia tiedän ja osa on kyllä semmoisia, etten niiden kyytiin haluaisi kun suu suoltaa tekstiä tauotta.Mua enemmän vituttaa ne kuskit jotka eivät ymmärrä olla hiljaa silloin, kun asiakas itse haluaisi olla.
Osaajia on saatu jo lentoaseman taksitolpallekin.
Osaajia on saatu jo lentoaseman taksitolpallekin.
Itse olen hypännyt Helsinki Vantaalta taksin kyytiin useita satoja kertoja. Kerran ollaan menty talvella ojaan että piti tilaa hinaus. Kerran loppui bensa 500m ennen Keimolan Nestettä. Kerran kuski lähti viemään minua täysin eri kaupunkiin missä asun.
Eipä kannata enää lennosta taksia ottaa. Nyt kun joudun pahemman sporttivamman takia ravaamaan lekurissa ja fyssarilla taksilla sillon kun ei kotoa kyyti mahdollinen, niin esimerkiksi tänään soitetun Lähitaksin hinta kotoa kohteeseen 22,10€. Sieltä tullessa otin lähimmän kun olin jo keppien kanssa ulkona, niin kuitissa jotain mitä koskaan kuullutkaan (se nyt ei sinänsä ihme ole, kyllähän maailmaan yrityksiä mahtuu), mutta siis sama matka sillä takaisin 30,90€.
Ei näin, ja todellakin vastedes käytän tällasiin vain tuntemani firmoja ja mielellään soittamalla nuo aina. Eli tavallaan oma vika tuo, mutta millonkohan toi villilänsi loppuu taximaailmassa. Todennäköisesti varsinkin ne ns.konkarikuskit on sen verran turhautuneita, että varmaan jättäytyvät pois mahdollisuuksien mukaan, ja huonommaksi menee entisestään.
Mikset käytä Kelataksia? Todennäköisesti olet siihen oikeutettu. Hinta ei tuo yllätyksiä, yhdensuuntaisen matkan maksimiomavastuu on 25 € ja kun kalenterivuodessa 300 € täynnä, ovat loppuvuoden Kelataksimatkat ilmaisia.
Ok kiitos, täytyykin enskerralla käyttää.
Kuten veli @Skeletor mainitsi, käytä ilman muuta kelataksia. Hinta tosiaan max 25 €/suunta ja vuotuinen omavastuukin ( kalenterivuosi) kertyy samalla. Jos / kun 300 tulee täyteen, postissa saat kortin jota näyttämällä matka on sinulle ilmainen. Kortin tulo kestää hetken, joten jos matkoja on paljon, kannattaa omakelasta tulostaa todistus täydestä omavastuusta. Silläkin saa matkan ilmaiseksi....
Jos sulla on vakuutus joka kattaa noita tapaturmakuluja, kannattaa kepillä koettaa josko omavastuut saa takaisin vakuutusyhtiöstä, tai jos kuulut työpaikkasi sairauskassaan tjsp, sekin saattaa korvata kulut sinulle