Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 174
  • 1 229

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kerran olin sairasloman viimeisinä päivinä koirien kanssa pikaisesti kävelyllä, niin eiköhän alkanut suolistossa myllertää niin, että tajusin, ettei jäistä ja liukasta kävelytietä pitkin ennätä mitenkään kotiin asti, eikä metsäänkään päässyt korkeitten lumivallien takia. Niinpä oli pakko paskoa housuun, tai oikeastaan saappaaseen, koska niin vetelää sieltä tuli. Oli siinä pokassa pitelemistä, paska saappaassa lilluen kotiin talsiessa, kun vastaan tuli vielä tuttuja koiraihmisiä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eiköhän tuo kuosi ole ihan pelkän viinan ansiota jos 3.5 promillea puhaltaa. Noilla @pettter ille määrätyillä allergialääkkeillä tuskin on mitään tekemistä sen kanssa.
Aivan niin, ois vissiin itse pitänyt lukea tuo koko teksti paremmin ajatuksen kanssa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnustetaanpas yksi asia pois nyt sydämeltä, minkä olen salannut tähän ikään saakka ja se on tuottanut tarpeettomia kuluja ja kärsimystä viattomille ihmisille:

Olin n. 15 vuotias pojankoltiainen, kun otin isäni auton luvatta käyttööni ja lähdin ajelemaan. Faija oli työreissulla ja ne oli jo mutsin kanssa eronneet, joten helppo homma jäämättä kiinni, sanoi sämppäri. Jos jotain sattuisi, isobroidi pelastaisi pälkähästä ja sanoisi, että hän ajoi autoa.

Oli pimeä, märkä syksyinen ilta ja keli oli liukas. Ajelin hiekkateitä pitkin poikin Tussulaa, kunnes autosta puhkesi rengas (näin luulin). Oli muistaakseni noin keskiyö ja jossain kuului variksen ääniä. Jätin auton siihen paikkaan ja lähdin kävelemään kohti kotia. Vastaan tuli jo edesmennyt kaverini Veke, jonka kanssa turistiin niitä näitä ja polteltiin tupakkaa. Veke oli kanssa kova jääkiekkoilemaan ja treenasimme myös yhdessä minkä kolttosiltamme ehdimme. Veke sitten kertoi, että yhden taloyhtiön takapihalla on vielä valot, joten hän ehdotti, että menisimmekö vaikka potkimaan jalkapalloa sinne, koska eihän siinä iässä tuohon aikaan vielä nukkumaan menty ja Veke tiesi, että tuon taloyhtiön ulkovarastossa olisi jalkapallo.

No, saavuimme taloyhtiön takapihalle ja sovittiin Veken kanssa, että Veke menee tiettyyn paikkaan ja itse menen tiettyyn paikkaan ja syöttelemme. No siinä ei kauaa nokka tuhissut, kun pallo karkasi jalastani suoraan kohti erään omakotitalon ikkunaa ja teki siihen säröjä. Tuon jälkeen lähdettiin juoksemaan kiireenvilkkaan paikalta.

Ajateltiin Veken kanssa, et parempi ehkä lähtee vetämään unta kaaliin, koska olinhan jo onnistunut jättämään auton ja hajoittamaan ikkunan.

Seuraavana aamuna soitto broidille, et lähetääs vaihtamaan autoon rengas, ku se pääs yöllä puhkeamaan. Veli oli heti mukana hommassa. Pääsimme paikalle ja huomasimme, että eihän tästä mikään rengas oo puhjennu, ku tää biili on uponnu mutaliejuun, jota oli hiekkatien vierustalla. Oli tapahtunut pieni ajovirhe. Enhän mä pimeellä mitään nähny. No se veli sit soitti faijalle, et hänelle sattui pieni ohjausvirhe ja auto on nyt jumissa mudassa. Faija sano, et hän on tulossa kotiin, ja käy hinaamassa sen auton sieltä liejusta pois kunhan kotia pääsee.

Isä tuli himaan, katsoi vähän kieroon ja läks nylkyttämään sitä autoa pois sieltä mudasta veljen kanssa. No se oli löytäny sen auton ja juuri kun pysähtyi auton luo, takaa ajoi joku peräkärryn kanssa perään. No se auton perä meni ryttyyn, peräkärry oli lentäny hevon kuuseen ja kyydissä ollut ikkunaelementti oli särkynyt.

Faija tuli himaan ja sanoi, että "vituiks meni sekin reissu. Auto saatiin pois mudasta vasta neljännellä autolla. Toisen auton perse on rytyssä ja jonkun peräkärry on pitkin metsää ikkunat sirpaleina, ku se kuljetti jotain ikkunaelementtiä, ku jotkut vandaalit oli viime yönä paskonu niiden ikkunan." Kyllä siinä oli nuorella pojalla pokassa pitelemistä. Enhän mä kehannu sanoo siitä ikkunasta mitään ja veli oli jo ottanu auton virheohjauksesta syyt niskoilleen.

Rakas isä ja rakas ikkunaelementin kuljettaja. Se olin minä. Minä olin kaikkeen syyllinen. Minä hajotin sen ikkunan. Minä ajoin sen auton.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Sämppäri

Etkö tiennyt että ikkunamies sai sittemmin kenkää, alkoholisoitui ja surmasi perheensä ja itsensä?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ostin eilen 2 *2 kpl Imperial Leather saippuapaloja, koska käytän niitä peseytymiseen.
Olen ollut tyytyväinen käyttäjä jo vuosia. Ihan sama olenko moderni metroseksuaali vai enkö olekaan.
Harmi, ettei Old Spiceä enää dödönä myydä. Maailma menee pikkuhiljaa päin persiitä eli tuhoutuu hyvien tuotteiden muodikkaaseen puutokseen.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Tunnustan menettäneeni pelin No Nut Novemberin suhteen jo ensimmäisenä päivänä. Olen kuitenkin ylpeä siitä, kuinka onnistuin viime vuonna koko pitkän kuukauden sitä kestämään ja laukeamisen estämään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En oikein välitä riisipiirakoista (toiset tuntee ne karjalanpiirakan nimellä). Ei voi sanoa että en pitäisi niistä mutta ei vaan kiinnosta syödä niitä. Yksi menee lämpimäisiä mutta muuten en syö. Luulen että olen vain kyllästynyt koko tuotteeseen. Äitini tekee niitä ja molemmat mummot teki myös. Ja isän äitini apulaisena olin useasti kun hän teki sen muutaman sata piirakkaa. Voitelu ennen uuniin menoa ja voitelu uunista tulon jälkeen... yms. Olen melko kyllästynyt koko juttuun.
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen toteemissa. Lappeenrantalaiset kyllä tietävät tämän paikan junttikertoimen. Ja kyllä olen kohta katsova Ruoska orkesterin keikkaa, ja se jos jokin on junttia.

Tämä on jo niin junttia, ettei kukaan tuttu halua lähteä seurakseni, hyvä jos ovat tuntevinaan enää tänän jälkeen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olen toteemissa. Lappeenrantalaiset kyllä tietävät tämän paikan junttikertoimen. Ja kyllä olen kohta katsova Ruoska orkesterin keikkaa, ja se jos jokin on junttia.

Tämä on jo niin junttia, ettei kukaan tuttu halua lähteä seurakseni, hyvä jos ovat tuntevinaan enää tänän jälkeen.
Toteemi on ensimmäinen baari jossa olen ikinä käynyt 17 vuotiaana. Tyttöystävä oli jo täyttänyt 18 ja hänen kaverinsa oli sen verran näyttävä nainen, että pääsi alaikäisenäkin sisään ja minä satuin pääsemään siinä siivellä.
 

redpecka

Jäsen
Toteemi on ensimmäinen baari jossa olen ikinä käynyt 17 vuotiaana. Tyttöystävä oli jo täyttänyt 18 ja hänen kaverinsa oli sen verran näyttävä nainen, että pääsi alaikäisenäkin sisään ja minä satuin pääsemään siinä siivellä.
Olen minäkin muinoin asunut Lprassa, mutten tuollaista baaria muista. Adriano (Antti), viereinen Kolme lyhtyä, Viltsu ja oliko vielä joku olut parkki tai vastaava? Vai puhutteko 2000-luvusta? Siitä en enää tiedä mitään. Olkoon se vaikka tunnustukseni kun tämän nimisessä ketjussa ollaan. Tai sanotaan että oli kiva olla aikuisena Lprassa mutta vielä kivempaa päästä pois sieltä ja aloittaa uusi elämä suurkaupungissa.

Ai niin ja se Repsikka siinä teatterin vieressä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen minäkin muinoin asunut Lprassa, mutten tuollaista baaria muista. Adriano (Antti), viereinen Kolme lyhtyä, Viltsu ja oliko vielä joku olut parkki tai vastaava? Vai puhutteko 2000-luvusta? Siitä en enää tiedä mitään. Olkoon se vaikka tunnustukseni kun tämän nimisessä ketjussa ollaan. Tai sanotaan että oli kiva olla aikuisena Lprassa mutta vielä kivempaa päästä pois sieltä ja aloittaa uusi elämä suurkaupungissa.

Ai niin ja se Repsikka siinä teatterin vieressä.
Itse pidin Toteemia kantapaikkanani villeimpinä nuuoruusvuosina 98-99. Sittemmib on tullut käytyä erittäin harvoin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Toteemi on ensimmäinen baari jossa olen ikinä käynyt 17 vuotiaana. Tyttöystävä oli jo täyttänyt 18 ja hänen kaverinsa oli sen verran näyttävä nainen, että pääsi alaikäisenäkin sisään ja minä satuin pääsemään siinä siivellä.
Itsekin taisin käydä ensimmäistä kertaa baarissa Toteemissa, ja juurikin 17v ikäisenä.

Oma esikoinen täytti tänään 17v. Itse tuossa iässä en juurikaan kotona näyttäytynyt. Vaimoani riiasin. Juurikin muisteltiin appivanhempien kanssa, kuinka kävin heidän, sekä tulevan rouvani kanssa tres amigos nimisessä kuppilassa poikani ikäisenä. Meijän jannu vaan lätkii luurit korvilla konsolia, tokkopa tietää naaraiden olemassaolostakaan. Maailma muuttuu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vein pyykkiä aamulla meitin talon kuivaushuoneelle. Alakerran Minna tuli sinne kans. Kun olin omat pyykit saanut roikkuun, niin totesin että voin auttaa näitten sunkin pukineitten kanssa. Sain salaa hiplattua ja tuoksutettua pitsirintsikat ja stringit. Vähän siinä pipeldaum värähti myös. Koitin esitellä sitä kolaaaazzzsh housujen alta, mutta ei sen katse eksyny... Enskerralla tarkemmin hiottu plääni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vein pyykkiä aamulla meitin talon kuivaushuoneelle. Alakerran Minna tuli sinne kans. Kun olin omat pyykit saanut roikkuun, niin totesin että voin auttaa näitten sunkin pukineitten kanssa. Sain salaa hiplattua ja tuoksutettua pitsirintsikat ja stringit. Vähän siinä pipeldaum värähti myös. Koitin esitellä sitä kolaaaazzzsh housujen alta, mutta ei sen katse eksyny... Enskerralla tarkemmin hiottu plääni.
Joku on nyt kattonut liikaa Rillit huurussa -sarjaa. Eikä siinä mitään, kyllä minäkin Pennylle antaisin. Ehkä jopa ekana iltana, kuten usein en.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joku on nyt kattonut liikaa Rillit huurussa -sarjaa. Eikä siinä mitään, kyllä minäkin Pennylle antaisin. Ehkä jopa ekana iltana, kuten usein en.
En seuraa kyseisen nimistä tuotantoa. Yks mun fantasia on kyllä panna silmälasipäistä nörttityttöä. Alakerran Minna sitä ei ole.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En seuraa kyseisen nimistä tuotantoa. Yks mun fantasia on kyllä panna silmälasipäistä nörttityttöä. Alakerran Minna sitä ei ole.
Vittu jos olisin biisintekijä. Nurmio vaikka. Alakerran Minna, siinähän on valmis nimi kappaleelle ja oikeastaan koko tarina on jo päässä. Göstakin olisi saanut tästä irti vaikka mitä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu jos olisin biisintekijä. Nurmio vaikka. Alakerran Minna, siinähän on valmis nimi kappaleelle ja oikeastaan koko tarina on jo päässä. Göstakin olisi saanut tästä irti vaikka mitä.
En halua Elvistellä, mutta niin mäkin. Mujja ei niihin käsiks pääse, tosin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Annas Evil paukkua Alakerran Minna. Ymmärrä että sillä on isot tissit, se on vähän filrttaileva ja se käyttää pitsisiä stringejä. Ajelee muuten mustalla rättikattomersulla. Minna myös nauraa mun pervoille vitseille... Minna on mua vähän vanhempi, olisko 45...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minna saapui uudestaan
Sukkiansa kuivaamaan
Mä väänsin koneen nappulaa
Hän korvaani tuli kuiskimaan

Älä jätkä säädä sitä
Sä ehkä tiedät mitä
Tämä nainen haluaa
Ja yleensä se saa

Minna saapui uudestaan
Pikkareitaan kuivaamaan
Katsoi suoraan lävitseni
Tai kuin halpaa makkaraa

Älä jätkä luule että
Oot kuin vilvoittavaa vettä
Eilen sain jo parempaa
Mitä vaatii, sitä saa

Lauletaan Tuomari Nurmion äänellä. Bluesahtava shuffle, malliin ”Mammona”.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minna saapui uudestaan
Sukkiansa kuivaamaan
Mä väänsin koneen nappulaa
Hän korvaani tuli kuiskimaan

Älä jätkä säädä sitä
Sä ehkä tiedät mitä
Tämä nainen haluaa
Ja yleensä se saa

Minna saapui uudestaan
Pikkareitaan kuivaamaan
Katsoi suoraan lävitseni
Tai kuin halpaa makkaraa

Älä jätkä luule että
Oot kuin vilvoittavaa vettä
Eilen sain jo parempa
Mitä vaatii, sitä saa

Lauletaan Tuomari Nurmion äänellä. Bluesahtava shuffle, malliin ”Mammona”.
Ai prrrkele. Luo viä semmonen biisi missä mä touhuan threesomee oman mujjjan ja alakerran Minnan kans... Sillee et mä yllätän ne ja ne olis että aaa moro, just aateltiin soittaa sulle. Meillois yks idis... *tirsk hih hihihihhi*Äläkä tee Minnasta cockteaseria.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tainnut olla ihan rehellinen käydessäni sairaanhoitajan luona torstaina päivällä. Yskin kyllä sinä aamuna jatkuvasti ja yskä oli kovaäänistä, tämän lisäksi jätin siltä aamulta tietoisesti yskän lääkkeen ottamatta. Vaikka tuo yskän lääke oli aiemmin jonkin verran vaikuttanutkin ja rauhoittanut yskää. Jätin tuona torstai-aamuna myös nenäsumutteen pistämättä nenääni.

Halusin kai että sairaanhoitaja näkee sen todellisen tilani mihin lääkkeet eivät ole vaikuttaneet ja kai minä jonkin verran halusin myös huilia koko tämän viikon. Ja toisaalta se että kun olin päättänyt torstaina jäädä kotiin kovan yskän vuoksi niin halusin varmistua siitä että sairaanhoitaja antaa todella myös sitä sairauslomaa sitten ettei käy nolosti.

Sairaanhoitajan luona käytyäni otin sitten taas lääkkeet ja sumutteet normaalisti ja vointini parani kummasti. Toki sitä sairaanhoitajan kuumemittarin näyttämää lukemaa 37,8 en sabotoinut vaan se oli kai sitten todellinen. Tosin mietin senkin mittaustuloksen luotettavuutta sillä ostin kotiini heti seuraavana päivänä kuumemittarin ja se näytti minulle jopa vähän alilämpöä.

Hyi minua. Varsin useinhan näissä käy sitten niin että tulee kahta sairaammaksi kohta. Paha saa palkkansa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös