Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 133 256
  • 1 235

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen kokenut veljeni lapset läheisemmiksi kuin mieheni lapsi. Kai sen jotenkin ymmärtää kun olen ollut heidän (veljen lapset) elämässään alusta asti mukana ja heille minä olen se tuttu Iisoppi-täti joka lukee, leikkii ja laskee mäkeä. Miehen lapselle olen ollut vähän se ylimääräinen ihminen joka tuli sotkemaan kuvioita. Ja kun äitinsä suhtautui minuun varsin nuivasti niin se tarttui lapseen.

Vieläkin vuosien jälkeen jotenkin stressaan välillä miehen lasta kun ei tiedä milloin tulee jokin piikki minua kohtaan. Hyviäkin hetkiä on paljon ja luottamusta rakennetaan puolin ja toisin. Jotenkin koen että miehen lapsi alkaa olla yhtä läheinen kuin veljen lapset. Alan olla huolissani hänen (miehen lapsi) puolesta ja mietin miten hänellä menee koulussa. Onko ystäviä ja silleen. Ei me niistä paljon puhuta enkä viitsi udella.
 

Glove

Jäsen
Hamstrasin. Hävettää. Mulla oli vielä kaksi rullaa vessapaperia jäljellä, mutta ostin jo uuden paketin kun kävin kaupassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

444

Jäsen
Hamstrasin. Hävettää. Mulla oli vielä kaksi rullaa vessapaperia jäljellä, mutta ostin jo uuden paketin kun kävin kaupassa.
Saatanan saatana. Meikä oli aivan paniikissa perjantaina, kun oli enää puoli rullaa jäljellä. Onneksi viereisen lähiön K-marketista löytyi, oli ihan mistä valita. Toista se oli noissa isoissa kaupoissa. Ostin kuusi rullaa. Kohta varmaan vittuillakseen iskee noro. Olisi kerrassaan paskamainen tauti tähän kohtaan.
Naapuri pisti tästä paremmaksi ja kävi hamstraamassa kiuaskiviä. No oikeasti varmaan vain vaihtoi kiukaan ja osti pari pakettia liikaa kiviä, mutta hauskempaa on ajatella, että jonkun mielestä ne loppuisivat tästä maasta kesken. Kivet.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kun luin noista ylppäreistä niin tuli omat lukioajat mieleen. En ole kovin monelle kertonut mutta mulla oli kahtena vikana lukiovotena yksi ruotsin maikka johon olin korviani myöten ihastunut. Oli sellainen tosi nätti ja äärimmäisen mukava 30 kymppien nainen. Oli kyllä hyvä että tuli mun maikaksi kun olin todella surkea ruotsissa ja suoritin aineesta yläasteella ehdot. Näytti siltä että en pääse siitä pakkoruotsista ylppäriestä millään läpi ja siksi koko lukion keskeytys oli tossa vaiheessa harkinnassa. Mutta hänen tunneillaan sitten rupes hävettää ihan satasella että olin todella paska joten tuli sitten tsempattua kuin hullu. Toki, halusin päästä ylpäreistä läpi, mutta kyllä se ekstravaihde tuli siitä että ei halunut enää kertakaan sanoa "jag vet inte" ruotsin tunnilla. B:n sain sitten ylppäreistä eikä se C ollu kovin kaukanakaan. Valkolakin sain, mutta ope jäi haaveeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Valkolakin sain, mutta ope jäi haaveeksi.
Et sitten hokannu pelata varman päälle ja sujauttaa muutaman setelin kirjekuoressa open taskuun? Jatkoaikalaisten naistenkaadon 101 tämä.
 

SgtMarkov

Jäsen
Maailmanlopun äärellä tunnustan ex-vaimoni puolesta, että hän on pettänyt uutta miesystäväänsä allekirjoittaneen kanssa. Lieventävänä asianhaarana mainitsen kuitenkin, että tästä on jo 5 vuotta aikaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Maailmanlopun äärellä tunnustan ex-vaimoni puolesta, että hän on pettänyt uutta miesystäväänsä allekirjoittaneen kanssa. Lieventävänä asianhaarana mainitsen kuitenkin, että tästä on jo 5 vuotta aikaa.
Eli ex-vaimosi on nykyään kaiketi aivoton. Tai siis ollu jo hyvän aikaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Maailmanlopun äärellä tunnustan ex-vaimoni puolesta, että hän on pettänyt uutta miesystäväänsä allekirjoittaneen kanssa. Lieventävänä asianhaarana mainitsen kuitenkin, että tästä on jo 5 vuotta aikaa.

Mä tein aikoinaan samoin ja tunnustin exän puolesta miesystävälleen, että joo, kyllähän me pantiin, mutta vain siksi etten tiennyt susta mitään. Eikä jätkä ollut edes kysynyt, kerroin ihan hyvää hyvyyttäni. Kiitosta ei tullut. Kummallista.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Äidinkielen opettajasi oli sitten rumempi tapaus?
Jep, oli vanha mummeli. Mutta jos kirjotusvirheisiin viittaat niin mullahan on siis todella paha lukihäiriö. Ainoan kerran kun olen saanut melkeen maksimipisteet jostain kokeesta oli kun lukihäiriöni vakavuutta testattiin ylppäreitä varten.

Mutta just sen lukihäiriön takia kielten opiskelu oli vaikeaa ja se sitten korostui ruotsin opiskelussa kun siinä oli se pakkoaspekti mukana. Lukiossa jouduin käymään pari kurssia kahdesti läpi kun ei tenttikerrat (3kpl) riittäny hyväksytyn arvosanan saamiseen, ja koko kurssi oli silloin uusittava. Ainoastaan se ihan vika kurssi oli sellainen josta pääsin sitten ekalla tenttikerralla läpi. Varmasti ilman inspiroivaa maikkaa ois varmasti ollu vielä kivisempi tie, ja en tosiaan tiedä oisko sitä jossain vaiheessa kyllästynyt hakkaamaan päätänsä seinään. Valkolakin jälkeen olen kuitenkin suorittanut myös virkamiesruotsin ja saanut maisterin paperit käteen. Eli sikäli toi kohtaaminen oli aika elämää muokkaava tapahtuma vaikka nyt ei ihan sen aikaiset haaveet toteutunut.
 

SgtMarkov

Jäsen
Eli ex-vaimosi on nykyään kaiketi aivoton. Tai siis ollu jo hyvän aikaa.

Kyllä. Ei siitä ilman syytä ex-vaimoa tullut.

Mä tein aikoinaan samoin ja tunnustin exän puolesta miesystävälleen, että joo, kyllähän me pantiin, mutta vain siksi etten tiennyt susta mitään. Eikä jätkä ollut edes kysynyt, kerroin ihan hyvää hyvyyttäni. Kiitosta ei tullut. Kummallista.

Mä en kertonut, vaikka tapasinkin sen äijän pari kertaa. En viitsinyt kääntää veistä haavassa kun siinä oli jo sille ihan tarpeeksi rangaistusta että joutuu katselemaan sellaista ihmistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän tuo kalsarikännäys alkaa kiinnostamaan. Nilkka on niin kipeä ettei montaa metriä viitsi nilkuttaa kerrallaan. Tämä mökissä nököttäminen alkaa tylsiä. Telkkaria on tullut katseltua ihan liikaa. No viinaa ei kyllä ole mutta sen voi korjata huomenna... Siinä olisi sitten "iloinen yllätys" miehelle kun tulee töistä kotiin jos vaimo halailisi viinapulloa ja höpöttelisi sekavia.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllähän tuo kalsarikännäys alkaa kiinnostamaan. Nilkka on niin kipeä ettei montaa metriä viitsi nilkuttaa kerrallaan. Tämä mökissä nököttäminen alkaa tylsiä. Telkkaria on tullut katseltua ihan liikaa. No viinaa ei kyllä ole mutta sen voi korjata huomenna... Siinä olisi sitten "iloinen yllätys" miehelle kun tulee töistä kotiin jos vaimo halailisi viinapulloa ja höpöttelisi sekavia.
Älä viitti. Mä hoidan sun puolestas tollaset.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kaksoistunnustus: poistin äsken eräällä uusimaalaisella junalaiturilla luvattomasti liimatun varisverkoston tarran. Olen siis natsi.

Ja juna oli myöhässä. Natseilla ei ollut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toimittakaa junat asemalle ajallaan, niin ei jää meikälle aikaa rapsutella tarroja irti.
Voin vaikka kustantaa työkalut ja myrkyt omasta pussista jos otat asiaksesi poistaa kaikki varisten, rasmusten ynnä muiden kusiset reviirimerkkaukset.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pakko tunnustaa, että nautin ihan helvetisti tästä koronasta. Ei ole pakko mennä mihinkään. Ruokaa ja viinaa on kaapit pullollaan, työt hoituu etänä... Ei tartte aamulla kammata kuontaloa eikä vetää päällysvaatteita ylle. Eikä joudu syömään kouluruokaa. Vetäkää käteen, peruna ja porkkanaraaste!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Voin vaikka kustantaa työkalut ja myrkyt omasta pussista jos otat asiaksesi poistaa kaikki varisten, rasmusten ynnä muiden kusiset reviirimerkkaukset.

Täytyypä kokeilla joskus Pasilassa. Koirien reviirimerkkaukset vasta kusisia ovatkin!

Muuten tuo varis ei oikein toimi vassareiden tunnuseläimenä. Varis on nimittäin niin viisas, että se osaa laskea.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko varis siis viisaampi kuin Alexander Stubb? No siihen ei kyllä paljon vaadita.
No ainakin Kaisa Varis oli vitun tyhmä. Montako kertaa se kärähti? Kaksi? Kolme? Lapsikin oppii, kun se kerran lyö käden kuumalle hellan levylle, niin toiste ei lyö. Hiihtäjä ei opi.
 

Glove

Jäsen
No ainakin Kaisa Varis oli vitun tyhmä. Montako kertaa se kärähti? Kaksi? Kolme? Lapsikin oppii, kun se kerran lyö käden kuumalle hellan levylle, niin toiste ei lyö. Hiihtäjä ei opi.
Vanhin lapsistani kokeili tuota käden hellalle laittamista joskus kolmen tai neljän vanhana. Toisen asteen palovammoja käteen, mutta ei onneksi mitään pysyvää haittaa. Eikä tietääkseni ole sen jälkeen helloja kokeillut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös