Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 190
  • 1 229

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai niin, tähän liittyen mulla on toinenkin tunnustus: En ole ikinä murtanut mitään paikkaa kehostani *koputtaa puuta*. Noh, oon varma että ennemmin tai myöhemmin tonkin taian on rikkouduttava.
En mäkään ole murtanut ja ikää 38. Tai mistä sitä silleen varmaksi tietää. Joskus nyt on ollut joku pieni epäilys. Esim. vieläkin vähän sattuu jos suuta aukaisee liian paljon, vaikka siitä on jo puolitoista kuukautta kun piripäät hakkasi porttikongissa.

Hitto siitä olis pitänyt saada sellainen Muhammad Ali -kuva kun makasin siinä kusilätäkössä. Vähän nostin katsetta ja sillä kävi suu, mutta mitään ei kuulunut. Täydellinen hiljaisuus ja taas kolahti nyrkki. Aki Kaurismäen leffoissakaan ei ole niin synkkää paikkaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mun on jotenkin ihan saatanan vaikee katsoa toista ihmistä suoraan silmiin.
Niin on minunkin. Enkä ymmärrä miksi niin olisi tehtävä. Minun kanssa on kuulemma vaikea keskustella kun en koskaan katso puhekumppaniin. Ihminen joka ei katso toista silmiin on jotenkin epäluotettava sanotaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin on minunkin. Enkä ymmärrä miksi niin olisi tehtävä. Minun kanssa on kuulemma vaikea keskustella kun en koskaan katso puhekumppaniin. Ihminen joka ei katso toista silmiin on jotenkin epäluotettava sanotaan.
Niinhän sitä sanotaan. Kyllä mä ainakin koen, että pystyn keskustelemaan ihan hyvin kahden kesken, vaikka en katso silmiin. Teen usein myös niin, että kun keskustelukumppani katsoo hetkeksi muualle, niin katson häntä suoraan silmiin. Sitten, kun hän taas katsoo minuun, niin suuntaan oman katseeni pois mahdollisimman nopeasti. Kyllä mä toisaalta ymmärrän, jos jotakin tälläinen ärsyttää/häiritsee.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Odotin tätä omaa kalareissua vuoden, nyt kun olen täällä, niin on aivan kamala ikävä vaimoa ja tytärtä.

Luulisi että aikuinen mies osaisi olla viikon nauttien lapin luonnosta. Nyt illat menee koti-ikävän kanssa. Tytär on kohta 3v eikä hetkeäkään haluaisi missata hänen kasvusta.

Perkele, iso mies ja nössö. :-D
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En tunnusta mitään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tunnustan olevani koukussa sosiaaliseen mediaan. Facebookiin, instagramiin ja blogiin sekä kai tämä Jatkoajan keskustelupalstakin jonkin sortin sosiaalinen media on?

Nukkumaan ryhtyminenkin on iltaisin vaikeaa kun pitää plärätä sos.mediaa. Ja paljon tulee noissa edellä luetelluilla sivustoilla aikaa vietettyä. Paljon tulee esimerkiksi päivitettyä Facebookia, Instagramia ja blogiakin yhä nykyäänkin.

En kuitenkaan vielä kovin huolestunut asiasta ole. Sosiaalisen median käyttäminen on mielestäni vielä kuitenkin hauskaa, kiinnostavaa ja harmitonta sekä hyväntahtoista ajanvietettä. Arkaluonteisia asioita en ole Facebookiinkaan päivitellyt ainakin käsittääkseni sitten ryyppyvuosien jälkeen. Jolloin tuli kännissä jauhettua Faceen vaikka mitä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tunnustan että jäin hiljattain koukkuun Ylilaudan lukemiseen. Voi vitun TampereenTero, tää on sun syytäs!

En kuitenkaan vielä kovin huolestunut asiasta ole. Sosiaalisen median käyttäminen on mielestäni vielä kuitenkin hauskaa, kiinnostavaa ja harmitonta sekä hyväntahtoista ajanvietettä. Arkaluonteisia asioita en ole Facebookiinkaan päivitellyt ainakin käsittääkseni sitten ryyppyvuosien jälkeen. Jolloin tuli kännissä jauhettua Faceen vaikka mitä.
Onhan se harmitonta ajanvietettä niin kauan kun elämässä on muutakin sisältöä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En tiedä uskaltaako tunnustaa, mutta Nybari on lähes sukua. Ei siis suoraa, mutta kummitätini kautta lähes. Tuli mieleen @pettter in viestistä toisessa ketjussa.
 
K

Kiekkokatsoja

Tunnustan, että tänään kun mulla *itutti, niin pitkästä aikaa ajoin autolla sivutiellä lujaa. Samalla soitin raskasta musaa isolla. Kun pääsin kestopäälystetieltä pois soratielle, ajoin normaalisti, eli maltillisesti. Sitten tuli karma moikkaamaan mua. Tiessä oli syvä kuoppa, ja en ehtinyt toimia, vaan ajoin suoraan päältä. Kuulosti pahalta se kolaus, ikäänkuin iskari olisi lyönyt pohjaan. tai jotain olisi hajonnut.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eh... En ole lukenut ensimmäistäkään kirjaa lukion jälkeen eli noin kymmeneen vuoteen. Vaikka en varsinaisesti lukijaihmisiä olekaan, niin kyllähän tämä nyt jossain määrin jopa hävettää. Lukeminen kun on kuitenkin sivistävää puuhaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Smitty#41 on syytäkin hävetä. Donneria lainatakseni: ”lukeminen kannattaa aina”.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Millä tavalla? En ole ikinä kuullut muita perusteluita asialle kuin "älykkäät lukevat kirjoja, siksi pitää lukea kirjoja ollakseen älykäs" -tyylisen kehäpäätelmän.
Joo paskat kirjoista. Kaikki elämään tarvittava sivistys löytyy jatkoajan keskustelupalstalta. Tosin sitäkin pitää lukea. Tai onhan täällä kyllä kuviakin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kai nykyään kirjoja lue kuin kehityksestä jälkeenjääneet neandertaalilaiset. Ajan hermolla kulkeva ja hyvälle tuoksuva nykyihminen kuuntelee kirjansa äänikirjan muodossa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei kai nykyään kirjoja lue kuin kehityksestä jälkeenjääneet neandertaalilaiset. Ajan hermolla kulkeva ja hyvälle tuoksuva nykyihminen kuuntelee kirjansa äänikirjan muodossa.
On sulla pointti tossa. Itse olen tosiaan hyvä kuuntelija, mutta hidas ja melko huono lukija joten äänikirjoja voisin jossain vaiheessa testatakin. Mutta totta kai täällä taaplaa vielä niitä old school-ihmisiäkin, joille aito paperille painatettu kirja on se ainut ja oikea tapa lukea. Aivan varmasti tältä palstaltakin löytyy monta tällaista kirjoittajaa. Onhan täällä kierrätyskeskuksessa olemassa tuo "Minkä kirjan luit viimeksi?" ketjukin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On sulla pointti tossa. Itse olen tosiaan hyvä kuuntelija, mutta hidas ja melko huono lukija joten äänikirjoja voisin jossain vaiheessa testatakin. Mutta totta kai täällä taaplaa vielä niitä old school-ihmisiäkin, joille aito paperille painatettu kirja on se ainut ja oikea tapa lukea. Aivan varmasti tältä palstaltakin löytyy monta tällaista kirjoittajaa. Onhan täällä kierrätyskeskuksessa olemassa tuo "Minkä kirjan luit viimeksi?" ketjukin.

Äänikirjat ovat itsellä vain lisänneet kirjojen kuluttamista. Esim lenkillä tai bussissa on näitä mukava kuunnella. Omasta mielestäni kevyempi materiaali kuten elämäkerrat toimivat äänikirjoina parhaiten ja ei haittaa jos vähän jotain menee ohi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä söin sen piirakan.
 

ace

Jäsen
Tunnustan, hands up. Olen vanha jarru enkä ymmärrä nyky musiikkia.

Kiss Reunion tour 97 Hartwall arenan keikka täytti kaikki omat siihen astiset toivomukset. Sitä ennen -82 ja -88 hävisin kaikki keskustelut vanhempien kanssa keikalle menemisestä. Junnuna kuunneltu, radiosta nauhoitettu tai VHS:lle kopitoitu musiikki pisti arvostamaan rehellistä, muusikkojen toimesta soitettua rokkia.

Tunnustan siis etten millään pysty ymmärtämään nykynuorten musiikkimakua. Miksi puhemusiikki menee ohi vanhan kunnon oikeiden muusikoiden soittaman rockin? Miksi eläviä soittajia ei enää arvosteta? Miksi nykynuoret pitävät bändipaitaa, kenen tuotoksista heillä ei ole hajuakaan? Miksi nykyään mennään katsomaan artisteja, jotka soittavat musiikkinsa USB tikulta?

Tunnustatan etten saatana vaan voi ymmärtää.

Se on kuitenkin hieno nähdä, että vanhat kunnon bändit vetävät paikan täyteen vanhoista faneista.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tunnustan, hands up. Olen vanha jarru enkä ymmärrä nyky musiikkia.

Kiss Reunion tour 97 Hartwall arenan keikka täytti kaikki omat siihen astiset toivomukset. Sitä ennen -82 ja -88 hävisin kaikki keskustelut vanhempien kanssa keikalle menemisestä. Junnuna kuunneltu, radiosta nauhoitettu tai VHS:lle kopitoitu musiikki pisti arvostamaan rehellistä, muusikkojen toimesta soitettua rokkia.

Tunnustan siis etten millään pysty ymmärtämään nykynuorten musiikkimakua. Miksi puhemusiikki menee ohi vanhan kunnon oikeiden muusikoiden soittaman rockin? Miksi eläviä soittajia ei enää arvosteta? Miksi nykynuoret pitävät bändipaitaa, kenen tuotoksista heillä ei ole hajuakaan? Miksi nykyään mennään katsomaan artisteja, jotka soittavat musiikkinsa USB tikulta?

Tunnustatan etten saatana vaan voi ymmärtää.

Se on kuitenkin hieno nähdä, että vanhat kunnon bändit vetävät paikan täyteen vanhoista faneista.
Eipä ollut loppujen lopuksi kovin suuri tunnustus siihen nähden , että tuonkin viestin lukijoiden keski-ikä on varmana aika lähellä neljäkymmentä. Siellä monessa taloudessa sinun kaltaisesi "vanhat" miehet nyökyttelevät ja toteavat, kuinka ennen kaikki oli paremmin.
 

ace

Jäsen
Eipä ollut loppujen lopuksi kovin suuri tunnustus siihen nähden , että tuonkin viestin lukijoiden keski-ikä on varmana aika lähellä neljäkymmentä. Siellä monessa taloudessa sinun kaltaisesi "vanhat" miehet nyökyttelevät ja toteavat, kuinka ennen kaikki oli paremmin.
Pyydän anteeksi sinulta nykynuorelta, joka lajitoveriesi tapaan uskot että maailmaa ei ollut ennen syntymääsi. Anteeksi että otin esille vanhemman palstatoverin näkemyksen nykymaailmasta ja anteeksi että kaipailin omia nuoruusaikojani. Anteeksi vielä siitäkin että pillifarkkujen nilkan yläpuolelle käännetyt lahkeet tai ennen vain naisten päälle tarkoitetut villaneuleet pistävät minut ihmettelemään että mitä vittua täällä tapahtuu.

Nuorissa on tulevaisuus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös