Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 164
  • 1 229

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunnustan tässä ja nyt yhden asian. Minulla ei ole vielä kausikorttia maksettuna ensi kaudeksi. Kohta on. Kohta tulee palkka ja siitä se sitten lähtee maksuun.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ed Sheeranin tiesin kyllä, tiesin siltä sen Castle on the Hill tai jotain sinne päin biisinkin ja varmaan tunnistaisin monia muitakin biisejä jos niitä minulle soitettaisiin. Sehän oli Game of Thronesissakin pienessä osassa, ja kyllähän nyt kaikki normaalit ihmiset ovat Game of Thronesit katsoneet, kyse on kuitenkin aikamme ylivoimaisesti suosituimmasta tv-sarjasta.

Sen sijaan en oo tietänyt ketään näistä bändeistä/artisteista joiden on uutisoitu peruneen jotain Suomen teknofestareiden tai minkä lie rnb- tai hiphop-öklötysjuhlien esiintymisensä viime tinkaan tai muuten vaan olleet vitun hankalia. Swedish House Mafia jäi nimenä mieleen jostain uutisesta, muita en muista edelleenkään. Joku Asap Rocky on Ruotsissa vissiin oikeudessa, sekin oli klikkihuorausotsikoiden mukaan suosittu muusikko. Ed Sheeran pesee tämmösillä Asapeilla ja Ruotsitalomafioilla punaiset munakarvansa.

Muutenkin ihme vässykkää ja vätystä nämä nykynuorten kuuntelemat artistit. Ei silloin minun nuoruudessani kukaan peruuttanut festariesiintymisiään, paitsi et no joo olihan niitä satunnaisia, muistaisin että Provinssista joskus perui hyvissä ajoin joku ulkkisbändi, ja sen tilalle buukattiin samantyylinen My Vitriol -bändi josta en tiennyt mitään mutta aikalaishipsterit oli ihan tulessa että tosi hyvä paikkaaja hei. Mut sitten nekin perui, viime tingassa, ja tilalle tuli Ultra Bra, se vitutti kaikkia hipstereitä. Se ois kaiketi melko sama tilanne nykyaikaan siirrettynä ku Ed Sheeran ois perunu keikkansa, sit sen tilalle ois tullu Swedish House Mafia, ja sit sekin ois perunu ja tilalle ois tullu JVG. Paitsi että nykyään kun perutaan niin paljon esiintymisiä, niin nykyaikaan suhteutettuna myös JVG:n ois pitäny perua, tilalle ois tullut Mikael Gabriel, sit sekin ois perunu ja tilalle ois tullu Tauski, sit se olisi kuollut ja tilalle olisi tullut Jippu jota lämppää Danny ja lavalla on myös Janne Kataja jostain syystä.

Dave Grohl saatana mursi jalkansa joskus keikalla, mutta soitti sen silti loppuun. Ambulanssimies jotain värkkäs sen jalkaa samalla ku Dave istuskeli pyörätuolissa ja soitteli kitaraa ja laulo kipulääkepöhnässä niin perkeleesti. Sit nykyään nää Asap Rockyt peruu koko kiertueensa koska Netflix ei toiminu eilen 5 minuuttiin. Saatana. Vätykset.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä tunnustan:

on täällä noloja juttuja ihan tarpeeksi. Jutut kuin jollain vitun Paul Austerilla (guuglatkaa, ääliöt). Bono on varmaan teidän mielestä niinku ajattelija ja ja ja ja.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ikinä kuullukaan mistään Pauleista tai Austereista tai Bonoista. Onks ne jotain Asap Rockyn kavereita?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ikinä kuullukaan mistään Pauleista tai Austereista tai Bonoista. Onks ne jotain Asap Rockyn kavereita?
Mä veikkaan että tässä puhutaan nyt Laura Bonosta. Hän esiintyi yleisurheilun MM-kisojen avajaisissa Helsingissä vuonna 2005.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eipä kun Nightwishistä ja Jussi Lammesta.
Niin nekin oli siellä. Nightwish taisi vetää Nemon playbackina, muistan nimittäin että se on harvoja playback-vetoja mitä tuo bändi on tehnyt.

Laura Bonon muistan siitä kun muistan unisena lukeneeni lehdestä että MM-kisojen avajaisissa esiintyy "Bono" mutta sitten luin uudestaan ja se oli tosiaan Laura Bono.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Niin nekin oli siellä. Nightwish taisi vetää Nemon playbackina, muistan nimittäin että se on harvoja playback-vetoja mitä tuo bändi on tehnyt.

Laura Bonon muistan siitä kun muistan unisena lukeneeni lehdestä että MM-kisojen avajaisissa esiintyy "Bono" mutta sitten luin uudestaan ja se oli tosiaan Laura Bono.

Ja järjestäjät valehteli Nightwishille että avajaiset näytetään kaikkialla maailmassa.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä veikkaan että tässä puhutaan nyt Laura Bonosta. Hän esiintyi yleisurheilun MM-kisojen avajaisissa Helsingissä vuonna 2005.

Oliskohan kyseessä kuitenkin irlantilainen bändi U2, jonka laulusolistin taiteilijanimi on Bono.
 
K

Kiekkokatsoja

Tunnustan. Perseelleen meni. Perseelleen meni mun lupaama tipattomuus, ja vetasin eilen reilun kännin. Olen paha ihminen siis.
Mutta nyt saa riittää, tuo saamarin myrkky.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en oo dokannut ööö vittu yli tuhanteensataan päivään. Tämä tunnustuksena. Ihan ilkeilläkseni en oo dokannut. Viime vai toissa vuonna kapakassa join kokista ja vittuilin känniläisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös