Enkä minäkään tiedä kuka on Ed Sheeran vaikka vissiin sen biisejä on kuunneltu ulkoavaruudessa asti.
Ed Sheeranin nykyään tiedän. Mutta Britney Spearsia en myöskään tiedä.
Enkä minäkään tiedä kuka on Ed Sheeran vaikka vissiin sen biisejä on kuunneltu ulkoavaruudessa asti.
Ikinä kuullukaan mistään Pauleista tai Austereista tai Bonoista. Onks ne jotain Asap Rockyn kavereita?
Mä veikkaan että tässä puhutaan nyt Laura Bonosta. Hän esiintyi yleisurheilun MM-kisojen avajaisissa Helsingissä vuonna 2005.Ikinä kuullukaan mistään Pauleista tai Austereista tai Bonoista. Onks ne jotain Asap Rockyn kavereita?
Mä veikkaan että tässä puhutaan nyt Laura Bonosta. Hän esiintyi yleisurheilun MM-kisojen avajaisissa Helsingissä vuonna 2005.
Niin nekin oli siellä. Nightwish taisi vetää Nemon playbackina, muistan nimittäin että se on harvoja playback-vetoja mitä tuo bändi on tehnyt.Eipä kun Nightwishistä ja Jussi Lammesta.
Niin nekin oli siellä. Nightwish taisi vetää Nemon playbackina, muistan nimittäin että se on harvoja playback-vetoja mitä tuo bändi on tehnyt.
Laura Bonon muistan siitä kun muistan unisena lukeneeni lehdestä että MM-kisojen avajaisissa esiintyy "Bono" mutta sitten luin uudestaan ja se oli tosiaan Laura Bono.
Marcelo Cabuli ei ole vieläkään päässyt yli tästä.Ja järjestäjät valehteli Nightwishille että avajaiset näytetään kaikkialla maailmassa.
En käsitä tätä sanamuotoa. Ulostitteko te siis sen oven vai mitä?Mä myönnän, että minä ja kaverini paskottiin se luokanovi numero 26.
Mä veikkaan että tässä puhutaan nyt Laura Bonosta. Hän esiintyi yleisurheilun MM-kisojen avajaisissa Helsingissä vuonna 2005.
Ai se on sellanenkin. Luulin vaan että nyt puhutaan Laura Bonosta tai Ilkka Heikkisestä.Oliskohan kyseessä kuitenkin irlantilainen bändi U2, jonka laulusolistin taiteilijanimi on Bono.
Pelkkiä vääriä vastauksia, kyseessä on uransa jatkoa pohtiva Ilkka ”Bono” Heikkinen.Oliskohan kyseessä kuitenkin irlantilainen bändi U2, jonka laulusolistin taiteilijanimi on Bono.
Me hajotettiin se siis. Se meni siis rikki. Siis toimintakyvyttömäksi. Sitä ei voinut sen enää käyttää.En käsitä tätä sanamuotoa. Ulostitteko te siis sen oven vai mitä?
Oliskohan kyseessä kuitenkin irlantilainen bändi U2, jonka laulusolistin taiteilijanimi on Bono.
Oliskohan kyseessä kuitenkin irlantilainen bändi U2, jonka laulusolistin taiteilijanimi on Bono.
Bono-noromo: Cruel Summer
Vähitellen, päivä kerrallaan. Kyllä se siitä. Tsemppiä tipattomuuteen. Minulla tulee kuukausi täyteen tänään iltapäivällä... En ajatellut juhlia enkä ilmoittaa Siitä on tänään tasan...-ketjussa.Mutta nyt saa riittää, tuo saamarin myrkky
Joo kyl se tästä. On ollut ennenkin tipattomia jaksoja, ja nyt tulee sellainen uudelleen.Vähitellen, päivä kerrallaan. Kyllä se siitä. Tsemppiä tipattomuuteen. Minulla tulee kuukausi täyteen tänään iltapäivällä... En ajatellut juhlia enkä ilmoittaa Siitä on tänään tasan...-ketjussa.
Ihan vaan hyppäsin alas. Se puu on sellainen koivu lenkkipolun lähellä joka on jostain syystä kasvanut jonkin matkaa vaakaa n. metrin korkeudella maasta ja sitten alkanut kasvaa ylös päin. Siinä on kiva välillä istuksia eikä ole kovin vaarallista jos vaikka putoaakin.Pääsitkö puusta alas normaalisti, vai "turhan nopeasti", eli putoamalla?